ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

wat een rust hier… :eh: :think: :think: :think: alleen ik ben er

Ik ben er ook nog hoor.

stilte voor de storm hier???

meiden, wij zijn vandaag weer thuis gekomen :frowning: Het waren heerlijke weken en we hebben ook echt geweldig genoten. Ik ga morgen wel even bijlezen maar vandaag gaan hubby en k de koffers doen en even lekker luieren.

(last van jetlag :sick: )

:-*

Welkom thuis Belly :mrgreen:

Ja jeetje is idd rustig hier :think:

Jannigje, dank je wel :mrgreen:

Ik heb even gauw doorgekeken, want het is best veel dames :wink:

Wat lees ik wwb? Toch zwanger? Gefeliciteerd!!! :dance: Het is je van harte gegund!!! :dance: :dance: :dance:

Je blijkt ook hier wel meepraten he :shifty:

Ik ga mijn bedje opzoeken, ik ben kapot, ik meld me weer als het even wat rustiger is koffers hebben uitgepakt, wasjes hebben gedraaid en wat boodschapjes hebben gedaan

[edit] moet natuurlijk zijn: blijft ook wel hier mee praten he :wink:

haai meiden, ben niet erg bezig met zwangerschappen op dit moment, heb het zo ontsetted drul

ik hoop vanavond ff bij te lezen

hoi meiden ik ben er ook nog hoor

Heb het druk helaas. (klaagmodus onder de spoiler)

druk met mezelf, niet lekker in mijn vel en nog steeds verkouden.meerdere malen per week fysio voor mijn bekken.

Mijn fysio was niet zo blij met mijn bekken…heb weer veel te lang doorgelopen en daardoor weer echte erge BI

Ook ik ben er ook nog alleen vergeet ik steeds hier in dit topic te kijken :oops: :oops: :oops:

WWB fijn dat je toch nog zwanger ben meid!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hi lady’s!

Hebben jullie me gemist :mrgreen: :wink:

Ik heb niet alles bijgelezen want we hebben voornamelijk opgeruimd en geslapen. Alleen even de belangrijke dingen eruit gepikt.

Onze vakantie was heerlijk! Ik baal ook wel een heel klein beetje dat het uiteindelijk zo snel ging allemaal. We hadden wel vertraging zowel de heenweg als de terugreis maar dat mag de pret niet drukken.

Zoveel gezien :mrgreen: Ook hebben we hubby zijn 30ste verjaardag gevierd met familie en een echte Surinaamse bbq en ik moet zeggen dat gaat er echt heel anders aan toe dan hier in NL hoor :mrgreen:

Even kort de schrik erin toen k maar niet ongesteld werd maar hubby was er van overtuigd dat ik niet zwanger kon zijn en uiteindelijk bleek hij ook gelijk te hebben. 8 dagen overtijd :shock: Moet mijn banner nog aanpassen :wink:

Toch wel bij mij een klein beetje teleurstelling en ook mijn schoonmoeder en hubby zijn tante waren wel een beetje teleurgesteld. Zij hadden het echt gehoopt aangezien ze beide niet in NL wonen en zou dit dus voor hun een speciale ervaring zijn. Als hun het als tweede zouden weten. Eerst hubby uiteraard :wink: Maar goed, we moeten nog even wachten.

Ook dit heeft de pret niet mogen drukken.

Tante woont al haar leven lang in Suriname maar gaf op een gegeven moment aan dat zij het al een aantal jaren niet zo warm had meegemaakt. Wat bleek nou, we hebben een paar dagen 40 graden gehad terwijl het normaal zo een 34 graden is in september. :shock:

Maar het was een hele ervaring op zich en we gaan ook zeker nog een keer terug

:dance:

Hey meiden, even een ego berichtje van mij

Ik had al toen ik naar Suriname ging een ontsteking op mijn :oops: lip…de laatste 2 dagen van Suriname is het erger geworden en dus heb ik gisteren besloten om vandaag naar de chirurg te gaan…

Hij zit er nog steeds ook wel groot, wel kleiner als in Suriname maar ik hoop nu zo erg dat hij me alsnog vandaag en anders morgen wilt opereren…Anders heb ik een hele grote kans dat hij alsnog terug komt en dat wil ik juist niet…

Dus eigenlijk wil ik jullie vragen om even hard met me mee te hopen :pray:

I moet er om 09:10 zijn en ga daarna als ik niet vandaag geopereerd wordt via huis alsnog naar mijn werk. Ik kan vanavond dus jullie reacties pas lezen.

