ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

Dankjulliewel :slight_smile: Positief blijven maar, he? En wie weet verrast me vriend me nog eens. Zonet riep hij me van ‘kom eens kijken hoeveel babykleertjes er op marktplaats te krijgen zijn, voor zo goedkoop!’ Ik wist niet hoe ik het had :smiley:

Nou zo zie je maar weer toch :wink:

Mijn man riep ook altijd dat hij geen kinderen wilde, maar uiteindelijk heeft hij zich bedacht. Alleen nu moeten we nog even wachten. :wall: :shifty:

Weet je waar ik zo een hekel aan heb??..De frituurpan verschonen :silenced:

Ben eten, meld me later wel weer :angel:

ha dat doet lievie altijd…

enne hij wilde ook nog even wachten…maar goed ik heb de beslising toen bij hem neergelegd…en zie resultaat :inlove:

Colle, jij doet het goed :wink:

Ja, ik ben alleen bang dat wanneer ik de keuze bij hubby leg ik nog veel langer kan wachten :shock:

welkom bubbles

ik kom later nog ff terug, moet eerst nog even een nachtbrakertje zijn bed in gooien…

hoe ik ermee omging:

ik ben ervan overtuigd, dat als ik teveel wil, dat het dan op een of andere manier toch langer duurt dan dat ik probeer alles op zijn beloop te laten.

óf het slaat op mijn lijf, en dan kúnnen we niet eens,

of het duurt gewoon lang eer je zwanger bent.

en met dat in mijn achterhoofd denk ik ook: als het komt, dan komt het.

trouwens, mijn vriend is niet zo van het nadenken over bepaalde dingen.

die moet je gewoon zeggen: hee, ik doe de pil nu de deur uit, okee?

:mrgreen:

Zo ligt Tygo op bed.

Hier net ook meneer op bed gelegd. Hij heeft nu weer iets nieuws om tijd te rekken. ´Mama, ik moet je nog wat vertellen´ heet het. Dan komt hij dus weer zijn bed uit om even wat aan mij te vertellen en dat wil hij soms nog wel een aantal keer herhalen.

Gelukkig is het nu al een kwartier rustig, dus ik hoop dat hij nu in slaap is gevallen.

Hier hebben wij de wens ook nog even uitgesteld en wachten wij tot na ons trouwen op 3 juni 2009. Maar ik zelf speel al wel met de gedachten om 2 of 3 maandjes voor die datum al te stoppen met de pil, mocht ik dan gelijk zwanger zijn, dan heb ik nog geen dikke tum in mijn bruidsjurk.

Ziet, geef mij ook zo een man :mrgreen:

Je hebt helemaal gelijk, als ik me TE druk maak slaat het bij mij ook mijn lijf :wall:

Ik ben ooit al een keer eerder gestopt geweest met de pil, maar toen ben ik ook niet zwanger geraakt in die periode. Maak me nu een klein beetje zorgen of het überhaupt wel gaat lukken. Heb ooit een uitstrijkje moeten laten maken en die was niet goed en niet slecht. Bij het uitstrijkje wat ik een paar maanden daarna moest laten doen was alles weg, dus we blijven hopen dat het wegblijft en strax geen invloed erop heeft. :pray:

Lynda, moet het Tygo nageven dat het wel geweldig gevonden is :inlove:

dit is echt een leuke leeftijd he, lynda!

Tygo daarnet:

heeeeee! de maan is stuk!!!

(halve maan :mrgreen: )

hij is er nu van overtuigd dat er maanmonsters zijn die de maan opeten en dan weer water geven zodat ie weer kan aangroeien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Ziet wrote:

dit is echt een leuke leeftijd he, lynda!

Tygo daarnet:

heeeeee! de maan is stuk!!!

(halve maan :mrgreen: )

hij is er nu van overtuigd dat er maanmonsters zijn die de maan opeten en dan weer water geven zodat ie weer kan aangroeien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: rolt van de bank af van het lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geweldig die fantasie! :inlove:

Super gevonden van Tygo.

Tycho heeft soms ook van die uitspraken, waar ik niet meer van bij komt.

Zijn fantasie draait overuren.

ja lachen he

af en toe denk ik weleens dat ie erin blijft hangen hoor… :think:

dan luistert ie pas naar je als je helemaal mee gaat in die fantasie.

maar over het algemeen lach ik me rot om die uitspraken :mrgreen:

Ik hoop dat ons (toekomstige) kindje later ook van dit soort uitspraken gaat doen :inlove:

Eindelijk weekend :lol:

En dan nu het huisje op orde brengen :wall:

@Belly wrote:

Ik hoop dat ons (toekomstige) kindje later ook van dit soort uitspraken gaat doen :inlove:

vast wel, ze doen het allemaal

Ik heb het kleine/logeer kamertje vandaag helemaal opgeruimd. Eindelijk alles wat naar de schuur moet, naar de schuur gebracht.

Ook heb ik het campingbedje weer in ingeklapt :frowning: Het heeft toch niet geholpen om hubby over te halen :shifty:

Ik moet zeggen dat ik niet echt veel gedaan krijg. Ik heb gewoonweg geen zin maar moet/wil alles gedaan hebben aangezien we morgen visite krijgen en ik zondag eigenlijk helemaal niets wil doen 8)

Hoe is het hier dames?

Ik geloof dat ik jullie vergeten was :shifty: :oops:

Moet zeggen dat ik er ook een stuk minder mee bezig ben op dit moment… Ik geloof dat ik t op dit moment wel goed vind zo, met mijn twee ukken. Natuurlijk wil ik nog graag een derde, maar op dit moment hoeft het eigenlijk niet zo nodig.

Daarbij komt dat mijn vriend echt nog niet wil, dus er over door blijven gaan heeft geen zin (en werkt misschien ook alleen nog maar averechts).

Dus al bij al vind ik het op dit moment goed zo… en die derde, die komt er vast nog wel. Of misschien niet en dan zal het ook goed zijn…

nou als het weer even flink klappert, dan weet je ons te vinden :mrgreen:

toch?

heb ik net het campingbedje opgeruimd, vraagt mijn zus of mijn nichtje morgen bij ons mag blijven slapen :wall:

Maar het campingbedje is ook zo weer in elkaar gezet :mrgreen: