EINDELIJK OKTOBER DEEL 111111111111111111111111111111111

Thanx! Ik heb het even opgeschreven, ze zit nu met nutrilon geloof ik is het wel iets beter mee…

Ja ach, ik geloof ook wel dat onze tijd nog komt, maar ik heb last van rammelende eierstokken (zie Jochem Meijer ADHD) ik word deze maand “al” 30 en ik weet gewoon dat we niet nog een heleboel tijd hebben, want op den duur gaat toch de leeftijd meetellen (gelukkig voorlopig nog niet).

Je hebt echt een schattig jongetje, en zo zie je maar, al die ellende is toch niet voor niks geweest!

Ja,ja, leuk zijn jullie…Lieke moet je niet werken…

Ik bel straks even op, en als het heeeeeeeeeeeeeeel druk is ga ik heeeeeeeeeeeeeel misschien nog.

Volgende keer als die nicht vrij is meld ik mijzelf ziek…hihihihihihihihi

Suus, oonze collega is ziek daarom moest ik komen, maar aangezien dat deze collega heel vaak ziek is en hij is net als mama saskia vandaag jarig…Ik geloof er geen snars van dat hij ziek is :x :x

:-*

Saskia gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe jong ben je geworden?

Die collega is zeker zo’n relnicht ook nog?? Die vroeger vast naar de IT geweest is? Zo’n collega heb ik gehad, altijd drama’s met vriendjes die hem gebruikten enzo… Maar gelukkig zijn er ook een hoop leuke nichten (heb natuurlijk een tijdje door de danswereld gezworven en daar zijn er wel een paar).

Wel balen als door zo’n mietje je vrije dag in het water valt!

ja, en daarom denk ik dat ik niet ga. Hij mag alles komt altijd te laat enzo… :x :x

laat ze nou maar een keer zien dat hij altijd problemen veroorzaakt.

(sorry moet mijn agressie kwijt)

Saskia is 31 geworden…jong he :smiley: :smiley: :smiley:

Stom hè dat sommige mensen alles kunnen maken? Je mag hier je agressie kwijt hoor! Ik lees wel… bij ons op het werk gaat dat het niet helemaal zo maar ik kan nog wat boekjes voor je opendoen… :roll:

Maar inderdaad misschien komen ze er nog wel eens achter! Als jij een vrije dag hebt dan kunnen ze toch niet zomaar gaan bellen als er iemand niet komt? Jij kan toch ook plannen hebben op je vrije dag?

Ik vind 31 een hele mooie leeftijd hoor, hoop dat ik als ik 31 word ook zo’n lief kindje heb!

ze leren het nooooooooit, die l.l kan gewoon alles maken, maar ik ben het zat ik laat me werkplezier niet meer door hem verpesten. En Suus, ik was bijna 30 toen ik zwanger raakte , was ook bang dat ik te oud zou zijn, maar ik ging om me heen kijken en als er een klant bij ons was met een kindje keek ik altijd meteen naar de gebdd., en wat bleek zo “oud” was ik helemaal niet. De meeste waren nog ouder, ik had mezelf ook tot me 35e gegeven. Dus je bent echt niet te oud, :naughty: niet meer denken hoor.

Maar hoe lang zijn jullie al “bezig”, hoop niet dat ik nieuwsgierig klink.

Nou Saskia dat is weer een pak van mijn hart! Maar ik wil ook echt niet ouder dan 35 zijn hoor, je moet ook wat verder kijken natuurlijk…

Ik begrijp hieruit dat jullie collega’s zijn? En dan ook nog goede vriendinnen? Wat gaaf! Ik heb wel hele leuke collega’s en we doen ook wel dingen samen, maar onze levens en leeftijden zijn net even te verschillend dat het wat meer wordt, jammer wel, want ik heb hier helemaal geen gezellig vriendinnetje waar ik naartoe kan als ik het hier thuis even gezien heb :cry: maar ja, alles went… en ik kan natuurlijk altijd de telefoon pakken (dan staat manlief natuurlijk wel met de stopwatch te klokken want de rekeningen zijn altijd aso hoog) :wink:

ja we werken al een paar jaar samen maar hebben nu veel contact buiten het werk, ze heeft me ook veel gesteund toen ik maar niet zwanger raakte, iedere maand had ze weer een verdrietige sasje aan de telefoon, en ze heeft me ook verwend met kadootjes toen ik zwanger was en heel veel geholpen toem Max geboren was, we zien hele goeie vriendinnen geworden. En ik hoop dat ik haar ook kan helpen als het bij haar zover is.

