ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

@patricia26 wrote:

GOEIEMOGGEL! :mrgreen:

Weet niet of ik hier later vandaag nog kan komen, dus wens iedereen alvast hele fijne, mooie, kerstdagen!

:-
goeiemoggel :mrgreen:

Jij ook alvast fijne feestdagen :-

o belly stoppen met de pil! hoe lang denk je dat het ontpillen gaat duren? ik slik mijn pil door omdat ik altijd mega ongi wordt.

Mocht ik stoppen dan heb ik geen idee wanneer ik ongesteld wordt… Drie dagen geleden verloor ik bloed (gebeurt wel vaker) dus heb ik toen maar bedacht dat ik zonder pil die dag ongi zou zijn geworden… mocht ik mogen stoppen dan wil ik hier rekening mee houden… maar misschien is het ook wel onzin?

hallo dames, zou ik ook in het lijstje mogen?

wij willen dolgraag voor een tweede kindje gaan, maar moeten wachten tot we een groter huis hebben en dat wil maar niet. (op de particuliere huurmarkt). we hebben deze zomer een pracht van een dochter gekregen, Alaina.

Hoi Ylerion, gezellig dat je ook komt meekletsen, welkom!

@sneeuw wrote:

o belly stoppen met de pil! hoe lang denk je dat het ontpillen gaat duren? ik slik mijn pil door omdat ik altijd mega ongi wordt.

Mocht ik stoppen dan heb ik geen idee wanneer ik ongesteld wordt… Drie dagen geleden verloor ik bloed (gebeurt wel vaker) dus heb ik toen maar bedacht dat ik zonder pil die dag ongi zou zijn geworden… mocht ik mogen stoppen dan wil ik hier rekening mee houden… maar misschien is het ook wel onzin?

Ik heb echt geen idee, vorige keer duurde het iets van 3 maanden geloof ik :think: Ik hoop maar dat het niet te lang gaat duren :lol:

Ziet, wat mooi!!! :clap:

Iedereen een hele fijne kerst toegewenst!

Ik had gisteravond dat ik toch ongi werd, is het bloeden nu ineens afgelopen :wall: Mijn lichaam is me een beetje voor de gek aan het houden hier :frowning: Ik weet nu echt niet meer waar ik aan toe ben :wall: Maar ja, we wachten nog 2 dagen af en anders ga ik toch testen hoor :lol:

Nogmaals een hele fijne kerst toegewenst en geniet ervan! :-*

:hug: Voor iedereen die hem nodig heeft!

Ylerion welkom :-

Allemaal de kerst weer overleefd?

:-

Hoi meiden!

Iedereen fijne dagen gehad? Wij wel. Eerste kerstdag overdag lekker met zijn 2en en in de avond lekker gegeten en geslapen bij mijn ouders. Was weer supergezellig. Gisteren zijn we naar mijn zus geweest en ook daar was het weer ouderwets gezellig.

Vanmorgen de test gedaan maar deze gaf negatief aan :cry: Laat me nu dan maar gewoon ongesteld worden want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben…

Vanmorgen mijn2 kleine teentjes onder de deurpost gekregen en die zijn nu helemaal opgezet…En lopen doet pijn :? En dan bedenken dat we zo nog boodschappen moeten doen :?

oew Belly dat doet zeer he… :hug: en 4 dagen overtijd…spannend helemaal met dat rare bloedverlies…

hier hele mooie dagen gehad…

lekker met zijn 4tjes… gordijnen dicht en genieten :inlove:

volgende week jarig…the big 33…

hahaha gelukkig niet meer met een (hele) dikke buik… :mrgreen:

nou meiden wij zijn klaar met klapperen…helemaal…

hopelijk komen jullie wensen voor volgend jaar uit…en wordt het klapperen uitbroeden :lol:

ik kom nog wel kijken hiero…maar zal niet meer actief mee schrijven…

ik hou jullie natuurlijk wel in de gaten hoor :wink: ben veels te nieuwsgierig hoe het met jullie verloopt :-*

heel veel liefs en al het geluk

Colle

Bedankt en jij ook heel veel geluk met je gezinnetje Colle!! :-*

@colle wrote:

oew Belly dat doet zeer he… :hug: en 4 dagen overtijd…spannend helemaal met dat rare bloedverlies…

hier hele mooie dagen gehad…

lekker met zijn 4tjes… gordijnen dicht en genieten :inlove:

volgende week jarig…the big 33…

hahaha gelukkig niet meer met een (hele) dikke buik… :mrgreen:

nou meiden wij zijn klaar met klapperen…helemaal…

hopelijk komen jullie wensen voor volgend jaar uit…en wordt het klapperen uitbroeden :lol:

ik kom nog wel kijken hiero…maar zal niet meer actief mee schrijven…

ik hou jullie natuurlijk wel in de gaten hoor :wink: ben veels te nieuwsgierig hoe het met jullie verloopt :-*

heel veel liefs en al het geluk

Colle

Colle, jij ook heel veel geluk en liefde toegewenst! Fijn dat jullie lekkere dagen hebben gehad!

