EINDELIJK OKTOBER DEEL 111111111111111111111111111111111

'k ga ff eten.

tot zo hoop ik…

:-*

jaja lieke eten…haha

Issie: welkom, nou ik kijk je niet scheef aan hoor, als het aan mij had gelegen waren wij ook alweer eerder begonnen aan een 2de maar ja mannie wilde nog niet.

Hier niks te melden eigenlijk…misschien tot vanaaf.

xxx Jolanda

Nee,ik moest echt eten :smiley: :smiley:

als ik dat nou vanavond zeg…dan weten jullie genoeg he :lol: :lol:

Succes dan alvast maar Lieke!! :inlove:

Zo, ik ben er ook weer even. Manlief moet tafeltennissen, dus ik heb weer de hele avond de tijd. Mijn dipje van gisteren is weer zo goed als over. Alles zat een beetje tegen en we hebben het erg druk, dus ik ben erg moe en dat kwam er gisteren even uit.

Tis trouwens nog steeds niet echt superdruk op dit forum. Of heb ik een heleboel berichtjes gemist?

Nou zeg, nou ben ik er weer eens een keer en dan is er niemand, lijkt het wel. Dan ga ik zo maar even naar de sporthal, tafeltennis kijken. Is ook best leuk, maar had wel weer eens zin om hier lekker te kletsen. Misschien morgen weer? Fijne avond allemaal in ieder geval.

Groeten Mees

Jammer Mees, ik ben je net mis gelopen denk ik.

'k had ook best zin om te kletsen, man zit te studeren :frowning:

misschien tot straks

Studeren… hmm… ik moet ook aan een opdracht werken, achter de computer, dus da’s héél gevaarlijk! Die van mij is vissen…

Garfield

mijn hubbie studeert 1 dag inde week en de rest werken. Dus 6 dagen in de week weg :cry: :cry:

Maar over een jaar is dat anders, als het goed is is de studie dan klaar :smiley: :smiley:

Ik ben nu heel druk bezig met een opdracht en moet dus morgen weer naar de universiteit… pfff. Ik zal blij zijn als dat vak erop zit. Je moet het samen doen en met een avondstudie en overdag werk is het erg lastig om iets af te spreken!

Groetjes Garfield

Mees: gelukkig ben je over je dipje heen.

Lieke: suc6 met studeren.

xxx Jo

heel lief jo, maar ik moet niet studeren, mijn hubbie…

toch bedankt :-

Volgens mij ben ik nu helemaal alleen op de topic :cry: :cry:

:-

volgens mij zijn wij dames allemaal alleen vanavond :expressionless: hubbie moest ook weer weg… komt morgen weer thuis… WAT ZIJN WIJ ZIELIG!!! dat wij lekker achter de pc of voor de buis kunnen hangen :dance:

Mijn hubbi de is thuis, maar zit nu voor tv en ik lekker achter pc…wel vlak bij elkaar :inlove: :inlove: hij kan niet zien wat ik typ hihihihihi :mrgreen:

Hallo allemaal,

Gister wat bezoekjes afgelegt, vandaag werken tot vijf.

Daarna een verjaardag.

Morgen ook weg.

pfffffff ik hoop dat ik tussendoor even tijd heb om hier te kijken.

:-* jentel

druk druk druk jentel. werk ze alvast.

wij hebben op zich een redelijk rustig weekend. gaan vanmiddag toeren met onze oldtimer, even lekker naar het bos en wat boodschappen doen.

vanavond naar het cafe, er is kermis. morgen lekker uitslapen en dan 's middags nog even kijken bij de kermis en dan is het weekend weer om. wel druk dus, maar met alleen maar leuke dingen.

Nou ik ben lekker al klaar met werken.

Zo kan ik het nog bij houden hier.

Straks lekker eten, en naar een verjaardag (ook leuk)

:-* jentel

Zo, lekker weekend…ook gewerkt vandaag :smiley:

Vanavond lekker niks doen, en morgen een verjaardag en naar een vriendin op de koffie…dus dan wel druk.

Eigenlijk moest ik maandag werken, maar heb lekker vrij gekregen…altijd leuk :lol: :lol: Ik moet dan wel even weg en wat dingen doen, maar dat doe ik liever dan werken :mrgreen: :mrgreen:

Wat is het rusig hier, misschien spreek ik straks nog iemand

Hoi meiden,

Ik heb van tien tot drie aan een opdracht gewerkt in A’dam voor de studie (moet maandag ingeleverd worden). Op zowel de heen- als de terug weg was er een ongeluk gebeurd, dus ik kon 's ochtends de A9 niet op en 's middags stond ik in de file.

Daarna nog wel lekker kunnen tennissen. Althans, een teamgenootje meldde dat ze volgend jaar toch geen competitie meer wil spelen…

Groetjes Garfield

Hee meiden een hoop gekletst weer hier zeg… jammer Garfield dat je :twisted: :twisted: er zijn… Maar volgende keer dan maar beter!

Issie welkom, veel succes en plezier met het maken van jullie tweede… en ach wat een ander denkt, lekker schijt aan hebben, als jullie dit zo willen dan moeten jullie dat zo doen, en als je man inderdaad “al” 39 is begrijp ik het heel goed, je moet ook wat verder kijken dan vandaag…

Het bedrijfsavondje was echt superleuk, we zijn in Amsterdam Tappa’s gaan maken. de sfeer was door een hoop gedoe de laatste tijd wat minder, maar het is gelukkig heel leuk gegaan, ik heb volgende week wel een "functioneringsgesprek omdat ik de baas te veel voor de gek heb zitten houden, heb hem o.a. aan de afwas gezet en die probeerde hij heel duidelijk te ontlopen :angel: Dus die zal volgende week wel weer flink gaan pesten ben ik bang…

Vandaag weer in Amsterdam lekker gaan shoppen mijn man wilde nog wat dingen hebben, kwamen schoonmoeder en schoonzus tegen en toen heeft hij me achtergelaten met hun (hij had zijn dingetjes tja niet alle mannen houden van shoppen :cry: ) maar nog wel wat leuke shirtjes gekocht. Was op zoek niet naar te strakke dingen, hoop toch snel weer opnieuw zwanger te zijn en dan heb ik niks aan allerlei strakke blousjes…

Suus: Fijn dat je zo’n leuke avond hebt gehad,enne ik hoop dat fuctioneringsgesprek goed verloopt :pray: :smiley:

In principe doe je dat wel verstandig, wijde kleren kopen, maar ik doe dat (nog) niet. Ik draag nooit superstrakke kleding, maar te wijd vind ik niet lekker zitten.

Misschien duurt het nog wel een jaar voor dat ik zwanger ben… :? :?

Ik heb vrijdag een stoere blouse gekocht met een leuke ketting :smiley:

Garfield: kun jij nu nog wel gewoon tenissen voor de comp. of zat je altijd met haar in de dubbel? (ik hoop het niet voor je)

Ik heb niet zoveel verstand van tennis :think: