ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

Your welcome :lol:

Zo, ons eerste stapje naar een 2e kindje is gezet :smiley:

Ik heb in 2001 een hartinfarct gehad, waardoor ik nu medicijnen gebruik en natuurlijk onder controle sta bij een cardioloog.

Ik moet, als ik zwanger wil worden, overstappen op andere medicijnen, en daarnaast moet mijn cardio bepalen of ik wel zwanger mag worden. Ik zal dan (weer) allerlei testen moeten ondergaan, waaronder een conditietest, om te zien of mijn hart het wel aankan allemaal. (zwanger zijn schijnt voor je hart net zo intensief te zijn als sporten). Mochten deze uitslagen allemaal goed zijn, krijgen we groen licht. Dan dus medicatie aanpassen en dan kan mijn spiraaltje eruit!

Mijn eerste afspraak met de cardio staat nu gepland voor 12 feb :dance: Hoop dat ik daarna vrij snel terecht kan voor de testen enzo!

Ik hou jullie op de hoogte!

Patricia, ik zal voor je duimen dat je groen licht krijg :pray:

Heb heel erg krampen en licht bloedverlies :? :? :?

Ik vrees het ergste :cry:

@Jannigje wrote:

:hug: Laten we hopen dat het niets is :pray:

@Jannigje wrote:

:pray: :pray: :pray:

Ik hoop voor je dat het bloedverlies stopt en dat je gewoon over 8 maanden een kindje in je armen houdt :hug: .

Kun je van een innesteling niet ook krampen krijgen?

SH*T Jannigje, hoe is het nu?? :hug:

:pray: :pray: :pray:

Erge krampen in mijn buik.

Bloedverlies is minimaal. Bloedverlies had ik trouwens bij Stein ook maar die krampen baren mij zorgen

Ships Jannigje, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! :hug:

Even tijd gevonden…

Jannigje, hoe is het meid??

Jannigje?? Ik hoop zo dat alles goed is!

o jeetje wat naar… jannigje hoe gaat het?

sorry meiden dat ik jullie zo lang in spanning laat maar ik ben gewoon gaan werken.

Bloeden is gisteravond gestopt maar ik heb zulke krampen dat ik denk dat er nog wel meer aan gaat komen :shifty: :shifty: :shifty:

@Jannigje wrote:

sorry meiden dat ik jullie zo lang in spanning laat maar ik ben gewoon gaan werken.

Bloeden is gisteravond gestopt maar ik heb zulke krampen dat ik denk dat er nog wel meer aan gaat komen :shifty: :shifty: :shifty:

He verdorie meid! Ik ben hier nog steeds aan het hopen dat het niet is :pray:

jannigje, ik geef je even wat :hug: :hug: :hug: , omdat je die nu vast wel kunt gebruiken. Ik :pray: met belly mee dat je kindje mag blijven zitten.

ik ga hopen dat het niet doorzet jannigje :pray:

Jannige :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: ik hop zo voor je dat het nog goed zit

hier even weg geweest van dit topic. het knaagde een beetje te veel dus ik had wat rust nodig in mijn hoofd.

Hoe gaat het met jullie dames?

patricia! wat super, de eerste stappen zijn gezet! :dance:

belly suc6 deze maand!

Oh Jannigje. :frowning: Niet de moed opgeven hoor. We duimen voor je.

:-* :pray: :pray:

Veugje, bedankt! Gaat het verder wel goed?

Jannigje, weet je al meer?

@Vuegje; is het gelukt om het wat rustiger te krijgen in je hoofd? En hoe bevalt het kleine Noor in zijn grote bed? Vindt hij het nog steeds zo leuk?

@jannigje; hoe is t nou met je?