Ja ik snap er echt niets meer van… Door mijn pil had ik allang ongesteld moeten worden…Misschien heeft het wel met die antibiotica te maken gehad, want dat heb ik ook deze maand voor het laatst geslikt en anders maar even langs de ha volgende week vrijdag…

Colle, heel veel geluk,liefde en gezondheid voor jullie gewenst! En alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag

welkom ylerion

belly spannend !

ja kerst overleefd! :mrgreen:

Belly: Vind ik ook altijd…of ongesteld of een posi test maar niet in de onzekerheid zitten.

Ik hoop voor jou natuurlijk dat je niet ongie word maar een posi test in handen kunt houden.

Hoe gaat het nu met je teentjes??

Colle: heerlijk he zo genieten met kerst? Hoe gaat het met Dave en Jade??

Jeetje.33 al bijna

:shock: :lol: :lol: 8) oud zeg :wink:

Hier heel vaag. Misselijk. misselijk en nog eens misselijk. Maar heel raar. Absoluut niet ziek. Alleen maar misselijk :sick: :sick: :sick:

Jannigje, ja dat hoop ik dus ook eigenlijk, maar denk dat ik toch wel ongesteld moet gaan worden een dezer dagen…Vanmorgen weer getest en ook deze was negatief :cry:

Teentje gaat iets beter, maar lopen is nog steeds nie makkelijk :wall:

Nou hier heeft eindelijk de ongi doorgezet vanmorgen…Niet verwacht er blij mee te zijn, maar ben wel blij dat ik eindelijk weet waar ik aan toe ben. Nu kunnen we er echt voor gaan, want de pil is inmiddels de deur uit :dance:

Hoi, hier ben ik weer even :slight_smile: Ik kom niet zoveel langs hier, merk ik, maar er valt eigenlijk ook zo weinig te melden over het klepperen :wink: Ik klepper rustig door, maar om dat nu elke 3 dagen hier te komen roepen :lol:

Belly, wat fijn dat je nu zekerheid hebt, hoewel je natuurlijk liever een positieve test in handen hebt :wink: Spannend, nu echt ervoor gaan. Ik vond dat bij ons peutertje destijds ook zo spannend, en dat zal bij de volgende poging niet anders zijn :wink:

Ylerion, welkom hier! Tot jullie een groter huisje hebben gaat de kinderwens dus nog even de koelkast in?

Sneeuw, ik ben nu al jaren niet meer aan de pil, maar toen ik een aantal jaar terug stopte, duurde het 10 maanden voor ik enigzins regelmatig werd qua cyclus. Ik ben nooit echt regelmatig, nu schommelt het nog steeds tussen de 28 en 35 dagen ongeveer, maar die eerste 10 maanden is het wel erg onduidelijk geweest. Soms 60 dagen, dan weer 20, enz. Ik moet er wel bij vermelden dat ik die pil erg lang heb geslikt, misschien dat dat meetelt.

Ziet, mooi kaartje! Jij ook nog een fijne jaarwisseling (voor fijne feestdagen ben ik nu te laat :wink: )

Colle, gefeliciteerd nog! En ook alvast gefeliciteerd voor volgende week!

Jannigje, zit je in de twee wachtweken? Ik was ruim 2,5 jaar geleden misselijk van de dag van de vermoedelijke innesteling (achteraf teruggerekend) tot een week of 11-12, dus wie weet :slight_smile:

Hier valt nog weinig te melden over het klepperen, zoals ik hierboven al zei. We hebben nu besloten om vanaf maart te gaan beginnen. We willen eerst nog wat doktersbezoeken afwachten, en hopen dan het groene licht te krijgen. Nu maar hopen dat niks ons in de weg staat!

Fijne jaarwisseling allemaal, en laten we hopen op een gelukkig, gezond en kinderrijk 2009!!

Ellen: Ik ben nu echt nog steeds kotsmisselijk. Maar spuug niet ofzo. Echt alleen misselijk.

Tja ik zie wel.

bedankt voor het welkom

@ ellen, ja tot dan zowiso. dan heb ik nog het ‘probleem’ dat ik een trouwjurk op maat heb die in april op maat gemaakt gaat woren en ze geen rekening kunnen houden met zwangerschap ofzo… het is een vrij dure jurk die ik al betaald heb… en hoewel ik het een domme reden vind, voel ik me toch genoodzaakt te wachten tot augustus…

hoewel ik stiekem denk dat eerder moet kunnen. ik heb toch niet meteen weer een bolle buik :roll:

hoi hoi ff tussendoor, zit in noorwegen heb niet veel tijd online maar ben over een weekje terug dan kom ik ff bijkezen!