nou je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, waarschijnlijk weet hij zelf ook heel goed dat hij zo is… Mannen zijn nou eenmaal niet zo attent, en denken niet aan dat soort dingen. Tja dat went en daar leer je wel mee leven op den duur, toch? Ach en als onze mannen het niet doen, moeten we onszelf af en toe maar eens verwennen!
Maar als hij het wel vergeet (laten we er maar vanuit gaan dat de winkels dan dicht zijn, en omdat we je toch wel uit je labiele bui willen houden, bij deze:
:-* dank jullie wel. :-*
Heeel graag gedaan. Heb je toch een beetje een kadootje gehad… al stelt het weinig voor het gaat om het idee! Wel leuk dat je collega’s je gebeld hebben trouwens… Als ze het ook maar echt menen
Nou hier ook nog even danGEFELICITEERD, en ik hoop voor hem dat hij wat voor je mee heeft genomen
:-* jentel
kijk eens wat lief, ik voel me nu wel een beetje schuldig dat ik dacht dat ie niets mee zou nemen, hoe maak ik dat nou goed :oops: :oops: :oops:
En ik mag ook nog eens vroeg naar bed zodat hij de laatste voeding geeft :inlove: :inlove: :inlove:
Wat mooi, ja hoe moet je het nu goed maken.
Wel super lief hoor :inlove:
ja ik zal hem samen met Max maar eens een superknuffel geven
:-* :-* :-*
Mooie bloemen Sas.
Jullie moeten niet zo veel kletsen…ben ik een uurtje weg moet ik weer 2 pagina’s bijlezen over de bloemen van Sas.
Enne waarom vertel je niet over die mooie bloem en vaas die je van mij hebt gekregen…foto,foto…
Net gegeten, en nu lekker de avond vrij :lol
:-*
Ik heb ook lekker even voor mezelf, ga lekker lang in bad en vroeg naar bed. mmmmmmmmmmmm
Heb ik net iets besteld bij wehkamp.nl valt nu het boek in de bus…hihihihihihihihi
Dat is ook toevallig, wat heb je besteld :?:
Een wijde coltrui met heele wijde mouwen en onderaan strak.
Maar in het boek vind ik hem minder mooi dan op de pc :? :think: :think: :think:
Maar ja, hij komt morgen binnen en dan zien we wel, is ie niet leuk sturen we hem gewoon terug.
Ja dat is lekker makkelijk daar.
idd…
Moet je morgen werken :?:
Ik heb morgen een vergadering, daar heb ik echt geen zin in.
Ja, ik moet gewoon van 9.30 tot 17.30 werken :x :x
maar ja, deze week hoef ik alleen maar dinsdag, woensdag en zaterdag te werken dus ik mag eigenlijk niet klagen…
Het is alleen niet leuk dat het deze week 20 graden word
.
Ja het wordt echt lekker weer.
Ik moet de hele week werken.
Maar volgende week alleen de maandag. :dance:
lekker…daarna ga je natuurlijk naar MEXICO :dance: :dance:
hoe lang ga je?
Ik ga de 21 weg en kom de 29 terug, ik heb er echt zin in.
Lekker in het zonnetje liggen.
Ja en deze heb ik van mijn lieve vriendinnetje gekregen en ook nog mooie kopjes en senseobus
en nu ga ik naar man en kind
lieke ik hoor wel hoe de kleren zijn foto