ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

Vraagje: hebben wij trouwens een show gedeelte??? of niet??

Is dat een leuk idee of niet? Daarin kunnen we kids, positieve testen, buiken enzo showen…

Tot die tijd doe ik het even zo…ik wil ze jullie toch niet onthouden

Even weer een hoop spam van Stein en mijn neefje Finley

Stein

finley

Talk to my hand

Stein bij het zandkasteel

Finley

:inlove:

Stein :inlove:

Finley :inlove:

Ik???onderkin??? :inlove: :inlove: :inlove:

Hoi Opa :inlove:

Stein :inlove: :inlove: :inlove:

Stein zijn vele gezichten tijdens een avondje lol :inlove: :inlove: :inlove:

Hey jannigje goedemorgen , dank voor de weer leuke mooie :inlove: foto’s , ze zijn super !

Hoe is het met jullie? Fijn overigens je gesproken te hebben laatst.

Vandaag woensdag en vandaag naar huis :dance: weer, lekker bij vriendje in bed liggen in eigen bedje…

Ik ben cakjes aan het bakken, maar ik weet niet hoe de oven hier wertk ( geen beschrijving bij en veeel knopjes) , als het mislukt hebben lieke en ik veel plezier gehad en was het beslag ook lekker 8) :mrgreen:

Sophie is op beresporenjacht met school in het bos, dus ook die heeft iets leuks te doen, …

Leuke foto´s van Stein & Finley.

Leuk dat ze precies hetzelfde slapen, echte neefjes.

Lekker vandaag vrij en morgen cursus.

Weet alleen nog niet wat ik vandaag ga doen. Eerst maar even mijn huisje opruimen en dan eens bekijken waar we heen gaan Wil niet de hele dag binnen zitten.

Ik ben benieuwd naar het resultaat van de cakejes.

@Lynda wrote:

Leuke foto´s van Stein & Finley.

Leuk dat ze precies hetzelfde slapen, echte neefjes.
nu moet ik eerlijk bekennen dat stein een buikslaper is maar toevallig lag hij van de week zo op zijn rug te slapen.

Bianca: ik ben heel benieuwd of de cakejes lukken :mrgreen: en het was idd fijn dat we elkaar van de week even gesproken hebben. Konden we allebei even ons verhaal kwijt,

precies meis :thumbup:

De cakjes zijn euhm gelukt kwa vorm en kleur en geur.maar smaak

ja eig ook best wel , maar euh ze zijn hard joh… en droog haah

Ik heb de over pas ontdekt hoe de standen werkten tussentijds dus voor de volgende keer zal het ws beter gaan, nu ik het leuk vind wil ik thuis ook es wat gaan bakken… nu bij ronnie heb ik ook een over en daar wel een beschrijving bij moet lukken dus :thumbup:

Maar het plezier er van was super hoor :inlove:

Leuke foto’s Jannigje, grappig dat ze allebei in de dezelfde houding sliepen.

Hier ook sinds de verhuizing een oven. Heeeeerlijk .Van te voren hadden we wel een combi-magnetron, maar ik merk dat ik een oven handiger vind. Nu gaat er regelmatig een ovenschotel in, of cake inderdaad. Voorheen deed ik dat soort dingen niet zo snel.

klopt idd wwb , ook ikhad bij mijn ex dan een combimagnetron maar deed er zelden iets mee met de bakfunctie… mijn exman bakte er wle caken in overigens die was er wat handiger mee…

Hoe is het verder met je ?

ik ga even douchen het eten heb ik klaar voor het hele gezin hier ( zoals ik altijd doe op de ma di en woe hier en als ik thuis ben en mijn vriend is er neit kook ik voor mijn zus en zwager haha ) Handig zon oppas…

maar goed euhm… ja effe douchen dan spullen in pakken kids van bed ( die warne moe en wat ziekerig ) en dan al weer huiswaarts, gellukkig ik heb er zin in, vriendlief is er ook dus helemaal goed

nu tot morgen mensen toedeloeeeee

Bianca, lichamelijk gaat het prima, en lijk ik ‘gewoon’ zwanger, maar mijn gevoel wil daar totaal niet bij.

Ik schrijf net bij de augustusstoppers dat er een diepe ravijn zit tussen mijn gevoel en verstand, en die is niet te overbruggen nu. Ik heb daar echt die echo voor nodig denk ik.

Ja denk ik ook , de echos en dan eig nog denk ik dat er geen 100% vertrouwens is, moeilijk hoor meis…

:-* hopelijk volgen er meer mooie echos !!

ik geloof dat ik met een kloppend hartje wel wat meer vertrouwen zal hebben.

je staat erbij, lynda

Joepie :dance:

ha lynda welkom :mrgreen:

:lol:

wat is het hier rustig meiden ,

ow meiden ik heb zon topdag ben heleamaal in mijn element en das lang geleden.

