:shifty:
Ik meld me hier ook maar aan. Het heeft niet veel overtuiging gekost om Si aan mijn kant te krijgen, en in de zomer van 2009 gaan we er voor.
Ik heb er de kriebels van!
Allemaal een vruchtbaar 2009 gewenst!!
:-*
Nefarious, welkom hier. Leuk dat je komt meekletsen en -klapperen en wat leuk dat je in 2009 weer ‘mag’. Succes met wachten!
Nefarious welkom! :-
Ook wij gaan er in juni weer voor (probeer mijn man nog steeds te overtuigen on wat eerder e beginnen :oops: )
Allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst! :-
Nefarious, welkom hier. Leuk dat je komt meekletsen! Voor jou ook een vruchtbaar 2009 toegewenst! :-*
Dank jullie :-*
Ja, dat wachten tot de Zomer duurt lang dan he. Maar ik was al heel blij dat Si er mee akkoord ging, ik ga hem nu niet proberen over te halen om het vanaf vanavond te gaan proberen!
Hebben jullie al een kindje of wordt het de eerste?
@Nefarious wrote:
Dank jullie :-*
Ja, dat wachten tot de Zomer duurt lang dan he. Maar ik was al heel blij dat Si er mee akkoord ging, ik ga hem nu niet proberen over te halen om het vanaf vanavond te gaan proberen!
Ik begrijp precies wat je bedoelt hoor! Dat had ik ook. Maar we zijn nu 8 maanden verder en deze maand heb ik mijn laatste pil geslikt. Samenmet hun toch besloten om er eerder voor te gaan…Dus zeg nooit nooit
Voor ik het vergeet!
Ik wens iedereen een heel goed uiteinde. Een nieuw jaar vol geluk, liefde en gezondheid. Mogen al jullie dromen uitkomen!
Patricia - Ik heb een zoon die op Valentijn’s dag 7 jaar wordt, en een dochter die op 10 April 1 jaar wordt.
Belly - Als het aan Noah lag kreeg hij er nog 2 broertjes bij!
Bedankt Belly, jij ook! :-*
Oh, dus het wordt de 3e. Nou dat maakt de wens natuurlijk niet minder groot! Maar omdat de jongste nog zo klein is kan ik me wel voorstellen dat je man nog even wil wachten.
gelukkig nieuw jaar!
welkom nefarious
jeetje ellen4 :shock: 10 maanden ont-pillen dat duurt wel heel lang. mmmm
Ik word soms wel een beetje verdrietig… ik wil zo graag nog een kindje, overal om me heen zie in gezinnen met 2 kinderen. ja ja rammel rammel
super belly dat je nu voor het echt gaat! ik hoop voor je dat het snel raak is
Ik rammel ook nog vrolijk mee hoor dames.
Vind het deze maand wel erg spannend hoor moet ik eerlijk zeggen. Ben al een weekje erg misselijk. Maar heb ook een beetje ongesteldheidskrampjes :think:
Oeh Jannigje…erg spannend allemaal. Zijn de krampjes anders dan normaal? Het is zo moeilijk om van je eigen gevoel af te gaan, omdat je zo graag wilt weet je niet of je het goud voelt of omdat je het zo graag wil voelen. Als je snapt wat ik bedoel!
Fingers crossed!!
Hier zeggen we het nog niet tegen Si’s familie. Ik denk dat we pas iets zeggen als ik een goede 4 maanden zwanger ben.
Aan de ene kant wil ik deze zomer gaan beginnen, maar aan de andere kant wil ik dit jaar geen ‘grote’ gebeurtenissen. De afgelopen 3 jaar was er ieder jaar wel iets wat ons maanden bezig hield. Bovendien hoop ik stiekem op een Kerst kindje. :shifty: Ik voel me bijna schuldig omdat het niet zo vanzelfsprekend is wanneer je zwanger wordt en wanneer de baby komt. :shifty:
Hihi, nou ik kan me wel voorstellen dat je dat zegt hoor, ik hoop dus stiekum op een april kindje :oops: :mrgreen:
Jannigje spannend weer! :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:-*
Hoi dames!
Ja ik vindt het ook allemaal spannend sneeuw :mrgreen: Ik hoop maar dat we niet te lang hoeven te wachten
Ik heb het we stiekem aan 1 vriendin vertelt, maar haar reactie was zo koel, dat ik het er maar op heb gegooid dat we nu met rubbers aan de slag gaan en dat ik gestopt ben met de pil ivm de abcessen…Gelukkig geloofde ze me…Want ik had er echt meteen spijt van toen ik het verteld had :shifty:
Jannigje, spannend meid!
allemaal gelukkig nieuwjaar!
wat een rare reactie van je vriendin belly :roll:
is toch leuk om te weten van iemand?
nouja, ik leef altijd erg mee met dat soort dingen hehe
Ziet, jij ook nog gelukkig nieuwjaar!
Ja, ik snapte de reactie ook niet helemaal :eh: Ach, ga me er niet te lang druk over maken hoor…Heb mezelf er weer aardig uit kunnen l*llen :mrgreen:
@Belly wrote:
Ziet, jij ook nog gelukkig nieuwjaar!
Ja, ik snapte de reactie ook niet helemaal :eh: Ach, ga me er niet te lang druk over maken hoor…Heb mezelf er weer aardig uit kunnen l*llen :mrgreen:
Belly, zou ze zelf misschien ook graag willen, maar nog niet mogen? Maar wij vinden het wel heel leuk voor je hoor.
@Elle wrote:
@Belly wrote:Ziet, jij ook nog gelukkig nieuwjaar!
Ja, ik snapte de reactie ook niet helemaal :eh: Ach, ga me er niet te lang druk over maken hoor…Heb mezelf er weer aardig uit kunnen lllen :mrgreen:
Belly, zou ze zelf misschien ook graag willen, maar nog niet mogen? Maar wij vinden het wel heel leuk voor je hoor.
Nee zij wilt sowieso nog wachten aangezien ze net iets langer als een jaar met haar vriend gaat en hij waarschijnlijk voor langere tijd naar het buitenland gaat…Maar vindt het lief dat jullie wel blij voor me zijn :-
ik wil jullie hier allemaal even een goed jaar toewensen en alle goeds , wie weet een zwangerschap in het verschie en voor diegene die ene kindje hebben heel veel geluk
liefs bianca :-*