ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

Je houdt het in ieder geval vaag!!

Jeetje wat een dilemma… :think: Ik hoop voor jullie dat jullie de juiste beslissing kunnen nemen! :hug: :-*

Ellen4, even gauw antwoord (zit op mijnwerk) reageer vanavond wel even beter en minder egoistisch…Ik ben er inderdaad mee gestopt, maar ben zojuist ongesteld geworden…Dus we gaan door voor ronde 2 :wink:

Inderdaad Poezie, ik hoop binnen een paar maanden weer te mogen beginnen. En jij ? Hoe is het verder met Tygo?

Oke, even reageren.

Ellen, wow wat vaag :wink: Ik denk dat het inderdaad goed is om de voors en tegens af te wegen, maar als ik je zo lees ben je dat al hard aan het doen. Is dat maandje rust echt nodig? Denk je dat je genoeg hebt aan 1 maand? En de belangrijke gebeurtenis, kan je daar geen zwangere buik bij gebruiken? Is het heel erg van invloed? Ik hoop dat je een keuze kunt maken waarbij je je nu maar ook later gelukkig mee voelt.

De teunisbloem pillen hebben (volgens mij) wel geholpen. Ik ben eerder ongesteld geworden dan verwacht. Dus nou hoop ik dat ik mijn ei ook eerder voel en dan ook nog eens hub zover krijg om te klussen :oops: :inlove:

@Ellen: wat een dilemma zeg… maar ja wie weet hoelang het duren gaat eer het weer raak is… het is allemaal zo onvoorspelbaar.

@patricia: leuk hoor :smiley: Ikzelf ben in september vorig jaar begonnen met een 3 jaar durende opleiding tot verzorgende IG en vind het niet echt handig om dan tussendoor zwanger te zijn

ik wil wel optimaal kunnen genieten van een zwangerschap en niet me hoofd moeten breken over exames etc.

met tygo gaat alles goed… hij kletst een eind raak (je verstaat er alleen geen klap van) :smiley:

hoop alleen dat ie binnenkort gaat lopen want hij word best zwaar :mrgreen:

maar goed hij gaat steeds vaker los staan en loopt ook nu met 1 hand langs de tafel eenplaats van 2 dus langzaam aan gaat het de goede kant op :smiley:

@belly: he jammer zeg… maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zo zeggen :smiley:

Poeizie, ja maar ik had me er al op ingesteld hoor. Was er al door middel van de ovu testen achter gekomen dat we deze ronde de kans gemist hadden :lol:

ja maar stiekum hopen mag altijd toch? :mrgreen:

bah ik heb het zo ontzettend koud

zit hier al met een extra vest aan maar heb gewoon de bibbers

weet dat het vermoeidheid is hoor… morgen heb ik een schooldag dus hoef niet al te vroeg me bed uit en ben optijd klaar

en dan ben ik donderdag en vrijdag vrij

na het weekend ben ik 2 weken achter elkaar vrij :smiley:

eigelijk is het kwa studie en opdrachten niet helemaal optimaal zoveel vrij

maar kan zo wel weer even bij tanken

hoe is jullie dag verlopen?

hallo meiden.

ik reageer vanavond even uitgebreidt :mrgreen:

tot vanavond :mrgreen:

Oei ik zie met schaamrood op de kaken dat ik ook nog steeds op het lijstje sta… :oops:

Wij zijn sinds juni al bewust gestopt met de pil

In december had ik een positieve test, een dag later ging het toen helaas mis.

En nu… ben ik net 5 weken weer zwanger. :inlove:

Ik heb hier niet veel geschreven, dus ik kan wel van het lijstje maar wou dit toch even laten weten!

Gefeliciteerd Ingrid en een hele fijne zwangerschap!

Ingrid gefeliciteerd :wink: :dance:

gefeliciteerd ingrid !

Gefeliciteerd met je zwangerschap Ingrid. :dance:

Ik ken je verder niet, maar vind het toch leuk voor je :mrgreen:

Ik hoop snel meer mensen te mogen feliciteren hier! :-*

:mrgreen: :shifty: :mrgreen:

ooooh!!! yay! :inlove: :dance:

Jannigje :mrgreen: Meid, van harte!!! :dance:

Jannigje: Super meid. Gefeliciteerd! En nog best snel ook. Ik wens je een hele goede zwangerschap en over ongeveer 8 maanden een gezond kindje.

En wat leuk voor Stein; nu wordt hij grote broer.

jannigje!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

gefeliciteerd!!!

GEFELICITEERD!! :dance:

Vruchtbaar ben je iig wel :mrgreen:

:-*

Thanks voor de felicitaties :mrgreen: