ja, helemaal goed.
moet wel oefeningen blijven doen
(en dat is niet leuk, moet echt de motivatie zoeken…)
maarja.
ja als je 3,5 week in lekker weer en in de relax hebt gezeten is dit wel even wennen ja!
hopelijk kun je snel terecht met die ontsteking!
Ja dat lijkt me ook niet lekker inderdaad. Als je echt MOET.
Ik hoop het ook. Het scheelt al een heleboel dat ik in ieder geval mijn eigen chirurg heb :dance:
Maar moet zeggen dat het ook wel lekker is om weer aan de slag te zijn hoor.
zo, dat klinkt chique… ik heb mijn eigen chirurg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hahahaha, ligt hier nu even dubbel van het lachen :mrgreen:
:mrgreen:
Dat moet ik jullie allemaal toegeven hoor.
Jullie weten me allemaal wel een keer aan het lachen te krijgen. Dit forum en dit topic is gewoon goed voor je humeur :mrgreen:
[edit] oeps, bedoel natuurlijk nageven :shifty:
hahaha ja dat is het soms wel ja
moet wel zeggen dat ik de laatste tijd minder zin heb in kok, maar heb er nu wel weer zin in
Ja maar af en toe heb je ook gewoon een dipje. Kok is toch ook voor de gezelligheid, steun en voor de leuke babbels. Het moet dan ook wel leuk blijven en zeker niet moeten
ja precies
en dat is het gelukkig ook.
ik duik trouwens lekker mijn bed in met een boek nu.
ik probeer mijn leven te beteren en eens op tijd te gaan slapen :mrgreen:
truste voor straks!
:mrgreen: Ja ga er maar vast weer aan wennen
Ik ga ook zo. Ik ben kapot :shock:
Jij ook weltrusten voor strax!
:-*
Meiden, waar zijn jullie toch allemaal? :think:
Ik zit hier al een paar dagen aardig te klapperen. Helemaal als k de foto’s zie van vriendinnen die zwanger zijn en bijna moeten bevallen of als ze weer eens een nieuw aankopen laten zien :inlove:
ik lees met jullie mee…
ik klapper ook…maar dat zijn mijn bekken…AUWIE
heb ook niet veel te vertellen…dus lees lekker mee :mrgreen:
Hoi meiden,
Mag ik er ook bij? :mrgreen:
Wegens financiele redenen is het beter dat we nog niet aan kinderen beginnen, en vriendlief er ook nog niet klaar voor :? Een paar weken geleden heb ik zo erg moeten overgeven dat het niet zeker is of de pil wel heeft gewerkt, en eigenlijk hoop ik dat het daardoor raak is! Het zal wel niet, maar wie weet… De gevoelens van ‘ik wil ook een kindje!’ zijn inmiddels gewekt :oops:
Zol daar ben ik ook weer even.
Heb al twee dagen zo´n last van migraine dat ik al twee dagen in het donker lig.
Het gaat nu een beetje beter, maar het is nog niet helemaal weg.
Probeer ik ook lekker te slapen vandaag is al 5 x de telefoon gegaan voor ditjes en datjes, niet echt bevoordelijk voor mijn hoofdpijn, maar ja.
Hier dus weinig spannends te melden.
Ik ga zo nog even een tukkie doen voordat de rust hier weer voorbij is en mijn mannen thuis komen.
Tot later.
Bubbles, welkom! tuurlijk mag je erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Colle, ondanks dat het voor jou wat minder is moet ik wel een klein beetje lachen hoor…dat jij klappert
Lynda, :hug: Migraine is vervelend!
Het ziet er naar uit dat ik lang op dit forum zal blijven Ik heb net een goed gesprek gehad met mijn vriend en hij verandert niet van gedachten. Een tijdje geleden had hij me gezegd dat hij over 3 jaar wel een kindje wil, en net zei hij dat hij zich aan die ‘afspraak’ wil houden. Drie jaar! :o Dat is zoooo lang, pas rond 2011! We zijn allebei 21 dus we hebben de tijd nog wel, maar voor mij is het moeilijk om zo lang te wachten.
Gelukkig ben ik niet de enige hier, dat helpt toch een beetje Hoe gaan jullie er mee om? Ik ben er eigenlijk een groot deel van de dag mee bezig, en dan gaat de tijd zo ontzettend langzaam…
Tjah, hoe gaan wij er mee om. Dat is ieder voor zich denk ik.
Er zijn dagen dat ik echt aan niets anders kan denken en dus verplicht ik mezelf op dat moment mijn gedachten te verzetten.
Het is de kunst om er juist niet constant aan te denken hoe moeilijk dat ook is. Maar daarom zijn we hier toch…Zodat we erover kunnen praten
hier kan je al je gevoelens kwijt…dat scheelt al een deel…
verder probeer je bezig te blijven en op de momenten die niet af te leiden zijn… nou dan droom je toch even :inlove:
om daarna jezelf weer streng toe te spreken dat het nog even niet kan…
rëeel blijven, als het nog niet kan dan is het zo…
proberen te sparen om straks lekker uit je dak te kunnen qua dingetjes kopen voor de kleine :thumbup:
hier ook even wat minder aanwezig vanwege hevige pijn in mijn bekken…kan haast niets ermee
lees vanavond even bij
Colle, goed verwoord :thumbup: Ik had geen idee hoe ik het moest verwoorden!
Jannigje :hug: