ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

Hallo meiden

even een teken van leven van deze kant.

Meiden ik ben zo moe en heb zo weinig puf om te computeren. Pffff dat heb ik niet vaak.

Ik ben nog aan het kwakkelen met mijn gezondheid en mijn rug.

Heb vanaf vandaag weer een kuur (dus weer een onveilige pil) en heb ook fysio.

Ik zit helemaal vast en mijn bekkeninstabiliteit is gewoon weer terug.

Sorry meiden maar ik heb dus even geen puf.

:-* :-* :-*

:hug: jannigje…

daar gaat je energie ook helemaal aan op, aan dat soort dingen.

hier ook ff geen puf.

ik moet er vroeg in vanavond, want ik ga morgen met mijn werk naar drievliet.

hey jannigje ik keek al of ik een pb had, meis geeft niks rust goed uit en kom even goed bij , neem de tijd. Ik stuurde je ee sms omdat ik je miste en dacht es even zien of t wel oke gaat, niet helemaal dus. Nu goed bijkomen hoor en sterkte :hug:

IK was gisterochtend om half 5 al op met de kids, en toen ik gisteravond laat thuis onderweg was met de trein belde ronnie op of ik met hem 1 ritje wou met de vrachtwagen, hij was in de buurt en zou me zo weeer thuis kunnen brengen al sik moe was… hb dus de hele nacht meegereden, was erg mooi om de werken te zien en de ritten te volgen van boerenland naar suikerfabriek… ( hij rijd suikerbieten) en in tegenstelling dat veel mensen die dingen smerig vind ruiken ik vind het wle een lekker geurtje haaha gek mens :shifty: :mrgreen:

Maar goed we waren dus om kwart vor 7 thuis en dat was dus een lange dag op van 26 uurtjes ofzo, maar niet moe, kreeg veel energie in de kou buiten hahah

NU ik ga zo wendy halen, heb wel even geslapen natuurlijk zopas maar ja de oppas gaat gewoon er om door…

Tis heerlijk weer hier en de was hangt buiten heb de 2e was er al weer in , vanmiddag even het hh doen voor t weekend aan is dat ook aan de kant, van t weekend hebben we wnedy niet maar zoontje wel, gezellig leuke dingen doen , en hopen dat het weer nog even zo blijft :thumbup:

mensen goede dag gewenst allemaal :-*

Hoi bianca

Ik had ook een hele lange pb geschreven met hoe en wat er met me was. Toen ik op verzenden drukte gaf de computer een error en was mijn hele pb weg. Ik baalde er zo van dat ik hier maar even een stukje heb getypt en daarna de computer heb afgesloten.

Ik vond het juist leuk om je sms te krijgen. Hihihi kreeg echt het gevoel dat ik gemist werd. hihihi :roll: .

:-*

je bent lief en natuurlijk word je gemist als je zo lang er niet bent …

we zijnbeiden druk maar euhm ik maak( te) me zorgen , spreek je hopelijk gauw effe :-* :hug:

je bent lief en natuurlijk word je gemist als je zo lang er niet bent …

we zijnbeiden druk maar euhm ik maak( te) me zorgen , spreek je hopelijk gauw effe :-* :hug:

hoe is het met jullie meiden?

hier zo mega druk is niet normaal

maar ik leef nog

:hug: wwb suc6 morgen!!!

Zo hier ook weer een drukke dag voorbij.

Vandaag had ik cursus Powerpoint.

Eerst Tycho naar de creche gebracht, daarna met de Randstadrail naar de cursus (parkeren is daar een beetje lastig)

Gelukkig was ik snel klaar, dus ben ik nog even met de auto boodschappies wezen doen bij de Appie Hein.

Daarna snel naar huis, alles opruimen en toen weer op de fiets naar mijn moeder om de hond uit te laten, na meer dan een half uur te hebben gelopen, de hond weer teruggebracht en snel op de fiets naar de creche om Tycho weer op te halen.

Hehe, eindelijk kon ik even zitten terwijl de oven voorverwarmde, daarna lekker met Tycho een pizza gegeten, want Ronnie, moest overwerken en at dus niet mee.

Net de hele tijd boekies gelezen met Tycho en nu ligt hij in bed dus eindelijk even tijd om te KOKen.

hier ook drukke dag gehad

het is een wonder dat we nog heelhuids thuis zijn gekomen… wát een dag zeg…!

om te beginnen:

ik ging met mijn groep (werk) naar drievliet.

1 meisje is erg laag van niveau, en we zaten al te twijfelen of ze er wel wat aan zou hebben, of we haar niet bij een andere groep zouden laten.

komt ze ook nog eens zonder rolstoel aan… lekker handig.

een collega op die andere groep was ziek, dus we besloten die moeder te bellen en te zorgen dat ze als een speer die rolstoel zou komen brengen.

dat deed ze.

zij trok haar jas ook aan, dus we hadden niet echt omkijken meer naar haar.

zitten we nog te hannessen met die rolstoel die opgeklapt nog maar nét in de kofferbak van een auto paste… maargoed, we waren eindelijk op weg.

komen we daar, rolstoel weer in elkaar aan het zetten.

waar is…??? :o :shock: :wall: :wall: :wall: :oops:

ze zat nog op de bank op het werk!!! heel dat kind vergeten :wall: :wall: :wall:

de mannen (vrijwilligers) als een speer terug gereden (wij waren allang blij dat we niet naar de efteling waren whahaha nu was ze zo binnen een kwartier opgehaald)

nog even gehoopt dat niemand er achter zou komen, maar ja hoor, daar ging de telefoon al, het hele huis wist ervan :wall: :oops:

nou drievliet; hartstikke leuk!

ik heb echt een stel waaghalzen in mijn groep die overal in gaan.

vergeet ik nog ergens het boodschappenkarretje waar alle medicijnen en drinken in zaten :wall:

maar ook die terug gevonden!

