Zo zo, jullie hebben even veel gekletst.
Ik wil ook zo´n banner, maar ja ik moet nog even vier maanden wachten.
Hier ook weinig meegemaakt. Dat heb je als je werkeloos bent hé.
Tycho is ziek, hij heeft keelontsteking. Hij is nu dus heel zielig en wil de hele dag rond mij hangen en knuffelen. Best fijn dat knuffelen, maar een hele dag, poeh…Hij is bijna nooit ziek, dus nu is hij extra zielig vind hij zelf ook.
Gister sollicitatie gehad, maar helaas is ben de tweede keuze. Ze houden mij nog even aan het lijntje mocht die andere toch niets zijn.
Nou ik reken dus nergens meer op.
Oh, fijn dat ze dat ook zo melden… 2e keus?
Ik zou zeggen: NEXT!
oh ja dat ken ik lynda… ben zelf ook een jaar thuis geweest en idd reken er maar niet op
altijd diezelfde zin… ja je was onze 2de keus, mogen we je in ons achterhoofd houden als de ander toch niks word? bla bla bla
ben blij dat ik nu de kans heb gekregen om te werken en studeren in een
@Lynda wrote:
Gister sollicitatie gehad, maar helaas is ben de tweede keuze. Ze houden mij nog even aan het lijntje mocht die andere toch niets zijn.
Ach, ze weten niet wat (wie) ze mislopen daar. Volgende keer beter! :hug:
@Elle wrote:
@Lynda wrote:Gister sollicitatie gehad, maar helaas is ben de tweede keuze. Ze houden mij nog even aan het lijntje mocht die andere toch niets zijn.
Ach, ze weten niet wat (wie) ze mislopen daar. Volgende keer beter! :hug:
nou precies zo is het maar net
Lyn, niets van aantrekken hoor! Dan zijn ze je gewoon niet waard! :snooty:
Hier wordt het denk ik niets meer. De test gaf al een lichter streepje aan dan gisteren, dus ben bang dat ik mijn ei heb misgelopen Op naar de volgende ronde!
Dan ga ik nu lekker mijn bedje opzoeken meiden!
:-*
he wat balen belly
slaap lekker !
ik ben nog een beetje hyper
heb net zitten pennen voor school
de informatie suist me nog door mijn hoofd
hopelijk vind mijn werkbegeleiders het goed genoeg
het zou wel fijn zijn want dan ben ik weer 4 toetsen verder en zit ik zo’n beetje op de helft van mijn opdrachten.
Balen Belly…
zo he he ik zit
nouja nog niet helemaal relaxed… hoor mijn zoontje mekkeren
maar hij moet nu echt gaan slapen hoor
mijn man belde net op uit de vrachtwagen dat ie zijn portomonee was vergeten en of ik ff naar het gezondheidscentrum wilde lopen
meteen de honden ook maar meegenomen voor een plas
maar allemachtig wat was het koudddd :o
nu zit ik met een bekertje choco en een portie verpakking speculoos koek van mijn zoontje en de laptop opschoot
ff lekker bijkomen van een lange dag
En hoe was jullie dag
balen Belly.
Op welke dag heb je trouwens met een normaal cyclus je ei??? Toch meestal 14 dagen na de eerste dag van je laatste mentruatie?
Hoi meiden, ik kreeg helemaal geen mails meer van nieuwe berichten. Ben inmiddels weer helemaal bijgelezen.
Wennepen, jou heb ik hier nog niet eerder gezien toch? Welkom in ieder geval. Gaan jullie er nu al voor?
Ik las nog wat over teunisbloemolie. Ik heb het zelf niet gebruikt, dus geen ervaring mee. Ik slikte vorige keer monnikspeper. Kleine capsules, makkelijk weg te krijgen, en volgens mij met dezelfde werking. Ga ik deze keer in ieder geval wel weer gebruiken.
Volgens mij begint het bij mijn man ook wel meer te rammelen nu. We hadden het van de week over vakantie in september, zei hij ‘misschien heb je dan wel al een hele dikke buik’ :mrgreen:
@Jannigje wrote:
balen Belly.
Op welke dag heb je trouwens met een normaal cyclus je ei??? Toch meestal 14 dagen na de eerste dag van je laatste mentruatie?
