Ik zit dus midden in mijn “klusweek”
Ik heb ook nog nooit een zwangerschap gepland dus dit is ook nieuw voor mij :mrgreen:
hier is mijn cyclus zolang mijn spiraaltje erin zit heel erg regelmatig
maar zo gauw hij verwijderd is word het weer 1 grote rotzooi
misschien dat ik het ook maar ga gebruiken tegen die tijd
idd baat het niet dan schaad het niet
Oh oke! Thnx Jannigje… ik mag zeker pas zo’n banner als ik met de pil gestopt ben…
Ik zag laatst dacht ik ook andere banners… verandert ie zelf of moet je dan steeds wisselen van banner? :oops:
@Wennepen wrote:
Oh oke! Thnx Jannigje… ik mag zeker pas zo’n banner als ik met de pil gestopt ben…je moet elke maand wisselen
Ik zag laatst dacht ik ook andere banners… verandert ie zelf of moet je dan steeds wisselen van banner? :oops:
Ik hoop over 15 dagen een andere banner neer te kunnen zetten
een zogehete zwangerschapsbanner :mrgreen:
Klusweek zonder klushandschoenen :mrgreen: oh gut… wanneer hoor je dan te gaan klussen? :lol: dat ligt zeker weer aan je cyclus? (dit wordt nog een gedoe jongens…)
Wat is die andere banner dan? (los van de zwangerschapsbanner?)
Je moet zelf je banner aanpassen
En dat is het fijne van teunisbloemolie capsules, het is geheel homeopatisch dus het is geen rotzooi
Ook ik heb nog nooit een zwangerschap gepland, dus vindt het net zo spannend :mrgreen:
Ik hoorde van iemand op het forum dat je het best vanaf 8 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie kunt klussen en dan om de dag :mrgreen:
hihihihi je moet uit gaan van wat je gemiddelde aantal dagen je hebt met een cyclus
dan kan wellicht zo’n banner je wel helpen wennepen :mrgreen:
het groene in de balk geeft namelijk aan in welke periode je ei kan komen
maar ja zeker weet je het natuurlijk nooit dus vandaar dat belly ook aan de ovulatie sticks gaat :mrgreen:
@Belly wrote:
Je moet zelf je banner aanpassen
En dat is het fijne van teunisbloemolie capsules, het is geheel homeopatisch dus het is geen rotzooi
Ook ik heb nog nooit een zwangerschap gepland, dus vindt het net zo spannend :mrgreen:
hoeveel capsules heb jij trouwens ?
kwam op internet 200 voor 14,95 tegen
Joh :shock: Ik heb er 60 in het potje zitten…Heb helemaal niet aan internet gedacht eigenlijk :think: En ik “hoorde” iedereen over die van Etos…Zijn er vele mee zwanger geraakt, dus vandaar :oops:
@ Belly; in wat verander je hem dan?
@ Jannigje; jemig… das vaak :shock: succes! :mrgreen:
@poeizie wrote:
hihihihi je moet uit gaan van wat je gemiddelde aantal dagen je hebt met een cyclus
dan kan wellicht zo’n banner je wel helpen wennepen :mrgreen:
het groene in de balk geeft namelijk aan in welke periode je ei kan komen
maar ja zeker weet je het natuurlijk nooit dus vandaar dat belly ook aan de ovulatie sticks gaat :mrgreen:
Ja inderdaad :mrgreen: Als het goed is heb ik morgen mijn ei Vanavond kan ook nog volgens mij :think: Of overmorgen :shifty: Een van deze dagen in ieder geval…ahahaha
@Wennepen wrote:
@ Belly; in wat verander je hem dan?
@ Jannigje; jemig… das vaak :shock: succes! :mrgreen:
Dan pas je aan wanneer je denkt zwanger te zijn, dus dan telt ie in plaats van de dagen dat je ongi moet worden, de weken hoelang je al zwanger bent.
@Belly wrote:
Joh :shock: Ik heb er 60 in het potje zitten…Heb helemaal niet aan internet gedacht eigenlijk :think: En ik “hoorde” iedereen over die van Etos…Zijn er vele mee zwanger geraakt, dus vandaar :oops:
ja en zag aanbieding op de zelfde site van 500 voor 34,95
zag trouwens dat het voor heel veel is
ook bij overgewicht bij stofwisselingstoornissen
hmmm misschien moet ik he dan ook maar eens gaan gebruiken
het is bij mij nooit bewezen dat ik een stofwisseling stoornis heb maar een gevoel zegt me dat al jaren :think:
De olie uit de zaden van teunisbloem is rijk aan onverzadigde vetzuren. Het gehalte aan gamma-linoleenzuur kan oplopen tot 14%. Door de bijzondere samenstelling kunnen ontstekingen in het lichaam gunstig worden beïnvloed.
De symptomen van neurodermitis kunnen door het innemen of via de huid absorberen verlicht worden. Ook uitwendig te gebruiken bij de volgende klachten: huidschilfers, roodheid van de huid, psoriasis, droge huid.
Inwendig is teunisbloemolie te gebruiken bij de volgende klachten: menopauze, reuma, overgewicht door stofwisselingsstoornissen, hart en vaatziekten, hoge bloeddruk, astma, hooikoorts, allergieën, leverklachten door alcohol, hyperactiviteit, geïrriteerdheid, huidklachten, ontwenningsverschijnselen (alcoholisme), katers.
Gebruik van teunisbloemolie is af te raden bij manische depressiviteit of epilepsie.
Ja dat is hem :thumbup:
Meiden, het was weer gezellig, maar ik ga mijn bedje opzoeken
Fijne avond!
ja ik ga ook afsluiten
slaap lekker allemaal
Oké, ik ga hem snappen , denk ik
Slaap lekker!