Heej Lieke, loop je net mis… jammer mijn man zit voetbal te kijken en ik ben even gevlucht… dancing with the stars, alleen geen dansen dit keer jammer! Ik heb zelf ook wat jaartjes gedanst, dus dat vind ik altijd heel leuk om naar te kijken, brengt weer heel wat herinnerinkjes boven… zucht mijn man vindt het jammer genoeg niet zo leuk :roll:
Dat functioneringsgesprek is natuurlijk maar een grapje (hoop ik).
Ik blijf nog even online (tot het einde van de wedstrijd… het is 2-0 dus het humeur is voorlopig goed, kunnen we misschien nog even klussen vanavond… :oops:
Ik heb ook gedanst, maar door mijn zwakke enkel niet meer :?
Deze keer is dancing w…niet zo leuk, ik heb liever dat ze dansen
gelukkig heb ik een man die niks om voetbal geeft :lol: :lol:
Als we visite krijgen die voetbal willen zien zegt m’n man altijd
" onze televisie is allergies voor voetbal, hij springt dan meteen uit". :lol: :lol: :lol:
Ik denk niet dat wij vanavond gaan klussen(deed gister een beetje pijn)
dus ff rustig aan :oops: :oops:
:-*
Nou mijn man is erg fanatiek, maar dat zijn zijn ouders ook, die moesten vanavond naar een feestje, anders hadden we vast daar mogen kijken…
Heb zo’n leuke tijd gehad met dansen… ik heb gedanst bij Crielaars in Den Bosch, dat was een hele goede tijd, heel veel kampioenenparen, heel veel wedstrijden maar superleuk!
Nou ja jullie hebben gisteren je best toch maar weer gedaan… je man moet maar wat voorzichtiger doen voortaan :drool: Zag dat je ook een steekje had dus wie weet… ik heb dat ook vaak halverwege, en ik denk ook dat dat inderdaad met je ovulatie te maken heeft dusseuh, maar morgen is natuurlijk de 14e dag, dan zit je precies op de helft van de cyclus en dat is volgens de praktijk DE dag… (voor ons dus vandaag, maar mannie heeft al gezegd dat hij vond dat hij vandaag niet wil maar ach het blijft een man…
)
Dat is zo…mannen willen (bijna) altijd
goed dat je het zegt, eerlijk gezegd wist ik niet dat dag 14 DE dag was :oops: :oops: Dus (pijn of niet) morgen klussen :oops: :inlove:
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook persé de dag moet zijn dat het ook echt gaat lukken… maar ja ik ga het risico liever niet nemen dat we net mis schieten :? Maar goed ik heb nu nog even zoiets van effe nog rustig, en dan kan mijn man weer even aan het idee wennen, hij vindt het allemaal nogal eng en is bang dat het weer fout gaat, maar wat mij betreft gaan we er vanaf volgende maand echt keihard tegenaan… :snooty:
Kan me voorstellen dat je man het eng vind, een mk is ook voor een man heel teleurstellend.
Iedereen kijkt altijd naar de vrouw, maar zonder man was de zwangerschap er nooit geweest.
Ik hoop echt voor jullie dat het snel raak is. Misschien zijn we wel tegelijk zwanger :dance: :dance:
:dance:
jaaaa dat zou wel gezellie zijn, kunnen we meteen door naar het volgende forum!
Mijn man wil gewoon graag uitzoeken wat er nou eigenlijk fout is gegaan, maar dat weet niemand, hij twijfelt een beetje aan “zijn jongens” maar het zou net zo goed ook aan mij kunnen liggen. Hij moet nog even inzien dat wij gewoon pech hebben gehad en dat dat best nog eens kan gebeuren, maar dat het ook gewoon wel goed kan gaan, en van dat laatste ga ik gewoon uit!
ik denk niet dat de mk aan jullie ligt. ik ken jullie natuurlijk niet, maar een mk komt helaas vaak voor en heel veel mensen (kijk naar mijn vriendin) krijgen daarna een kerngezonde baby :inlove:
Maar ik kan me ook voorstellen dat je dan gaat twijvelen…zou ik ook doen denk ik…
Mijn man zit nu tegen de hond te praten dat ze van mij geen aandacht krijgen… gossie,wat zijn ze zeilig :lol: :mrgreen: :think: :think: :think:
zo denk ik er ook over hoor, maar ja, hij wil altijd graag alles uitgezocht hebben en dat gaat deze keer helaas niet…
Wat zielig zijn je man en hond eigenlijk… en er is ook niks op tv… ik heb ton ondertussen aan, maar dat is eigenlijk ook niks…
Wij zitten ook ton te kijken…Gelukkig ben ik best te vreden over mijn lichaam, en als ik dat niet was zou ik niet zo op tv gaan zitten.hahahaha
tjongejonge wat een zielig stel zeg… maar goed kan me wel voorstellen dat zij een beetje een minderwaardigheidscomplex heeft… maar ja een kerel die alleen daar op let kan voor mij al een ander gaan zoeken… Ik heb zelf ook niet echt vooraan in de rij gestaan bij het uitdelen van de borsten, heb een gemiddeld b-cupje, daarentegen stond ik met de oren echt als eerste, ik was een baby met grote flaporen, maar goed jaren geleden is daar al iest aan gedaan… hoop alleen niet dat ik die genen ooit doorgeef
Ik heb niet supergrote oren, maar je ziet (omdat ik kort haar heb) dat ze groter zijn dan gemiddeld.