(phjoe!)

het was tijd om terug te gaan.

komen we bij de auto;s,

hebben de mannen per ongeluk de lichten van de auto aan laten staan in alle hectiek die morgen :wall: :wall: :wall: hij startte niet!!

werk gebeld, dat we ws te laat zouden komen

maar uieindelijk viel dat mee.

komen we op het werk, en we (collega en ik) wilden niet te lang blijven hangen, eigenlijk wilden we weg vluchten voor iedereen over de blunder van die ochtend,

is collega haar autosleutel zoek :wall: :wall: :wall:

om half 6 vonden we hem pas :wall: :wall: :wall:

meeeeeeeeeeeeen

ik raak niks meer aan vandaag, ik ga vroeg naar bed!

Ahhh, wat een drama zeg, dat dagje weg van jullie, hihi.

Dit achtervolgd jullie nog jaren, dat jullie dat meisje zijn vergeten.

Dames :dance:

Even een kort berichtje van mij live vanuit Suriname :wink:

Hubby en ik zijn even een cybercafe ingedoken om te kijken wat foto’s te mailen naar het thuisfront helaas is het internet hier niet super snel :shock:

Ik zal als we thuis zijn alles op mijn gemak gaan terug lezen :wink:

Ziet, bedankt voor de Pb :-

Het was hier even een klein beetje schrikken want ik moest dus vorige week ongi worden maar werd dat pas gisteren :shock: Had dus een klein beetje stiekeme hoop en ook hubby zijn tante en moeder waren stiekem aan het hopen :mrgreen: Maar ja, nog heel even wachten:D

Een hele dikke kus voor jullie allemaal en een dikke :hug: voor degene die hem nodig hebben!

:-

@Lynda wrote:

Ahhh, wat een drama zeg, dat dagje weg van jullie, hihi.

Dit achtervolgd jullie nog jaren, dat jullie dat meisje zijn vergeten.

dat valt best mee hoor

ik ben er al eens eentje vergeten :oops:

die van vandaag ‘vonden’ ze dus tijdens een rondleiding :oops: :oops: :oops:

ik grapte nog, toen we terug waren:

“jee dat staat helemaal niet op het planbord, die rondleiding,

anders had ik haar daar nooit achtergelaten natuurlijk!”

(ze vonden het geen leuk grapje…)

(ik vraag me dus nu echt af of mensen zó serieus kunnen zijn,

dat ze niet meer kunnen nalachen om dingen en écht denken dat we haar expres hebben achter gelaten…

ik zei nog tegen mijn collega: beter op het werk vergeten, dan dat ze nog op drievliet staat :mrgreen:

(maar ik schaam me echt kapot hoor, echtwel)

belly!!! haha je bent verslaafd of je bent het niet he!

veel plezier nog daar! :dance:

hahahaha ziet…wat een dag heb jij achter de rug zeg…

sorry dat ik erom lach…maar ik ben precies als jij…ik ga dan ook grapjes maken…( die niet altijd goed vallen)

jannigje…tjeetje ben je nog bezig met kwakkelen… :hug:

WWB :hug: het zit niet mee he…hopelijk kunnen ze het onder controle houden :hug:

bianca…lange dag zeg…maar wel leuk om eens te kijken hoe vriendje werkt he…dan maar in het weekend uitslapen…

belly…lekker genieten en niet meer KOKken hoor :naughty: :mrgreen: fijn dat je van ons op de hoogte wilt blijven :mrgreen:

lynda druk dagje gehad…phhhfff moet er even niet aan denken…

vuegje lekker druk

hier buiten de BI om gaat het goed :thumbup:

hoihoi hier een klein kort berichtje vanaf mijn werk.

Belly…veel plezier verder nog in suriname en enigzinds toch jammer dat je ongesteld bent geworden.

Ziet: wat een dag heb je achter de rug. Ik heb dat soort dingen nog nooit meegemaakt maar ik kan me voorstellen dat ik in zo een situatie ook alleen grapjes ga lopen maken.

Ziet :shock: jeetje meis wat een dag, die wil je niet nog eens meemaken! :hug:

belly gezellig!!

colle die bi he … grrr heb er nog last van :cry:

en nog ff over mijzelf

94.8 kilo :dance: :dance:

veugje:

ik wil hem nog wel een keer mee maken hoor,

maar dan wel zonder al die rare dingen :mrgreen:

vandaag kwam onze leidinggevende even formeel met ons praten… :shifty:

collega deb zei nog: is niet waar hoor, wat je allemaal gehoord hebt :mrgreen: maar hij trapte er niet in.

hij vond het écht niet kunnen :naughty: ,

maar hij zei ook heel zacht er achter aan: kheb me echt rotgelachen eerlijk gezegd! :mrgreen:

alles uitgelegd enzo

en het zal niet zo snel meer gebeuren.

hij hing trouwens de hele dag uit het raam als we gingen wandelen,

te gebaren: hebben jullie iedereen?

:mrgreen:

lieve meiden ,

jullie mogen me wel van dit lijstje afzetten ik trek het even niet meer…

ik wil hier zo graag mee typen , maar op dit moment komt het er gewoon even niet meer van …sorry.

Ik moet op dit moment even alles los laten ,

Jannigje ik spreek je snel meis, want ook jij kunt op dit moment wel even je ei kwijt denk ik zo… dikke knuf van mij iig.

LIefs bianca

O jee bianca ik weet even nog niet hoe of wat gewoon omdat ik je nog niet gesproken heb maar ik wil je in ieder geval een dikke knuffel geven.

:hug: :-*

goedeavond