EINDELIJK OKTOBER DEEL 111111111111111111111111111111111

Wat leuk garfield, ik zit ook op tennis. Doe er alleen op dit moment even te weinig aan. Maar straks begint bij ons de interne wintercomptetitie en dan speel ik gemiddeld weer twee keer per week. Eigenlijk is het jammer, want als ik er iets meer tijd aan zou besteden zou het stukken beter gaan.

En ook wij wonen vlak bij het strand en gaan er ook bijna nooit heen. Alleen op zondag of 's avonds wel eens een stukje wandelen, maar bakken op het strand is ook niet mijn hobby.

Ben nu even aan het werk, voorbereidingen doen voor morgen op het werk. Tja leraren hebben dan wel veel vakantie, maar werken dus ook wel eens op zondagochtend.

Ik ga weer even verder, maar houd het forum in de gaten.

Groeten Mees

Mees, jij woont toch in Den Helder?

Nee, maar daar wel vlakbij. Hoezo? Jij ook?

Ik woon in Alkmaar…

Dat is een half uurtje rijden iher vandaan, wat grappig.

Ik woon in 't Zand. Misschien ken je dat wel?

Ja, dat ken ik inderdaad wel. Althans, ik weet waar het ligt!

Speel je ook zomercompetitie of dat niet?

Ik ben er volgens mij ook wel eens met beachvolleybal geweest…

Garfield

Nee ik speel helaas geen zomercompetitie. Er zijn geen meiden van mijn leeftijd die dat willen doen en de meeste teams bestaan al jaren, dus daar kom je ook niet zomaar tussen. Ik doe wel in de zomer vaak mee aan toernooien. Heb vorig jaar samen met mijn moeder het eerste en laatste toernooi van he seizoen gewonnen, was wel erg leuk!!

En dat beachvolleybal dat is hier vlakbij, in Callantsoog, maar daar heb ik eigenlijk nog nooit aan meegedaan. Ik woon hier ook nog maar net een jaartje. Heb daarvoor twee jaar samengewoond met iemand anders in Anna Paulowna en daarvoor woonde ik in Wieringerwaard, bij mijn ouders.

Oh ja, C’oog. Ik heb dit jaar meegedaan in St. Maartenszee.

Hoe ben jij eigenlijk op KOK terecht gekomen. Via een tip, of gewoon tijdens het ‘surfen’…?

Groetjes Garfield

Nou het ziet er naar uit dat ik iedereen weer even misloop, ben vanochtend al druk geweest en heb nu effe tijd… morgen ben ik lekker ook vrij, maandag is mijn vaste vrije dag en dus poetsdag… kijk ik echt de hele week naar uit! :liar:

wij doen dus verder weinig vandaag…

Hoe ben jij eigenlijk op KOK terecht gekomen

Leuke vraag Garfield, lijkt me wel leuk om te weten van iedereen eigenlijk, dus ik begin vast, via het surfen ben ik hier al eens wezen kijken, vooral op de homepage, mijn schoonzus was sneller dan verwacht zwanger, dus ik heb voor haar wat info uitgeprint m.b.t. wat wel en niet eten en de zwangerschap week voor week. Mijn vriendinnetje zat hier al op de forums en die wees mij daar op en zo is het allemaal gekomen.... :mrgreen: .

Nou ik ga lekker voor de tv hangen en mijn recepten verder uitwerken, blijf voorlopig wel online, dus ik zie vast nog wel iemand langskomen!

Hoi hoi,

ik had via google gezocht op “zwanger worden” en zo was ik op de homepage terecht gekomen. Daar keek ik best regelmatig en pas veel later ontdekte ik opeens het forum… tja, en toen was ik verslaafd!!

Groetjes Garfield

ps: ik heb vandaag gepoetst omdat mijn vriend moest werken, ik zit eindelijk even op mijn gat! IK WIL EEN HUISHOUDSTER!!! :silenced:

oooooh arme Garfield :? Tja, dat hoort allemaal bij het huisje boompje beestje gedoe. En jammer genoeg wordt het alleen maar erger (hoop ik voor ons allemaal) Maar het is ook wel lekker als alles weer gedaan is. Bij ons zie je daar helaas op maandagavond (ik maak dan overdag schoon) beneden niet veel meer van met twee beesten in huis is het altijd stoffig en harig. Maar het is ook wel weer gezellig en ik zou ze niet kunne missen mijn lieffies! :inlove:

Het is hier een beetje saai vandaag… ga zo maar eens de kip insmeren en in de oven gooien! Ik kom vanavond wel weer langs, misschien is het dan wat drukker!

ps: ik ben beroemd! Mijn foto staat op internet! Leuk hè?

