wij doen het om en om omdat we dave niet mee willen hebbben in de winkel…
(dramaking :roll: )
dus dan blijft er eentje thuis en de ander sniekt de deur uit HAHAHAHAHA
ja hij was door zijn rug gegaan.
ik ook, maar ik ben er nog het beste aan toe van ons twee.
de boodschappen; ik kan dat ds echt niet he… ik haal alleen maar lekkere dingen (ook wel gezonde dingen hoor) maar mario is er gewoon beter in :mrgreen:
wat ik zelf ook erg irritant vind:
door de telefoon kunnen ze (mannen) gewoon praten,
tegen mij moet alles met een zucht en een kreun gezegd worden… :wall:
jullie begrijpen: de sfeer is hier lekker thuis.
hum nee das minder leuk dan , :hug:
mijn vriendje is wel into het praten gelukig maar, bij mijn ex was dat juist het grote opstakel… alles gebeurde maa rpraten niet… ook uitpraten dus niet geen uitleg geen vragen… was soms erg vervelend als me iets dwarszat ofzo… gelukkig is dat nu anders.
Turlijk is er in elk relatie wat negatiefs bij ieder persoonmaar praten vind ik zo van belang
Zieke mannen :wall: Nou als meneer hier ziek is, is de stemming ook niet zo lekker hoor. Zieke mannen kunnen zo weinig hebben.
Nou hier kan ik beter boodschappen doen. Ronnie neemt juist altijd veel meer mee dan dat ik op het briefje heb geschreven. Ja, was in de aanbieding zegt hij dan.
Ik ga meestal boodschappen doen met mijn moeder samen (en Tycho erbij natuurlijk). Is voor mijn moeder lekker makkelijk met de auto, anders moet ze het op haar brommertje doen.
Wij maken er echt een dagje uit van. Pluizen alle etiketen af (zeker nu we weer aan de lijn zijn) en gaan daarna nog lekker ergens koffie drinken.
Ik zit nu in mijn middag dipje. Heb geen zin meer, maar ik moet nog tot half zes. Blehhh…
@bianca81 wrote:
bij mijn ex was dat juist het grote opstakel… alles gebeurde maar praten niet… ook uitpraten dus niet geen uitleg geen vragen… was soms erg vervelend als me iets dwarszat ofzo… gelukkig is dat nu anders.
Gohh… klinkt als mijn ex. Wij hadden ook nooit ruzie, omdat hij altijd weg liep voor een discussie, dus kon het ook nooit een ruzie worden.
haa mijn vriendje is nu ook ziek en was zat ook zo ( we hebben elkaar mooi afgewisseld :mrgreen: ) en dei is erg zelfstandig, was mijn ex ook… red zich zelf prima en meestal ben ik diegene die ene halt toeroept zo van idat doe ik wel even… zo hoort het ook, als ik ziek ben word ook niet alles gedaan… wel prettig is een helpende hand…
mm nee dat tref ik wel met mijn vriendjuhhhhhhhh :inlove: hij gaat morgen weer werekn zij ie net…
tis echt zulks heerlijk weer hier heb de schuifdeur opene en zit er heerlijk voor koppie the… genieten met de zon die binnen rijkt, denk dat ik zo even ga lezen op balkon ,…
lynda verveeldn is het he geen ruzie hebben… niet dat ruzie leuk is maar soms lijdt het ook ergens naartoe oplossingen of begrip… soms is uitpraten nodig…
ja dat vind ik ook hoor, praten is nodig!
als wij ruzie hebben loopt ie ook het liefst weg,
maar dan heeft ie een slechte aan mij, want ik blijf je net zolang achterna lopen tot je het zat bent en wel moet praten :mrgreen:
en het voordeel is nu, dat ie niet weg kán lopen oeps hehehe :mrgreen:
ronnie en i khebben allebei het karaktr van time out… dat betekend vaak dat we weglopen, even blokje om even lezen tv kijken of iets anders… dan is het even te veel… maar belofte is er wordt altijd op teruggekomen… meestal gebeurd dat wel en das fijn… ik kan me zo meer uitten das belangrijk
Ahh jij bent gemeen Ziet, arme man kan zich niet meer bewegen, hihi.
Gelukkig kan ik nu wel lekker ruzie maken met Ronnie, en het daarna ook weer goedmaken. Betere basis.
Het is pas 4 uur :wall: , ik moet nog anderhalf uur.