Wat wa sik ziek , en wat merk ik nu hoe dat een geestelijke druk legt op iemand… ow ik heb een heerlijke dag lijkt wel of ie langer is als andere dagen en anderszijdns jammer hij is zo al weer voor bij…

ik ga zo even douchen ,…

haha ben helemaal trots op mezelf ( mag wle hoop ik )

Heb lekker feel gedaan vandaag in huishouden en andere nodige dingen en zonder moe te zijn zonder pijn te hebben zonder dat iets fout gaat en zonder een slcecht humeur te kkrijgen … goed toch?

Komt goed met mijn lichaam . :dance:

Bianca, wat ben ik blij voor je. Het is je zo gegund dat je je goed voelt. Ik hoop dat er nog heeeeel veeeel van zulke dagen bij komen!

Hier komen de zenuwen voor de echo van morgen. Man is met zijn moeder de stad in (zij moest een geluidsinstallatie hebben) en ik zit alleen thuis.

Zoon ligt al knock out in bed. Vroeg om 18.15 al om naar bed te mogen.

Ik kom morgen waarschijnlijk pas in de avond vertellen van de echo. Maar bij de aug.stoppers2008 en bij de mei2009-zwangeren zal Debke een sms van mij plaatsen. Ik verwacht niet dat ik voor 13.00 iets kan laten weten. Maar voor de nieuwsgierigen onder ons.

hoi hoi wwb dank je wel voor je berichtje , ik dnek al de hele dag aan je , en je echo… spannend hoor, ik lees vanavond uiteraard bij of je geschreven hebt…

hier weer een goede dag, minder zon maar boven ios gepoetst en de was hangt buiten , ruikt zo heerlijk… Morgen wil ik even de ramen boven zemen is alles klekker klaar binnenshuis.

wendy heeft een vriendinnetje te spelen , erg gezellig net even thee gedronken samen en buiten gespeeld nu zijn ze alleen de buurt onveilig aa het maken haah heerlijk die 2 samen

straks tegen 5 uur brneg ik haar trug naar huis, en als goed is is vriendlief er dan ook met zijn zoontje… gezellig weer de 2 kids aan tafel die me zoveel geven… geniet ik altijd van , blij toe dat ze samen passen bij elkaar… ( ook al is wendy niet mijn dochter ze is er wel vaak als G er ook is ( zoontje van vriend) )

Nu ik zie een heerlijke weekend tegemoed, zaterdag heb ik wendy en hebben we een verjaardag van vrienden van mijn vriend ik ken ze nog niet maar als ik wendy mee mag nemen dan gaan we lekker samen heen , zijn meer kinderen dus komt wel goed… zou leuk zijn.

Zondag lekker relaxen en dan smiddags weer trug naar Houten om daar op te passen

meiden tot laters wwb ik lees bij vanavond liefs bianca

Nou meiden, ik geloof het hoor:

ik ben Zwanger!!

Pff er is een hele last van mijn schouders af gevallen hoor. 35 kg lichter.

Ik moest dus weer heel lang wachten, maar toen ik eindelijk binnen mocht, zagen we weer niks. De arts ging toen naar het echocentrum om mij daar op een geavanceerder apparaat te laten. Daar zagen we meteen een hartje flieberen. Mennn wat was ik opgelucht.

Ik blijk wel nog minder ver te zijn als ik dacht, maar goed dat maakt me nu niks uit. ik ben ongeveer 6 weken nu, en ze dacht dat ik rond 15 mei uitgerekend zou zijn.

Maar 10 oktober krijg ik een echte termijn bepaling en dan is het pas officieel hoever ik ben

Daarna weer terug naar de arts, en die stuurde me door naar de diabetesverpleegkundige en dietiste voor mijn suiker.

Dus daar gingen we maar afspraken maken.

Zegt mijn vriendin t. tussendoor heel nuchter, ik voel mijn kindje eigenlijk al niet meer sinds gisteravond (ze is morgen 38 weken). Ik schrok me wild. Dus toen zij een echo kreeg (zij had vanmiddag een groeiecho, dus wij deden rondje gynaecologie voor elkaar) zei ik tegen die echografiste dat ze daar iets mee moest.

Dus hup na de echo wij naar de verloskamers voor een CTG. Gelukkig was dat ook goed, maar toen hadden we wel het hele ziekenhuis gezien hihi.

Ik moet nu 7 x !!! per dag bloedsuikers prikken en dan zal ik komende week te horen krijgen hoe ik ingesteld ga worden.

Ik ga nu ff genieten, straks scan ik de echo nog ff in, en dan show ik die nog ff.

:dance: :dance: ik ben zwanger :dance: :dance: traladie tralada, dompiedompie dompiedom, pompiedompiedompie dom :dance: :dance:

Mwaaaaaaaaaaaa nu al bericht :shock:

( ik schriok wel even, dacht als ze nu al schrijft is ze ms thuis omdat er ietmis is en verdrietig is.)

Maar gelukkig niet en is ales goed, gefeliciteeeerd !!! :inlove:

pompidom :dance: maar lekker verder meis, en heel veel goeds :thumbup:

Nogmaals Gefeliciteerd wwb, maar nu kan je het echt geloven. Mooie tijd om ook uitgerekend te zijn.

Geniet ervan nu je het hartje hebt zien kloppen.

goed zeg,d at de echo goed was!! :dance: