ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

Voor iedereen die het nog niet weet:

Hier willen we allemaal graag zwanger worden, maar nu kan/mag/wil het nog niet. De club van eirammelaars dus!

ben vergeten de link hiernaartoe in het laatste berichtje te zetten… :oops:

geeft niks, gevonden!

Stuur jij belly een pb met de link, had ze om gevraagd.

Ik heb het gevonden. :dance:

Ziet mag ik ook in het lijstje? Met er achter nog even wachten tot na het trouwen (of stiekum iets eerder).

hoi hoi ik ben er ook weer,

ben in houten ,

heb nog steeds koorts en pijnlijke ribben maar voel me verder niet meer ziek. Gelukkig maar. Vriendlief is nu iek thuis ook hoge koorts, zal een flinke virus zijn die rondgaat want ik hoor het meer om me heen …

hier weer heerlijk weer, sophie is op bassisschool die is afgelopen vrijdag 4 jaar geworden… lieke morgen ook naar psz dan ben ik alleen wennen zo in een vreemde stad zonder iemand te kennen… ihih

ik zal nog even de vorige topic bijlezen

hoe is het met iedereen ?

Present!!!

Shoppen zaterdag was leuk en we zijn goed geslaagd :mrgreen:

Oo Lynda leuk he zo’n klein hummeltje :inlove: Als ik kijk hoe groot Jayden nou alweer is pfff… wat gaat het hard zeg. De clichés kloppen hoor, bij een tweede gaat het nog veel harder dan bij de eerste.

Ten eerste voor de afvallers ( vicky veugje) knap he dat gaat de goede kant op, zet em op TOYTOYTOY!!!

Ik geloof dat ik wel klaar ben met afvallen nou... Als ik nog meer afval zie je me niet meer lopen :lol: :wink:
Nu het moeilijkste deel he... op gewicht blijven. Vind ik moeilijker dan afvallen. Maar het gaat me lukken hoor, ik ben veel te blij met hoe ik er nu uitzie. Die 13 kg wil ik er echt niet weer bij :naughty:

Bianca fijn dat het nou wat beter gaat, maar klinkt alsof je goed beroerd bent geweest :hug: En wat super dat de lucrin werkt :dance:

Zo, mijn vriendin komt zo even langs om mijn broeken af te spelden. Broeken zijn bij mij altijd zo'n 10 cm te lang :lol: Haha krijg je he als je maar 1.59 bent :roll: :lol: En ik heb zelf nog nooit een naaimachine van dichtbij gezien :oops: Dus blij dat zij t voor mij wil doen :mrgreen:

zo bijgelezen dat ging flot ihih…

ik lees even verde op kok , weinig nieuws van hier uit verder.

Haha samen gepost Bianca… nou hoop dat de koorts gauw wegtrekt en dat je ribben ook snel wt minder pijnlijk zijn :hug:

hey vicky ook goedemorgen ,

Ha bij mij zijn broken ook altijd te lang ,… 1,65 aart coh niks gewoons te vinden hoor… ik laat mijn zus altijd het fijne werk doen :thumbup: :mrgreen:

Owkeeee niet meer afvallen voor jou dus maar idd op gewicht blijven… ik weet wat het is… vind het best moeilijk, soms spat ik er nog tussenuit ( meestal door medicijnen dan wel door opgezette buik) , en dan ben ik al bang dat mijn werk voor 1,5 jaar trug voor niks is geweest. Vooralsnog ga ik erg goed en blijf ik zo als ik wou zijn…

Succes er mee iig !!!

Ik ben idd erg beroerd geweest, ik kon niet meer lopen van de pijn die trok niet mij benen… ik ben getild van de trappen af op bed en naar de dokter(spost)… pfff alles deed zon pijn net of mijn botten er aan gingen ,

maar dat was maar 1,5 dag en toen de pijnmedicatie begon te werken ging ik weer :thumbup:

Fijn dat het weer beter met je gaat Bianca.

Ik ben ook niet zo handig met de naaimachine (heb er trouwens ook geen één). Dus hier doet mama al het verstel en herstel werk.

Mijn moeder moet altijd de achterkanten van broeken innemen, anders zit je tegen mijn string aan te kijken :?

Ik heb namelijk aardig dikke bovenbenen maar heb nog wel iets van een taille, dus hou ik daar altijd veel ruimte over, en het is niet altijd leuk om een riem om te doen.

Vandaag weer aan het werk, had een heerlijk lang weekend van dinsdag tot nu. Heb helemaal geen zin, dus ik denk dat het een hele lange dag gaat worden. Maar gelukkig kan ik lekker op KOK. (hyves kan helaas niet meer, is geblokkeerd).

hey lynda… hyves geblokkeerd, op je werk alleen bedoel j e? Kan dat dan ?