Maar wij wonen ook ver van elkaar, ik woon zelf in de buurt van Nijmegen en zij in Oss. maar we werken nog 1 dan in de week met elkaar en bellen veel. Maar gelukkig is dit forum ook lekker om te kletsen en niet zo duur als bellen, haha

ik ga nu snel wat in huis doen want het is een zooitje, fijne dag en ik kom hier af en toe wel even meebabbelen en iedere maand voor jullie :pray:

groetjes Saskia

Thanx Saskia, zo zie je maar wie goed doet, goed ontmoet! Je zal het wel verdiend hebben! Ik heb wel een heel lief vriendinnetje (nannietje, zit ook hier nu bij de november mama’s maar ze kletst overal wel een beetje mee) alleen is het van hier naar Den Bosch doordeweek met de files al niet te doen en het is toch gauw drie kwartier rijden… dus we moeten altijd plannen, met mijn andere vriendinnen ook, en die hebben het allemaal zo druk, dat ik ze eigenlijk maar een paar keer per jaar zie…

Poetsze! Ik ga ook verder poetsen en zo naar de fysio! :hand:

Zo. net ff boodschappen gedaan en mezelf verwent met een broodje van Bakker bart :lol: :oops:

Zo zie je suus je bent niet te oud :!: :!: ik ben 27 en maak me daar geen zorgen over :!: :!:

Aloha daar ben ik weer, ik ben weer terug van de fysio, hoef pas over twee weekjes weer… effe colaatje en de video met het blok en terra incognita op de achtergrond… het blok was wel heftig hoor…

Daarna nog even stofzuigen en dweilen :stuck_out_tongue: maar goed het moet weer…

Hallo allemaal.

vandaag ook gepoetst en boodschappen gedaan.

Zo even eten maken en dan kom ik weer even kijken.

:-* jentel

Nou suus, je hebt het nog druk…

Mijn man komt zo thuis van school en meestal heeft ie dan honger, dus ik ga zo maar vast koken.

Op maandag eten wij meestal vroeg. De rest van de week pas om 18.30

Wij ook.

:-* jentel

zo al me collega’s hebben gebeld om te feliciteren, en het was ook echt een verrassing dat me collega ziek was, ahum, waardoor lieke bijna moest werken.Max is lekker in bad geweest, en de boel is boven weer schoon nu ligt er alleen nog een stapel strijkwerk wat ik maar even braaf ga doen.

En over een uur komt me hubbie thuis, zou die bloemen meebrengen of niet :pray:

fijne avond allemaal

gr. Sas en Max

ps lieke is het nog gelukt met het Easyresize progamma :?:

Ik hoop het voor je Sas…

Ik heb het in paint gedaan(sorry)hij is allen nog wat wazig, maar dat komt nog wel :think: :think:

Je man komt vast met iets leuks thuis, dat doen mannen toch als ze het niet vergeten? (ahum, ben al blij dat de mijne eindelijk mijn verjaardag kan onthouden… hij heeft echt jaren geroepen 31 augustus terwijl het toch echt 31 oktober is…)

Vorige week met dierendag lag er opeens een kadootje, had hij op zijn werk omdat hij weer eens iets had opgelost een doosje merci gehad, had hij voor mij ingepakt… aaaaah wat lief hè? :inlove: (en dat na 10 jaar nog!)

ps leuke foto hoor lieke!

Ja mijn man komt altijd met leuke kado’s thuis :liar: , nee dus hij weet dat ik jarig ben maar als ik geen hints geef van , goh me bloemen kan ik al weer weggooien wordt tijd voor nieuwe, dan gebeurt er niets, hij is een schat, maar kado’s, als ik zeg nee ik hoef niets voor me verjaardag/trouwdag dan denkt ie dat ik ook echt niets hoef, :doh: maar ik ben op het moment zo"labiel"dat het voor hem verstandig zou zijn om wel iets mee te nemen. Want anders :evil: .

Ik wil hem niet afschilderen als een, hoe noem je dat, een man die zijn vrouw niet waardeert/verwent maar kado’s geven is niets voor hem. En je zal net zien dat ie pas klaar is als de winkels dicht zijn. :eh:

En ik ga me toch schuldig voelen over dit berichtje als ie wel wat meeneemt. maar ik hou jullie op de hoogte :oops:

ja lieke mooie foto, maar heb je dat progamma niet gedownload is echt zo makkelijk. Luister nou eens naar mama saskia :naughty: