Kan ik me vvorstellen.,
ik moet helaas stoppen, ff naar de ah eten voor morgen halen, ben ik van middag vergeten :oops:
Ik kom hier wel weer terug dalijk
:-*
Mooi kado hoor lieke leuk zeg.
:-* jentel
Nou nou wat een geklets weer! Leuke bloemen, Saskia zie je wel dat een man je soms best nog kan verrassen? Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor… Dat is voor al die keren dat ie je wel vergeten was!
Lieke jouw kado was ook heeeel mooi hoor!
Ik weet niet wat ik me nou moet voorstellen bij een wijde coltrui met wijde mouwen en onder strak… ff neuzen… :think:
Jentel spannend hoor dat je vakantie nu zo dicht bij komt… heb je alles al klaar?
Gaat er nog iemand naar de nix factor kijken op Talpa? (Ja ik heb echt talpa gezegd) is een soort Idols maar dan met mensen die echt niet kunnen zingen… wordt vast wel weer herhaald, want morgen is natuurlijk eigenlijk NET 5 avond… alhoewel ik dat meestal opneem, want mijn hubbie wordt niet goed van de meidenseries
Hoe bedoel je alles al klaar.
Ik heb geld geregeld.
Slaap pillen voor mijn mannetje (hij is zo bang in het vliegtuig)
Kijk bijna nooit tv :oops:
had ik echt een heel antwoord getypt, fout op de pagina, alles weg… effe denken…
Oh ja Jentel heb je al je boodschapjes in huis dingen die je mee wil nemen enzo? Gaat je man dan de hele reis slapen? Hoe lang is het vliegen dan? Dan zou mijn man dus echt niet gaan, die heeft het ook niet zo op vliegen, hebben we 1x gedaan en voor hem hoeft het voorlopig niet meer… ik vond het eerlijk gezegd ook niet zo. Wij zijn campingvolk :lol:
Kijk je nooit tv Jentel? Zit je dan steeds te KOK-en? Ik moet echt 's avonds lekker bankhangen, gewoon relax. Na 8 uur 's avonds doe ik gewoon niks meer eigenlijk!
Wij halen juist geen boodschappen in huis (hebben all in)
Alles wat ik nog mee wil nemen (badschuim enz) haal ik volgende week.
Wij moeten 11 uur vliegen, hij druft echt niet maar hoe moet je er anders komen, (we willen zo graag wat zien)
En ja dan gaat hij dus (waarschijnlijk) de hele reis slapen, leuk voor mij.
Maar liever dat dan dat hij bang is, dat vind ik zo zielig.
O ja en ik kijk bijna nooit tv (wel eens) maar wij zijn vaak weg, veel familie en vrienden.
Jeetje wat een gedoe voor jullie zeg om zo op vakantie te moeten, maar ik vind het wel knap dat hij het doet! Inderdaad niet zo gezellig voor jou, maar in een vliegtuig word je toch wel vermaakt, filmpje kijken boekje lezen, slapen, het is een lange zit, maar uiteindelijk gaat de tijd best snel als je wat te doen hebt…
Ja we zien het wel, als we er eenmaal in zitten kunnen we toch niet meer terug
Ik ga (als het niet hoeft) nooooit meer vliegen. Ik heb 6 keer gevlogen ofzo. Maar iederekeer bang en een week van te voren al diaree :oops: :oops: .
Gelukkig vind man hubbie het ook niet zo, en we vinden allebei Ameland heel mooi en daar vind je rust…HEERLIJK en geen diarree :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lieke helemaal met je eens hoor! Wij zijn ook niet van die vliegers en dat buitenlandse gedoe, wij zijn druk aan het sparen voor een caravan (en nog veeeel meer dingen). Als we een goede caravan hebben en we hebben kinderen die wat ouder zijn dan wil ik wel uit Nederland weg. Hoop eigenlijk voorlopig geen tijd te hebben voor vakantie :lol:
Idd, als we (voorlopig) niet met vakantie kunnen is dat een goed teken…
Alhoewel stel dat ik nu zwanger raak, ga ik misschien nog wel een keer echt alleen metmijn lieffie naar Ameland…voor het laatst dat we dan met z’n tween zijn :inlove: :inlove:
Nietes drieëen, en eigenlijk vieren (hond en baby in buik).
Wij zijn niet zulke vakantiegangers maar een paar weekjes op de camping is altijd wel gezellig! Ben eigenlijk nog nooit op Ameland geweest geloof ik… Wij gingen altijd naar Limburg, mijn oom was daar beheerder van een camping, daar hadden we een stacaravan en kwamen Ramon zijn ouders ook (zo hebben we elkaar ook leren kennen) dus wij kennen geen andere vakanties dan op de camping!
Toen ik nog heel klein was, gingen wij altijd in een stacaravan in limburg.
Vavaf mijn 6de zijn we naar Ameland gegaan, dus ik weet niet beter.
Toen ik mijn man voor de eerste keer meeman was hij ook verkocht :mrgreen: :mrgreen:
Vind ik niet erg.
Het enigste nadeel vind ik dat er heel veel bijgebouwd is voor toeristme, het echte rustige en verlaten eiland ven toen is eigenlijk niet meer…maar al mijn herrinneringen liggen er en het blijft ontzettend mooi.
Het grappige is dat als ik er nu rondloop dat er soms spontaan mijn naam word geroepen van bewoners of andere vaste toeristen die me dan kennen. :lol: :lol:
Ja leuk hè? Wij zijn niet op huwelijksreis gegaan (omdat we toen al bezig waren om zwanger te worden) dus wij zijn teruggegaan naar die camping waar het 10 jaar geleden ook allemaal begonnen is, het was er heel rustig, maar we hebben toch veel bekenden gezien en we waren daar al een tijd niet meer geweest, altijd leuk om weer bij te praten!
Idd, jij snapt me…sommige mensen vinden het stom dat wij iedere keer naar hetzelfde gaan
Nee hoor, ben echt jaren (zeker wel een jaar of 10 en Ramon ook) op die camping geweest, in het begin had mijn vader de caravan nog en gingen we heel vaak in het weekend met zijn tweetjes, maar mijn stiefje vond het allemaal niet zo, dus de caravan werd verkocht… zijn ze vast met zijn tweeën van op vakantie gegaan, ik heb jammer genoeg niks van al dat geld terug gezien :x maar ja, zo staat er ook nog een huis op de bank… daar heb ik een mooie jurk van gekregen en daar gaan haar kinderen uiteindelijk ook van meeprofiteren ben ik bang…
hee dames… lekker weekend gehad… lekker veel gekletst weer hier…
Jentel: het vliegen valt op zich best mee hoor… zijn van de zomer in Mexico geweest…hadden ook nog een tussenlanding… das wat minder…
Lieke: Ameland… ben ik ook jaren op vaknatie geweest… Waar gingen jullie altijd?