Tja als je even vrij bent geweest… dan is het weer “wenne” he ,

Tis echt heerlijk weer hier maar heb nog weinig puf om met de jongste naar buiten te gaan , ze zit voor de tv, en aangezien dat niet zo vaak is vind ik het geen probleem …

straks toch sophie weer halen van school,

tis wel fris overigens… wordt bijna tijd voor handschoenen :shock: :roll: ihihi nu al ?

joehoe meld :mrgreen:

bianca fijn dat je aan de betere hand bent :thumbup:

lynda welkom…heb je geloof ik gemist in het vorgie deeltje… SORRY :oops:

ziet mooi lijstje weer :thumbup:

@bianca81 wrote:

hey lynda… hyves geblokkeerd, op je werk alleen bedoel j e? Kan dat dan?

Ja, helaas wel (maar stiekum kan ik nog wel via een andere site kijken op Hyves, maar dan kan ik weer geen berichten lezen of krabbelen).

Ook kan ik hier niets meer downloaden, dus ook geen MSN meer.

Maar ja, ik kom hier eigenlijk ook om te werken. Maar ja, wij zitten nu in een reorganistatie en op 31 december houdt mijn functie hier op, dus heb niet meer zo veel zin om hard te werken. Er zijn nu ook twee uitzendkrachten, dus die mogen van mij hard aan het werk. Ik ben nu veel aan het zoeken op vacaturesites naar een andere baan.

ja ik ben ook blij beter te zijn , heerlijk voelt dat. Na 9 maand ziek zijn dagelijks mag dat ook wel… soms denk ik wel 9 maand… in die tijd had ik een zwangerschap kunnne dragen … pfff gek he dat je zo denkt ,maar feitelijk is het wel zo.

Lynda goed dat je iig nog even op kok kunt dan ter afleding tussentijds op het werk .

Ik kan altijd op internet, maar ja ben dan ook aan huis in een gezin das heel wat anders…

straks zo de oudste van school halen, en de jongste vanmiddag op bed die is zo alleen maar aan het jammeren, is dat normaal? pff ik ken de term ik ben 2 en zeg nee, maar ze is bijna 3 nu en ze raakt er nu pas in, beetje laat dus en niks mee te doen af en toe

ach laat maar overwaiien haha

pffff ik heb echt opvliegers :shock: hahah a gek he zeg en dat door d elucrin… mwa zal wel weer stoppen als ik geen lucrin meer krijg… hm zijn we 3 -6 maand verder. :think:

steeds warm joh en dan rood hoofd en zweten … :oops:

ik zet je er op hoor lynda! (ik was helemaal in de veronderstelling dat je er al op stond haha kun je nagaan hoe vaak ik je tegenkom)

maar pas vanavond, want ik moet eerst ‘zorgen’ hier…

mario had een erg slechte nacht

(logisch, want hij heeft gister de hele dag op bed gelegen en dat moet je gewoon niet doen met zo’n rug… maar hij was weer eens eigenwijs (van mij neemt ie niks aan :wall: ) dus vannacht stond ie helemaal vast toen ie naar de wc moest…

vanmiddag kan ik spierverslappers gaan halen voor hem, hij kan echt niet meer lopen :frowning:

dus nu moest ik de boodschappen doen

en ik weet gelijk weer waarom hij dat altijd doet: ik was 73 euro kwijt :o :mrgreen:

maar we zullen wel lekker eten :dance:

hey ziet, manlief door zijn rug gegaan? oei oei das vreselijk lastig… gek he dat mannen niks van vrouw lief aannnemen , maar het gekke is als iemand anders het zegt dan ineens , is er een geloof en wijzigen ze hun koppigheid… k snapt et soms ook nie… beterschap voor hem.

Zo lieke ligt even op bed , sophie weer naar school… rustig hier zo hoor is wel wennen, tot voor kort waren ze dagelijks omme heen , nu ja ook wel lekker even niks,maar ik ben geowon geen niksdoe mens ben liever druk bezig…

ziet…vriendlief was zaterdag 90 € kwijt :shock:

maar wel lekker eten :mrgreen:

( wij doen het om de beurt…zo lang ik het nog kan dan he…)

sterkte voor je man…niet best auw rug…

bianca…opvliegers is niet fijn…maar ja als dat alles is…beter dan wat je de afgelopen MAANDEN had toch???

haha ja joh ik lag er ook om , t voelt gewoon gek ihihi ne dit is niks ergs hoor , ik klaag nu zeker niet !!!

Boodschappen doen wij ook om en om , ik ben nog niet zo lang met vriend samen natuurlijk. Maar hij heeft zijn zoontje om de week een weekend op visite en ik heb wendy standaard 2 dgn in de week, die eet gewoon mee… dus ook hier de boodschappen om en om maar grote uitgaven doet vriednlief zelf gewoon, daar veranderd nu weinig aan voor mij …