Ja dat is dus afhankelijk van hoeveel dagen er tussen je menstruatie’s zit. Ik heb hem nu al 2x rond de 19e dag gehad…Maar gaan het vanaf volgende maand zeker weten (hoop ik)
Hoi Patricia, aangenaam
Wij gaan er nu nog niet voor, weten wel dat we heel graag willen, alleen er lopen nog een aantal zaken betreft zijn kids en we moeten eerst nog een huis verkopen en een nieuwe huis kopen zodat we kunnen samenwonen :mrgreen: Ben ook net aan een 4jarige studie begonnen (niet zo handig betreft een evt zwangerschapsverlof, maar we zien wel)
en jij/ jullie?
Wij hebben een dochter van bijna anderhalf. We hadden min of meer afgesproken voor een 2e te gaan als ze een jaar zou zijn (afgelopen augustus). Blijkbaar kreeg mijn man toch twijfels, en hebben we het na lang praten en discussieren :mrgreen: uitgesteld tot juni dit jaar. Dus…half jaartje klapperen nog :mrgreen:
Ik moet wel zeggen dat mijn man het er de laatste tijd ook wel vaker over heeft, dus klein kansje dat we toch iets eerder gaan beginnen. Ik heb eigenlijk al stiekum april in gedachten
Vorige keer was ik trouwens na 2 rondes al zwanger, maar dat zegt natuurlijk niks over deze keer.
@poeizie wrote:
@Belly wrote:Je moet zelf je banner aanpassen
En dat is het fijne van teunisbloemolie capsules, het is geheel homeopatisch dus het is geen rotzooi
Ook ik heb nog nooit een zwangerschap gepland, dus vindt het net zo spannend :mrgreen:
hoeveel capsules heb jij trouwens ?
kwam op internet 200 voor 14,95 tegen
Wil je mij die website even pben??? :shifty: Als ik deze voorraad namelijk heb gehad, wil ik dat even proberen
hoiiii :mrgreen:
zit nu ff bij mijn schoonouders, ze hebben een nieuw besturings systeem op de computer
dus dat moest ik ff uitproberen natuurlijk
hey patricia… alles goed?
bah morgen weer vroeg op… nouja nog een weekje en dan weer 2 weken vrij
Hey poeizie :mrgreen:
Poeizie, dank je wel voor de website! Maar in verhouding is het nog niet eens zoveel goedkoper. Ik moet nu maar 2 pillen per dag en met die pillen die je besteld op de website moet je er 4 per dag, dus uiteindelijk doe je er net zolang over.
Maar in ieder geval bedankt!
onee nee dan schiet het niet echt op
je bent weer lekker aan het klapperen patries? :mrgreen:
Zo, het lijkt hier wel een chatroom :lol: Gezellig hoor.
Ik moet nog steeds een beetje inburgeren hier, maar ik ga mijn best doen een beetje mee te kletsen
Ik las over teunisbloemolie, ik ben benieuwd of dat voor jullie/je gaat werken. Ik had er al eens eerder over gelezen, maar weet er eigenlijk weinig vanaf. Laat dus maar weten wat het gedaan heeft
Belly, ben je nu nog steeds aan het testen, voor het geval je ovulatie erg laat is, of ben je ermee gestopt voor deze ronde?
Patricia, dat klinkt veelbelovend zeg! En anders is een half jaartje ook nog wel te overzien, toch?
Pfff… Hier is het zwanger raken momenteel het onderwerp van de dag… Omdat ik hier bekenden heb rondlopen wil ik er niet teveel over uitwijden, maar ik wil ook even lekker kunnen schrijven erover. Ik hou het dus bewust een beetje vaag soms, ik hoop dat het te volgen is, haha.
Tekst verwijderd
Kortom, ik kom hier niet uit… Ahhhh… help
Verder vind ik het reuzespannend. Ik heb ontzettend zin in een nieuwe zwangerschap, krijg weer dezelfde enthousiaste kriebels als destijds. Maar ik merk ook dat het me veel zorgen geeft. De vorige zwangerschap is zachtgezegd niet makkelijk geweest, ik kon hele periodes niet eens voor mezelf zorgen. Dus ik vraag me nu al af hoe ik voor peutertje moet zorgen, als ik dat toen al niet voor mezelf kon…
Jammer hoor, dat het niet gewoon onbezorgd genieten kan zijn. Dat ik die zorgen over het lichamelijke risico/gevolg moet hebben…
Nou, laat ik maar eens een nachtje erover gaan slapen