Zo, klaagmodus is weer uit.

[edit] zojuist bij de chirurg vandaan. Ik had niet mijn eigen chirurg en dus wordt ik ook niet geholpen :evil: Deze chirurg wilt niet gaan snijden omdat het nog geen abces is en dit terwijl mijn eigen chirurg had beloofd dat indien er 1 terug zou komen maar het rustig zou zijn, hij het hele gebied weg zou gaan halen :snooty:

Maar goed, vandaag zit ik dus thuis met pijn aangezien hij het nodig vond om de hele ontsteking even in te drukken :wall: Morgen weer gewoon aan het werk en heel stiekem hoop ik dat deze medicijnen niet gaan helpen. Want volgende week moet ik terug komen bij mijn eigen chirurg en dan hoop :pray: heel hard dat hij het wel wilt gaan opereren. Dan ben ik er tenminste op deze k*tplek letterlijk :oops: vanaf.

Wat is het hier rustig :think:

@Lynda wrote:

Ja, helaas wel (maar stiekum kan ik nog wel via een andere site kijken op Hyves, maar dan kan ik weer geen berichten lezen of krabbelen).

Ook kan ik hier niets meer downloaden, dus ook geen MSN meer.

Wij kunnen ook niet op hyves of msn :( Vind het wel lekker om in mijn pauze te kijken maar ook dat hebben ze stopgezet :wall:

Wil ik kijken op je mannetje zijn hyves, kan het niet :shifty:

Dames, gaat het wel goed allemaal? Het is zo stil hierzo :shifty: :think:

Strax lul ik in mijn eentje 50 pagina’s vol :wink:

present! :mrgreen:

vandaag de laatste keer therapie gehad voor mijn bekken.

alleen was er een waarnemend therapeut.

mijn therapeut was zwanger en ik ging net horen wat het zou worden, jongen/meisje,

is ze al bevallen :o

12 weken te vroeg!

800 gram, dat mannetje…

maar hij doet het goed, is van beademing af en ligt in gewone couffeuze.

echt knap dat ze zo’n klein minimensje weten te redden zeg…

heb haar adres gekregen,

dan kan ik ff een leuk pakketje laten bezorgen…

Hey, ik ben niet meer alleen :mrgreen:

Jeetje :shock: Dat is idd vroeg zeg! Maar wat je zegt: Knap dat zo een inieminiemensje het op eigen kracht allemaal kan redden.

Wat lief dat je een pakketje gaat sturen!

ja lief he :mrgreen:

maar dit is een schat van een meid, en we hebben zó ontzettend gelachen de afgelopen maanden, dat ze me er echt doorheen heeft gesleept!

het kromme is, dat we ook nog hebben zitten geiten over het feit dat ze net als ik ook niet zou weten wat ze tijdens haar verlof zou moeten gaan doen… en dat ik natuurlijk ook zo dacht en mijn kind ook bedacht dat ik helemaal geen verlof vantevoren nodig had.

ik ga er dan ook een briefje bij doen in de trant van: ik had geen zin in verlof, maar jij slaat alles :shock:

Ik moest het even 2x opnieuw lezen, maar hij is leuk gevonden :lol: :lol: :lol:

:mrgreen:

ja het staat er een beetje warrig, maarja, als ik het zelf nog snap is alles goed

verder alles goed met jullie?

Ja het is hier weer even wennen om weer deel te maken van het gewone leven na 3,5 vakantie :shifty:

Dinsdag moet ik naar de chirurg en ik hoop dat ik dan geopereerd wordt want de ontsteking is niet aan het verminderen, maar dat had ik al verwacht :shifty:

Is alles nu goed met je bekken?