Ik lag vannacht te denken…er zijn 2 dingen die ik dit jaar wil doen. Trainen voor een 5k hardloop wedstrijd in December (Reindeer Run of een Santa Saunter), en een baan dichter bij huis vinden. En na alle toestanden van vorig jaar is het misschien verstandiger om een jaartje te wachten. Dat geeft mij tijd om meer af te vallen en dus een gezonder lichaam te hebben voordat ik zwanger ga proberen te worden.
En toch…aan de ene kant wil ik wel wachten, maar an de andere kant zou ik het liefst deze Kerst al een klein kruimeltje in mijn armen houden.
Wat weegt dan zwaarder…gezond verstand, of moederlijke begeerte. :shifty:
Moeilijk Nefaroius… 1 ding weet ik wel, een moeder die zich goed voelt heeft een positief effect op een kindje…
hellow meiden!
ben weer terug in het land :mrgreen: ff bijlezen
Veugje, welkom thuis :mrgreen: Hoe was het?
Hier gaat het weer op en af. Heb nu weer een ontsteking en hoop het eigenlijk te kunnen redden tot aan vrijdag want dan heb ik sowieso een afspraak bij de chirurg echter heb k nu al heel veel last :wall: Ik hoop dat ik het morgen nog een dagje red om te werken maar zoals ik me nu voel
he belly dat klinkt niet zo goed :?
Mijn vriend riep gisteren dat hij 2010 :shock: wel een mooi jaar voor een nieuw kindje vond. Toch wel lastig dat we niet helemaal op een lijn zitten… tja hij heeft dat ook geen rammelende…
Ik denk dat ik even een tijdje weg probeer te blijven van dit forum want ik ben er de laatste tijd veel te veel mee bezig en mijn wens wordt alleen maar groter…
ik hoop voor jullie dat jullie niet al te lang hoeven te wachten.
:-*
@sneeuw wrote:
he belly dat klinkt niet zo goed :?
Mijn vriend riep gisteren dat hij 2010 :shock: wel een mooi jaar voor een nieuw kindje vond. Toch wel lastig dat we niet helemaal op een lijn zitten… tja hij heeft dat ook geen rammelende…
Ik denk dat ik even een tijdje weg probeer te blijven van dit forum want ik ben er de laatste tijd veel te veel mee bezig en mijn wens wordt alleen maar groter…
ik hoop voor jullie dat jullie niet al te lang hoeven te wachten.
:-*
Awww…Maar in ieder geval zegt hij niet NEE. Dus de babywens kan vervult worden. En ik doe mee met de 2010 baby race hoor!
En anders leg je aan hem uit dat je nooit weet hoe lang het kan duren, dus waarom nu niet alvast rustig proberen en zien waar het uitkomt?
:hug:
Kom van de week wel weer even reageren. Ben gisteren geopereerd en net pas terug uit het ziekenhuis. Ga nu weer even liggen
@Belly wrote:
Kom van de week wel weer even reageren. Ben gisteren geopereerd en net pas terug uit het ziekenhuis. Ga nu weer even liggen
Oh…beterschap!
:hug:
Zo daar ben ik ook maar weer eens.
Mijn eerste weekje werkeloos zijn zit er al bijna op. Heerlijk niets moet alles mag.
Morgen weer naar dat UWV, eens kijken wat die te zeggen hebben. De vorige afspraak sloeg echt nergens op. Maar ja het hoort erbij.
Verder druk aan het plannen voor de W-day.
Het duurt nu nog maar iets meer dan 4 maanden.
(dus het duurt ook nog zo lang voordat wij stoppen met de pil).
Tycho vindt het ook erg leuk om een baby te krijgen. Alleen hij wil alleen maar een zusje, een broertje hoeft hij niet!
