ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

WWB gelukkig toch lekker zwanger :dance:

Bianca heeft een goed gevoel in haar lijf…na een dagje zwoegen.

GEEN PIJN :dance: :dance:

hey colle dank je :-*

ik heb mijn echofoto bij de meimoeders in het showforum gezet:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3010280#3010280

whahahaha ik zag die echo en die 2 pijltjes en dacht WOW een tweeling??? dat had ze niet verteld…

toen ging ik lezen :mrgreen: het dooierzakje is een vd pijltjes :lol: :lol:

maaruh zo klein heb ik het nog nooit gezien…

wel lief hoor :inlove:

en Bianca nog steeds geen pijn…of heb je nu spierpijn :mrgreen:

hahahaha, nee hoor ik zag maar 1 hartje hihi

Wat een mooie echo wwb. :thumbup:

Ik had mijn eerste echo met 8 weken, toen was het ook alleen nog maar een cupito. Maar het is toch groot genoeg om er al helemaal van onder de indruk te zijn. Geweldig.

Hoi hoi allemaal ,

En weer een mooie dag , is het eig al herfst? :think: haha blaadjes vallen iig al van de boom, het ruikt zelfs anders buiten … maar tis drioog er is zon en met de wind is het oke buiten.

Hier en meisje met de waterpokken en koorts, niks aan maar welvrij van shcool, ze heeft de hele nacht liggen spoken

ik ben weer in houten op passen , woensdag al zin om naar huis te gaan , omdat vriendlief op de bietencampagne rijd is hij donderochtend ook thuis heeerlijk , hij haat dan wel gelijk slapen maar ja hij is er wel ,

hoe is jullie weekend eweest/. Wij een goed weekend, we hadden G ook bij ons , heerljk knulletje is het , volgend weekend is hij ok bij onsvan vrijdag op zaterdag… ms als het weer het toelaat even wat leuks doen ,

wwb ik kijk zo even naar de echo

Echo gezien :inlove:

:pray: dat alles goed blijft gaan super meis, :thumbup:

Wij zijn gister naar het vliegerfestival geweest op Scheveningen.

Dus lekker veel gewandeld over de boulevard en de pier. Tycho vond de grote vliegers in de vorm van beren het leukst. Het was echt heerlijk weer om lekker te wandelen.

Ik denk dat wij volgend weekend maar weer eens lekker kastanjes enzo gaan rapen in het bos. Ook altijd leuk, wij gaan dan naar het Scheveningse bos, daar zit ook een grote speeltuin, dus we gaan eerst lekker lopen en rapen, en daarna mag Tycho zich nog even uitleven in de grote speeltuin.

Helaas vandaag en morgen weer werken (donderdag heb ik weer cursus). :? Heb echt niet zo veel zin meer, door die reorganisatie. Maar ja, ik heb tenminste nog werk tot 31 december. Ben al wel aan het soliciteren. Zit voor één functie nog in de solicitatieprocedure, ben benieuwd wanneer ik wat hoor daarover.

Klinkt gezellig Lynda vliegerfestival er was ook superweer voor he ?

Lekekr droog en wel windje… met goed kleden kom je dan een heel end.

Kastanjes zoeken is wel leuk doe ik altijd met mijn nichtje en dan herfstbakjes of spinnewebben mee maken , zullen we binnenkort ook wel weer doen ws, maar door ik haar minder uren en dgn heb effe plannen.

Ik las net op internet dat er as zaterdag ook weer een politie en brandweerdag is in Groningen en aangezien we zoontje ook hebben wil ik voorstellen daar even heen te gaan

k heb net even op bed gegelen mijn boek uitgekelezen vind ik altijd zo jammer , tenminste , met ene open eind blijf ik denken hoe zou het ze gaan? gek he ,

Heerlijk een boek lezen, vind het ook altijd jammer als het uit is. Zit je je eerst dagen de blubber te lezen, omdat je niet kan stoppen, omdat je wilt weten hoe het verder gaat, en dan is het boek uit. Zo’n domper.

Brandweer- en Politiedag, is ook altijd erg leuk voor de kids. Ik vond het vroeger ook altijd super. Lekker ouwe kleren aan en dan mochten wij door het schuim heen, en op de politiemotor een rondje.

Zal eens kijken wanneer het weer eens in Den Haag is, misschien heb ik het ook wel al gemist dit jaar.

ja hier in de buurt ook al elders geweest , maar ja toen hadden we zoontje ookniet en nu dus wel dus als vriendlief er mee eens is wil ik graag heen

en idd ook ik heb er leuke jeugdherinneringen aan euhm kinderherinneringen :inlove: :dance:

Wat is het hier rustig zeg,

Ik ben gisteren naar het zkh geweest ter controle heb mijn 2e injectie lucrin gekregen. Bijwerkingn nu zijn haaruitval opvliegers en hoofdpijn, das vooralsnog allenaam niet zo erg.

Verder alles wel redelijk oke, zit momenteel wel in een rollercoaster kwa emoties, als ik terug kijk op een jaar geleden ,

geboorte van Anne* 6,5 week later het overlijden van dit mooie meiske, de scheiding van mijn man, de 2,5 maand elders bij vrienden inwonen… eigen kamertje krijgen op mezelf wonen voor het eerst, de brand waar ik vast zat met mijn oppaskindjes, toen mijn nieuwe vriend het samenwonen , en mijn ziek zijn, het 9 maand vloeien en buikpijnen hebben en koortsaanvallen… en nu is het al weer bijna 29 september de dag dat vorig jaar Anne werd geboren… pfff wat gebeurt er veel in een jaar en wat een emoties, verdriet… maar ook fijn dat ik weer geluk vind ,maar alles moet nog komen hoor… pff

Zo dat is niet niks wat je het afgelopen jaar hebt meegemaakt,. Verdriet en geluk zitten soms heel dicht bij elkaar.