Met m’n borsten ben ik tevreden, ik had altijd een b-cup.
maar sinds ik in jan 2004 ben gestopt met roken en ik ben aangekomen, is het ook in m’n borsten gaan zitten en ik heb nu een c-cup…tot grote vreugde van mijn man
ja dat is wel lekker als het er daar aan komt… meestal helaas ook ergens anders… ik ben sinds ik samenwoon best flink aangekomen (omdat we zoooo van gezond eten houden) ik woog 50-52 kilo en nu is er bijna 10 bij, dus het is wel wat meer geworden inderdaad tot grote vreugde van mijn man.
Ik ben vroeger wel eens gepest ermee, kwam wat laat op gang en ik was (nog steeds) nogal bijdehand dus tja dan proberen mensen je pijn te doen, ik heb jaren niet in een bikini gedurfd en een triangeltje trek ik nog steeds niet aan, met dansen trok ik alleen jurken aan waar ik push-ups onder aan kon, dus ik kan haar wel gedeeltelijk begrijpen.
Wat een maffe wijven hè?
Toen ik rookte woog ik 50kg. toen ik een jaar gestopt was, schrik niet…64kg, toen ben ik toch wel een beetje gaan sporten(nu niet meer :oops: )en ik zit nu op61kg.
Ik ben hu tevreden over mijn gewicht. Ik ben minder vaak ziek en voel me goed en dat is toch het belangrijkste…
ik ben ook gestopt met sporten i.v.m. de mk maar ik wil straks in ieder geval mijn abonnement gaan afmaken… ik vind dat je al trots mag zijn dat je hebt kunnen stoppen, en dat je er een paar kilootjes af hebt kunnen krijgen vind ik ook knap. Ik heb me er bij neergelegd dat ik geen 50 kg maar ga wegen, ben ook geen 20 meer… (al lang niet meer)
oh voetbal is afgelopen… hondjes moeten uit… ik ga mijn mannetje gezelschap houden!
Toedels tot morgen!
Suus
tot mails en wandel ze…ik ga ook lopen
Dan ben ik er net weer en dan is iedereen weer weg. Maar goed, het is dan ook al laat. Ik zou vanavond naar het cafe gaan, maar we liepen er net langs en het was zo verschrikkelijk druk dat de rijen buiten voor de deur stonden. Dus ik ga lekker een tukkie doen en manlief is even te kijken.
Morgen weer een dag hoor en dan gaan we 's middags om een uur of vier heen. Wel gezellig, kom ik weer een heleboel bekenden tegen. Jammer alleen dat iedereen vindt dat ze dan veel moeten drinken. Daar houd ik dus niet van. En nu we bezig zijn zwanger te worden houd ik er nog meer rekening mee, dus ben ik de enige broodnuchtere tussen alle dronkenlappen morgenavond. Maar goed, ik ga toch op tijd naar huis, moet maandag weer werken.
Voor wie er nu nog komt vanavond: fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen.
Groeten Mees
Hoi meiden,
Ik had gisterenavond lange tijd het rijk alleen, dus ik heb ook naar D with the S gekeken (helaas inderdaad een soort terugblik) en daarna natuurlijk CSI en in de reclames wel even naar het voetbal gegluurd.
Vandaag moet mijn vriend werken, dus ik ga gewoon eens een beetje niks doen. Althans, ik moet wel leren, maar ik wil ook skeeleren als het zonnetje blijft schijnen. En verder een beetje in huis rommelen. Ik kom dus vast nog wel even kijken.
Lieke, de tenniscompetitie stelt niet zoveel voor hoor. Het is maar 7 weken en in onze poule worden per dag maar 5 partijen gespeeld. Je hebt daarvoor min. 2 heren en 2 dames nodig. We waren met 3 dames maar de derde zou misschien naar een ander team gaan. Het begint pas in april, dus ach… misschien ben ik dan wel zwanger (hoop toch echt dat het dan een keertje raak is geweest eerlijk gezegd :think: )
Ik zie dus wel hoe het met tennissen loopt.
Tante S. Mijn schoonzus was na haar MK weer vrij snel zwanger, maar nu na de 2e MK is zij degene die haar lichaam een beetje tot rust wil laten komen. Mijn broer is ook ‘al’, dus die wel graag door voor de tweede. Mijn neefje is nu 15 mnd.
Groetjes Garfield
goedemorgen,
Garfield: ik dacht dat je echt (prof) tennis deed
maar het belangrijkste is dat je het leuk vind.
Zo, dalijk eerst naar een verjaardag, en dan op visiti bij m’n vriendin.
druk,druk,druk dus. Maar ik kom vanavong hier weer kijken.(kan ik ff relaxen :dance: :dance: :dance: )
Fijne dag allemaal, en tot vanavond(hoop ik)
Ha ha,
Nou, ik ben heus wel goed hoor… hihi :lol:
Na de competitie speel ik lekker toernooitjes. Voor de gezelligheid, maar natuurlijk vooral om te winnen!! Dus in de zomer als ik 's avonds niet naar school hoef, sta ik op de tennisbaan. Dat vind ik leuker dan op het strand liggen bakken (wonen we nl. vlakbij, maar in de zomer kom ik er zelden, of 's avonds)
Straks is het wel lekker met dit weer naar het strand. We hebben alleen geen hond. Dan zouden we wel vaker gaan en ook naar het bos!
Groetjes Garfield