En nu ik bijna vrij ben en van het zonnetje kan genieten, zie ik het hier steeds bewolkder worden. :?
Ronnies zijn :thumbup:
:mrgreen:
de mijne belde net gaat morgen de cohtend werken dag dienst tot 18 uur , als ik woensdag thuiskom om 23 uur dan is hij al aan t slapen hahaha ach kruip ik zo er naast
Wij hebben allebei een kantoorbaan, dus wij kunnen elke avond lekker naast elkaar op de bank zitten.
ja gezellig,
ik ben ook op zoek naar iets anders en meer thuis zijn hoor ik mis thuis gewoon best wel…
nu ben ik 4 dgn van huis maaar mijn vriend 5 dgn ( vrachtwagenchauffer) maar u zit hij in de bietencampgne en is ie wel elke dag even thuis…
omdat ie 12 uur werkt, is de tijd thuis ook kort omdat ie dan snel al weer op bed gaat om aan zijn uren te komen…
goedemorgen meiden , al iemand wakker ?
Ik heb de oudste al weer op school zitten, de jongste net even mee geknutseld en ze is nu aan puzzelen even zonder grote zus om haar heen die zegt hoe ze het beter kan doen …
vanmiddag mag ik als hulp " moeder" helpen op de psz. Erg leuk vind ik
Ik was ook al vroeg op. Om kwart over zeven zat ik al achter mijn bureautje. Vandaag is Tycho bij mijn moeder, dus dan kan ik lekker vroeg beginnen en dus ook weer eerder naar huis.
Vandaag prinsjesdag, dus ik moest ook wel vroeg beginnen, anders kom ik de stad niet meer door en ik moet precies langs de paleistuin en de koninklijke stallen om bij mijn werk te komen. Overal stonden de dranghekken al.
ow is het prinsjesdag? wist ikke niet hahah ,
goh dus drukte daar alom erom…
ben beneiuwd wat er weer es word gesproken over t komend jaar
Net hele toestand op mijn werk zeg.
Wij hoorde al sirenses enzo, maar wij dachten dus dat dat voor prinsjesdag was.
Nee, was het gewoon voor hier. Een medewerker is bekneld geraakt in de stapelgarage. Brandweer, politie, ambulance en de traumahelicopter stonden hier op het terein om die man te bevrijden.
Hij is net met de ambulance overgebracht naar het Westeinde ziekenhuis. Net is ook de traumahelicopter weer weggevlogen (dat is wel een mooi gezicht zeg).
En voor vandaag staat (of nu stond) een ontruimingsoefening gepland, dus iedereen dacht dat het daar voor was, maar het was voor het eggie.
Blehh… eng idee. Ik ga gelukkig nooit in de stappelgarage, en zal ik nu ook zeker niet meer doen.
hey lynda das eng zeg, komt dan dicht bij he , ik vind de traumaheli ook mooi om e zien … en te voelen ( als je dichtbij staat) Maar het idee brrrr eng hoor… hopelijk knapt ie snel op aan zijn verwondingen
Ik hoop ook dat die man snel weer op de been is, maar ik twijfel eraan. Als ze een trauma arts moeten invliegen is het meestal niet zo best met je.
De ontruimingsoefening gaat gelukkig ook niet door. Dat scheelt weer hoef ik niet naar buiten en daar een half uur te wachten tot we weer naar binnen mogen.
Ik woon naast het ziekenhuis, dus ik hoor ook altijd de traumahelicopter. Die vliegt dan een paar keer over ons huis, voordat hij mag landen. Tycho vindt dat ook prachtig.
Toen met veteranendag vlogen er ook allemaal oude vliegtuigen en helicopter over ons huis. Op tv hoorde ik welke het waren en nog geen twee minuten later, zag ik ze overvliegen en kon ik Tycho vertellen wat voor een vliegtuig het was (wat is mama toch slim, hihi).
haha slimpie ja geweldig , ik houd ook wel er van zulke dingen… kan me indenken dat tygo helemaal gelukkig was :inlove:
Traumaheli is idd vaak heel ernstig,maar soms ook omdat ze gewoon meer middelen hebben ter plaatse en meer medicamenten… soms is de ernst niet lichaemlijk maar wel de onrust dan maken ze een patient onder zeil om beademing en dat kan gewoon ambupersoneel niet…
spannend hoe hij het er van afbrengt en of je het hoort nog