Maar gelukkig heb je weer geluk gevonden bij Ronnie.

Vandaag lekker vrij, maar ik heb niet zo veel fut om wat te ondernemen. Ik zit ook te wachten op mijn salaris. De centjes zijn een beetje hard gegaan met al die bruiloften en verjaardagen. Denk dat ik deze maand alles bij elkaar bijna 1.000,- euro extra heb uitgegeven. (2 x vrijgezellenfeest, 3 x nieuwe outfit, 3 x cadeaus, en dan nog de verjaardag van Tycho). Dus het zou wel fijn als er weer vier cijfers op de giro staan. (en aan het spaargeld wil ik niet komen, want dat is voor mijn eigen bruiloft, hihi)

Ik ga straks eerst maar even het huisje schoonmaken, en dan zien we traks wel weer verder. Misschien even naar de kinderboerderij.

Hoi hoi lynda, ja dan gaan de centjes rap he als er iets tussendoor komt merk je wel hoor fijn als er weer nieuwe verdiende centjes zijn

Heb ik jullie trouwens verteld dat onze poes weer volledig hersteld is en nu medicjinvrij weer gaat?

De rekening bedroeg over de 100 euro,maar ja 3 dgn in opname en infuus en ab-kuur en duur voer tja dat kost nog al wat, ben blij dat t beestje weer opgeknapt is, hij had ws een griepje, virusje onder de leden … flink ziek er van geweest maar toch tijdig heen en zijn nieren zijn gepsaart gebleven …

Zo ik doe even de kids in bad hier en duik zelf ewr na even onde r de douchen… daarna heerlijk de eendjes voeren met oud brood, we hebben een groot vijver voor de deur dus lekker dichtbij.

Sophie is nog thuis van school omdat ze de waterpokken heeft, ze zit er onder en heeft veel jeuk, koorts is gelukkig minder geworden ,

Nu meiden goede dag en liefs bianca

Tjee Bianca, het leven is voor jouw inderdaad een emo-8baan geweest. Nu wens ik rust voor je, dat je alles een plekje kan geven en dat je echt kan gaan genieten van de goede dingen die je nu hebt.

Maar ik heb ook zo van die periodes gehad, en dat plekje geven kost tijd, en gaat vaak ten koste van genieten.

Maar ik ben blij voor je dat je de stijgende lijn gevonden hebt. Nu komen jouw mooie jaren!

@bianca81 wrote:

Heb ik jullie trouwens verteld dat onze poes weer volledig hersteld is en nu medicjinvrij weer gaat?

De rekening bedroeg over de 100 euro,maar ja 3 dgn in opname en infuus en ab-kuur en duur voer tja dat kost nog al wat, ben blij dat t beestje weer opgeknapt is, hij had ws een griepje, virusje onder de leden … flink ziek er van geweest maar toch tijdig heen en zijn nieren zijn gepsaart gebleven .

Zo die dierenarts van jou is wel erg goedkoop. Als ik alleen voor controle ga en de jaarlijkse injectie, dan ben ik al meer dan 60 euro kwijt. (maar mijn kat moet wel altijd onderzeil gebracht worden, omdat hij anders niet na te kijken is door de dierenarts. Het is echt een tijger daar, hihi, dus ik ben altijd extra kwijt daardoor).

hoi hoi dank je wel

wwb hoe is het nu met je hoe voel je j binnenkort weer ontroles ?

Lynda ja ik dacht ook dat durder zou uitvallen maar goed exact de kosten waarvoor wil ik nog op schrijft hebben als goed is sturen ze dat einde van de maand.

Zelf had ik gedacht rond de 200 euro, dus ik ben ook benieuwd of er niet nog iets achter weg komt… :think:

hmm bianca lief dat je naar me vraagt.

Hier gaat het ff pet. Ik ben mega emo. Maar goed dat hoort erbij he.

Verder ben ik sinds vrijdag mijn bloedsuikers aan het controleren en gisteren naar de dietiste geweest.

Het is de vraag of ik gewone suikerziekte heb, en dat ze er nu achter gekomen zijn, of dat ik extreem vroeg in de zwangerschap zw.suiker heb.

Vanmorgen bij de diabetesverpleegkundige geweest, en die heeft me insuline voor de nacht voorgeschreven omdat mijn nuchtere bloedsuikers gewoon iets te hoog zijn, en ik ze er niet onder krijg.

Lekker dat het met de poes meegevallen was. Het is toch een opluchting als het het met een behandeling op kan lossen he. En ik vind de kosten ook meevallen, als je kijkt dat het een opname is geweest enzo.

blij toe even een update van je haha wen er maar aan er zullen meer volgen :mrgreen:

Rot dat je je emo voelt tja het hoort er bij maar drm hoef je hetniet fijn te vinden sterker nog verre van fijn is het ,

:hug:

De rekening valt idd mee, gelukkig maar, kunnen we hem zo betalen als hij veel hoger was geweest had het niet gelukt, dan hadden we in 2 x gedaan …