Zo dat was weer even bij lezen.

Mijn vriendin heeft mij op dit forum gewezen.

:-* jentel

Zo gaat het inderdaad met beesten in huis.

Als ik net heb schoongemaakt word ik er wel eens gek van. Dan zie ik al gelijk weer overal haren en korrels van de kattebak. Maarja…

We eten zo boerenkoolstamppot… lekkere winterkost!

Hoewel hier het zonnetje schijnt, maar we doen het lekker gewoon!!

Groetjes Garfield

Hier is weer lekkerveel geklets vandaag. 'k moest veel bijlezen. :smiley: :smiley:

Zo, eindelijk thuis…nadat we bij de verjaardag en mijn vriendin waren geweest, zijn we (onverwachts) bij m’n schoonouders gaan eten…was op zich wel gezellig. Maar er zijn leukere dingen in het leven. :roll: :roll:

Ik ben hiergekomen door de babyside van m’n vriendin.

Ze heeft een eigen internetside voor hoor zoon gemaakt. Via dat adres ben ik op dit forum gekomen.

Ik weet het…'k heb ook en hond en overal haren…maar ik wil het voor geen goud missen :inlove: :inlove:

:-*

Heej Lieke wat een drukke dag! Wel lekker om bij je schoonouders te eten, scheelt weer werk! Je hebt niet zo’n goede band met ze hè? Dat is dan wel jammer, maar ja, ze horen er bij :roll:

Ik heb vandaag allerlei klusjes gedaan en alles wat ik van mezelf moest doen is ook gebeurd, dus dat is mooi :dance:

Morgen de rest en dan heb ik het weer gehad voorlopig deze week :snooty:

Ja, ik heb morgen ook vrij. Normaal niet op maandag, daarom is het zo leuk dat 'k morgen vrij ben.

Ik heb geen hekel aan m’n schoonouders, maar ik heb ze nier zelf uitgezocht…(dan had ik het anders gedaan) :mrgreen: :mrgreen:

Morgen ga ik poetsen en boodschappen doen :? :?

jaaaa als je zelf mocht kiezen, dan had ik het voor sommige mensen wel geweten! Maar niet voor mijn schoonouders, daar hebben we echt heel veel aan… maar sommige “nieuwkomers” in de familie kan ik missen asl kiespijn :mrgreen:

Het enige wat ik morgen nog moet doen (behalve poetsen) is naar de fysio, ik plan verder bijna nooit wat op maandag, lekker rustig aan en mijn dag. Soms ga ik op bezoek bij mijn vriendinnetje, die is nu met zwangerschapsverlof dus daar ga ik binnenkort weer een dagje langs. :dance:

Naar de fysio? Wat heb je dan? Ik hoop voor je dat ie je geen pijn doet :!: :!:

nou van kneden komt het er gelukkig niet van… heb een hele tijd last gehad van benaudheid, volgens de huisarts astma, maar na testen in het zkh bleek dat het waarschijnlijk hyperventilatie is. Volgens de fysio heeft het te maken met o.a. het overlijden van mijn moeder, maar ik vind eigenlijk van niet. Ik vind dat ik dat aardig verwerkt heb en ik kan er gewoon met iedereen die dat wil over praten. Toen ik daar net kwam was ik net zwanger, waar ik al die tijd toch geen goed gevoel bij heb gehad, en jammer genoeg is dat wel uitgekomen, en vorige week ben ik pas weer geweest (na 1,5 maand) en vond hij de spanning die ik volgens hem heb een stuk minder, dus toen kwam het weer daardoor…

Sommige dingen waar ik op moest letten hebben wel nut gehad voor me, dus daar kan ik dan ook wat mee. Ik wil weer gaan sporten en dan wil ik nog wat ademhalingstips, ik raak steeds buiten adem en kan dan niet meer rustig op adem komen, en dan denk ik dat ik er vanaf ben

pfew wat een lang verhaal van mij, maar goed dat ik snel kan typen! :clap:

okee, moet nu ff weg. man achter pc :!: :!:

tot later…hoop ik