ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

ach wat naar voor dat lieve ventje van je je jannigje

heeft ie een allergie ergens voor dan?

@Belly wrote:

Sorry, was even douchen :oops:

Kan ie er niet meer overheen groeien? Weten ze niet waar het aan ligt dan?

tsss dat kan niet hoor… dat doe je maar in je eigen tijd :mrgreen:

:lol:

:lol: :lol:

Nou ik ben er klaar voor hoor!

Ik heb zojuist de ovulatietesten besteld en een extra zwangerschapstest, welke ik kan bewaren als het zover is…En de teunisbloeolie pillen staan in de badkamer naast de Foliumzuur :lol:

waar is teunisbloemolie goed voor???

Ik slik namelijk wel foliumzuur maar verder niets.

Ik gebruik ook geen ovulatietesten trouwens

yessss! belly in de startblokken :lol:

@poeizie wrote:

yessss! belly in de startblokken :lol:

:oops: Erg he :smiley:

Teunisbloemolie is voor een regelmatige cyclus en wilt nog weleens een handje helpen met je ei…(Tenminste dat is mij verteld) En door die antibiotia die ik zolang heb moeten slikken is zoals je kan zien onderop, mijn cyclus niet wat het wezen moet :frowning:

Baad het niet, schaad het niet…

Heb trouwens de folium met extra vitaminen, omdat ik niet zo dol ben op vlees en groente :oops: Ja sperziebonen, maar dat komt na 3 a 4 dagen eten ook je neus uit. Maakt niet uit hoe je het bereidt :lol:

@ Jannigje; nogmaals hier ook even, echt sneu voor Stein :frowning:

@ Belly; Go Belly, go Belly, go Belly, go Belly, go Belly, go Belly, !! :clap:

En die teunisbloemolie zal t.z.t. bij mij ook wel van pas komen… zonder de pil heb ik zeker geen regelmatige cyclus, ik ga hem onthouden!

@Wennepen wrote:

@ Jannigje; nogmaals hier ook even, echt sneu voor Stein :frowning:

@ Belly; Go Belly, go Belly, go Belly, go Belly, go Belly, go Belly, !! :clap:

En die teunisbloemolie zal t.z.t. bij mij ook wel van pas komen… zonder de pil heb ik zeker geen regelmatige cyclus, ik ga hem onthouden!

Ja, ik hoor er echt positieve verhalen over, dus ik dacht, laat ik het maar gewoon proberen :slight_smile:

Waar dit forum al niet goed voor is :mrgreen:

Als ik deze maand weer niet regelmatig ben dan ga ik die teunisbloem dinges ook maar gebruiken.

Voordat ik Stein kreeg had ik een onregelmatige cyclus. Daarna ook niet super regelmatig.

Nu volgens mij weer wel, maar kijk deze maand even af

Hahaha, ja ik vindt het echt een prettig forum hoor :thumbup: Ze bieden een luisterend oor, en indien nodig krijg je nog raad ook :slight_smile: En niet geheel onbelangrijk, hier kan ik mijn verhaal kwijt :thumbup:

:oops: Sorry hoor, maar ik kijk nu even naar Belly’s banner, 10 dagen tot de redday… red in de zin van :twisted: ?? of is de redday een eisprong? :oops:

(dat krijg je als je nog niet eerder een zwangerschap “gepland” hebt…)

wat ik erg lekker vind is witlof salade van:

2 witlof stronkjes (bittere hart eruit )

1 appel

1 bakje ham, spek, kip of kalkoen reepjes

1 pakje met ceasar dressing, crutons en geraspte kaas

alles lekker door elkaar husselen en klaar :drool:

heb hiervan echt schalen vol gegeten tijdens mijn zwangerschap

zit hier trouwens echt heel aso languit op bed …

moet morgen weer vroeg op dus ga ook zo afsluiten anders ben ik morgen al bekaf voor is begonnen ben :smiley:

En Jannigje dus 15 dagen… ik vind het nu al spannend, niet wetende wat het betekent :lol:

@Jannigje wrote:

Als ik deze maand weer niet regelmatig ben dan ga ik die teunisbloem dinges ook maar gebruiken.

Voordat ik Stein kreeg had ik een onregelmatige cyclus. Daarna ook niet super regelmatig.

Nu volgens mij weer wel, maar kijk deze maand even af

Bij de etos zijn ze nu in de aanbieding :wink:

redday is dus de datum van je verwachte ongesteldheid :mrgreen:

Het forum is zelfs goed voor recepten :mrgreen:

Welterusten Poeizie!!!