goede avond
heb heel de dag gewerkt , thuis aangekomen moest ik koken
dus kan nu ff achter de pc kruipen
nog 1 dagje en dan weekend ! 8)
hoe is hier de dag verlopen?
Ja eh… rammelend… :lol:
Vanmorgen heb ik lekker een bakkie gedaan bij mijn moeder en Thyson daar achtergelaten, heb de hele middag op mijn gat zitten neuzen op marktplaats, zelf wat kleding op gezet (al 1 bod gehad whaha) en zelf een reactie gestuurd op een Indian Rose spijkerjack voor mezelf Funda gechecked en gehyved :roll: Niks dus…
Verder lijkt het hier een ontploft zooitje nu omdat ik de hele dag niks heb opgeruimd… zucht…
Ben blij dat morgen mijn reïntegratie begint, eindelijk weer twee uurtjes werken :dance:
En hebben jullie nog wat leuks meegemaakt?
Nee niets leuks meegemaakt.
Gewoon gewerkt vandaag :mrgreen:
En dan maak je geen leuke dingen mee?
Thyson moest net nog een kleurplaat van Cars kleuren voor een stagiaire van zijn crèche, want die is morgen voor het laatst. Hij gaat gewoon serieus heel geconcentreerd tussen de lijntjes kleuren, zo leuk :inlove: Sinds een aantal weken heeft ie het ineens door.
@Wennepen wrote:
En dan maak je geen leuke dingen mee?
Thyson moest net nog een kleurplaat van Cars kleuren voor een stagiaire van zijn crèche, want die is morgen voor het laatst. Hij gaat gewoon serieus heel geconcentreerd tussen de lijntjes kleuren, zo leuk :inlove: Sinds een aantal weken heeft ie het ineens door.
:inlove: Leuk is dat he :inlove:
Hier ook niets bijzonders of leuks meegemaakt…Gewoon een werkdag…en erg saai. Was amper werk te doen :? Vanavond weer even ovutestje gebruiken en heel hard hopen dat de streep donkerder is Dan is het klustijd :lol:
Oja, die teunisbloempillen? Als je geen pillen kan slikken (wegens grootte) dan raad ik je ze af, want ze zijn best groot :shock:
Whahaha! Is het gelukt? Raak jij hem wel kwijt dan? Je moet er maar wat voor over hebben hoor :-*
Ik heb de koningin gezien :mrgreen:
Die reed langs mijn werk. In zo een dure auto met chaffeur :mrgreen:
“Blablabla niks leuks meegemaakt blablabla”
Hahaa lachen toch! Ik heb haar nog nooit gezien!
Ja, het is gelukt, maar men, ik heb het makkelijker gehad :mrgreen:
Of had je het niet tegen mij :oops:
Jannigje, ik ben jaloers :lol:
Ik ga even de tafel afruimen…De bakjes chinees staan er nog steeds :wall: maar we hebben dan ook eerst de boodschappen welke bezorgd zijn opgeruimd…
Tja ik heb haar ook nooit gezien maar ik werk sinds kort naast paleis noordeinde :mrgreen:
@ Belly; ja ik had het wel tegen jou haha! Nou ja, nu heb je de weg gebaand, zal alleen maar makkelijker gaan Worden de boodschappen bij jullie bezorgd joh? Wat is dat voor luxe? :mrgreen: Ben benieuwd naar je ovulatietest
@ Jannigje; oh lachen, nou dan zal het nog wel vaker voorkomen, heb je de kindjes van Max en Alex ook op de groep? Zie dat jij ook aan de slag mag vanavond?
Succes allemaal vanavond! :mrgreen:
@Wennepen wrote:
@ Jannigje; oh lachen, nou dan zal het nog wel vaker voorkomen, heb je de kindjes van Max en Alex ook op de groep? Zie dat jij ook aan de slag mag vanavond?mijn banner loopt een dag voor dus ik heb gister mijn klusdag gehad :mrgreen: :roll: :lol: :lol: :lol:
Succes allemaal vanavond! :mrgreen:
zou je de capsule niet open mogen breken en in een glas sap mogen doen ofzo?
een hap brood nemen kauwen en dan voor je het door slikt zo’n pil erbij proppen… soms wil dat wel eens werken omdat je dan toch al iets groters door wilt slikken :mrgreen:
heb hier persoonlijk niet vaak dat ik moeite heb om pillen in te nemen
maar goed ik heb me er nog niet verder in verdiept
misschien van het weekend ff
hier trouwens een meneertje die niet slapen wil
hij lag al in bed maar had er totaal geen zin in
ik merk precies aan zijn huiltje wanneer het niet gaat lukken
met een half uurtje ga ik het weer even proberen
meestal gaat het dan zonder moeite
soms rare ideeen die kids :think:
ahhhh thyson lekker geconsentreerd bezig geweest
prachtig al ze zo vol overgave iets kunnen doen :inlove:
hahahaah jannigje heeft trix voorbij zien komen
iedereen heeft zo zijn manier om zijn/haar dag door te komen :mrgreen:
ik heb trouwens vandaag wel aan 4 schoolopdrachten gewerkt 8)
Goed bezig Poeizie! Ik had gisteren mijn deel van een taak (ben je 26 moet je nog in groepjes werken) al gemaakt, ontving net deel 2 van een klasgenote… dacht dat zij fanatiek was :? vond het maar weinig uitgediept… even afwachten wat de andere 2 hebben gedaan…
Succes met je mannetje
@Wennepen wrote:
@ Belly; ja ik had het wel tegen jou haha! Nou ja, nu heb je de weg gebaand, zal alleen maar makkelijker gaan Worden de boodschappen bij jullie bezorgd joh? Wat is dat voor luxe? :mrgreen: Ben benieuwd naar je ovulatietest
Ja via Ah Wij zijn niet in het bezit van een auto en zo slaan we twee vliegen in 1 klap…De boodschappen worden bezorgd tot in de keuken en wij hoeven niet te sjouwen :lol:
Jaa hee is wel super relaxed!
ja hier nog een die in groepjes moet werken hoor
en ik ben 27 … maart 28 maar heb klasgenoten die 40 zijn en totaal niet gemotiveerd zijn en kinderachtig gaan lopen doen als ze hun huiswerk niet hebben gedaan of een toets moeten maken pffff
ik met nog 5 meiden zijn de jongste van de klas en worden de stuudjes genoemd tssss :roll: wij willen gewoon graag ons diploma halen
de laatste tijd is dat omgemotiveerde groepje ook veel vaker van van school … moet zeggen… lekker rustig :mrgreen:
heb de laatste tijd ook veel minder hoofdpijn als ik uit school kom
ja ah is vet relaxed
ik deed dat toen we nog op de flat woonde ook altijd als ik groote boodschappen had en wij hadden 2 auto’s :lol:
maar idd dat gesjouw enzo
nu doe ik het meeste lopend of met de fiets
en moet ik veel hebben gaan we samen met de auto en sjeesen overal ff langs … 1x in de maand doen we dat