Verder weinig spannends te melden, maak ook weinig mee hé nu ik werkeloos ben, hihi.
belly beterschap. :hug:
ooh nefarius ji ook al aan het klapperen :lol:
hier klappert het op het moment bij bijde weer ff hard :? ach beterd wel weer, we moeten even inhouden
HEY MEIDEN, STILLETJES HIER!
Hoi
Hier even updatje van onze kant?
belly hoe gaat het deze maand? Heb je je eisprong kunnen traceren?
Hier gingen we beginnen Juni 2010 maar denk dat ik het nog een maandje of 3 verschuif naar augustus, geeft me net iets meer tijd om mijn lichaams (lees rugspieren) genoeg te versterken zou ik weer zo een ENORME buik krijgen zoals bij nicolai :lol: )
Lynda ik vond werkeloos zijn fijn in het begin :lol: ma na een jaar liep ik tegen de muur omhoog. Ben dan ook een opleiding gaan doen en terug gaan werken veel suc6!
Nefarius jij ook 2010 baby race! cool ik race dan mee!!! :dance:
Sneeuw ik heb dat ook een tijdje gehad. Maar daarintegen geniet ik zoveel om mijn grote man te zien opgroeien. En hem aleen aandacht te kunnen geven.
Ik zie ook in nu dat doordat ik ruimte heb tussen de kinderen dat ik meer geniet van ze. Ik denk soms als ik nu met een dikke buik zou rondlopen … dat hou ik niet :oops:
Dus nee ik ben blij met 2010. Ook omdat ik nog naar de uni ga. Maar tussen de volgende komt er 3 jaar
bianca hoe ishet met jou meid, ook een fijn nieuwjaar aan jou gewelst
@Formally known as Vuegje wrote:
Hoi
Hier even updatje van onze kant?
belly hoe gaat het deze maand? Heb je je eisprong kunnen traceren?
Nee, waarschijnlijk moeten wij deze maand overslaan :wall: Ben weer geopereerd en dus zit het klussen er voor ons niet in deze maand...Tenminste, het is afhankelijk van hoe snel de wond geneest..Ik hoop eigenlijk dat ik mijn ei a.k. weekend heb, dan is de wond hopenlijk ook dicht en kunnen we ervoor gaan :pray:
@Belly wrote:
Ik hoop eigenlijk dat ik mijn ei a.k. weekend heb, dan is de wond hopenlijk ook dicht en kunnen we ervoor gaan
Nou belly, je bent hier in elk geval op zijn plek; het klappert in alle hevigheid bij jou. Daar heb ik nou helemaal geen last van :liar: :liar: :liar: .
@Elle wrote:
@Belly wrote:
Ik hoop eigenlijk dat ik mijn ei a.k. weekend heb, dan is de wond hopenlijk ook dicht en kunnen we ervoor gaan
Nou belly, je bent hier in elk geval op zijn plek; het klappert in alle hevigheid bij jou. Daar heb ik nou helemaal geen last van :liar: :liar: :liar: .
Hahaha, ja ik wordt er gewoon gek van, zo graag wil ik! Had jij nou al kinderen Elle?
@Formally known as Vuegje wrote:
Maar daarintegen geniet ik zoveel om mijn grote man te zien opgroeien. En hem aleen aandacht te kunnen geven.
Jouw grote kleine man is ook wel echt een cutie hoor Vuegje :inlove:
Oh ja, dan moet ik natuurlijk ook nog even een update geven. Hier nu na de laatste pil :twisted: :twisted: echt 4 dagen al geen pil meer geslikt. Nu afwachten hoe mijn cyclus zich ontwikkelt. Vriendje wil ook liever nog een paar rondes met cd’s klussen, ook omdat we nog een verhuizing op stapel hebben staan. Nou ja ik wacht wel af wat er komt, ik ben tenslotte heel geduldig :liar: .
Elle, gaan we samen geduldig wezen oke :liar:
Met cd’s klussen haha, ik moest even nadenken :mrgreen:
Wij klussen voorlopig nog met dubbel gereedschap