ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

lynda

Een vriendin van mij is dit nu ook aan het uitzoeken: zelfde verhaal als jij geen opvang , ook niet kunnen werken… Is een kip-ei-verhaal. Helaas vindt het uwv dat je gewoon beschikbaar moet zijn, hoe je dat regelt is jouw probleem. De belastingdienst kijkt naar 1 belastingjaar en naar inkomsten uit arbeid. Volgens mij is het voldoende om 1 dag in 2009 te werken om aan deze eis te voldoen. (heb ook gehoord dat ze deze regeling willen veranderen).

succes :hug:

hee hallo, ik kwam ff lezen,

lynda, het is zo dat de belastingdienst per kalenderjaar kijkt naar je inkomen. Dus als je van plan bent snel werk te vinden, dan kan je de kinderopvangtoeslag gewoon door laten lopen.

Om het probleem op te vangen, kan je voor de zekerheid proberen in januari zeker 1 dag voor een uitzendburo te gaan werken (daarmee breng je je ww niet in gevaar), en dan verder te zoeken. Dan heb je zoiezo die dag gewerkt om je opvangtoeslag niet in gevaar te brengen.

Heel veel succes met het vinden van een baan!

dames hoe gaat het met jullie?

Mijn vriend loopt steeds meer warm voor een tweede… :dance:

maar waarschijnlijk heeft hij nog een paar maandjes nodig…

mmmmm ik dacht, ik stel ook zo’n banner in maar het gaat blijkbaar niet goed :think:

nu dan wel? :pray:

ik geef het op, nog een prettig weekend

er is nog een optie…

:dance: het is gelukt! :dance:

Hahaha sneeuw, het is je gelukt :wink:

Hey meiden wat is het stil hier! Allemaal aan de klus ofzo? :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Hey meiden wat is het stil hier! Allemaal aan de klus ofzo? :mrgreen:
hier wel :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Nou hier niet meer dan normaal :smiley:

Wij doen nog even een paar maandjes rustig aan.

Hier weinig nieuws. Kerstinkopen gedaan.

Naar het CWI geweest, wat een stel kneuzen zijn dat zeg, maar ja het hoort erbij.

Heb gelukkig wel gewoon recht op kinderopvangtoeslag, dus Tycho kan gewoon bij zijn vriendjes blijven.

Ik val gewoon onder de noemer re-intergratietraject, als ik op zoek ben naar werk.

8 jan. heb ik weer een afspraak en dan met mijn ´eigen´ vaste behandelaar. Hoop dat die wat slimmer overkomt dan dat meisje wat mijn intake deed.

Verder eindelijk alle papieren binnen om door te sturen aan het UWV zodat zij kunnen berekenen wat de hoogte van mijn WW-uitkering wordt, dan gaat dat tenminste ook lopen.

Morgen nog wat laatste boodschapjes doen en dan lekker genieten van de kerstdagen.

Hier erg druk geweest met kerstinkopen…4 dagen achter elkaar :shock:

@Belly wrote:

Hier erg druk geweest met kerstinkopen…4 dagen achter elkaar :shock:
ennuyhhhh… ongie??? of wachtende?

Nog steeds wachtende :wall: Maar denk dat het vannacht wel doorgaat zetten, heb wel een drukkend gevoel in mijn buik

owkee :hug:

Hier ook een beetje raar gevoel in onderbuik.

Denk eigenlijk dat het mijn ei is :mrgreen:

Hihi, nee dat is het zeker niet bij mij :smiley:

Wel vreemd want sinds sik aan de antibiotica zat, voelde ik mijn ei elke maand, maar deze maand niet gevoeld…Misschien omdat ik gestopt ben met de antibiotica en daarom de pil weer werkt :think:

Maar ik hoef na mijn ongi niet meer aan de pil, want in januari zou ik stoppen :lol: Dus ga hem niet meer slikken dit jaar denk ik… :inlove:

bij mij is het wel mijn ei :mrgreen:

ja misschien gaat de pil idd weer een beetje werken :think:

Fijn dat dt je laatste strip was :mrgreen:

Alleen wel naar dat die op het laatste moment ineens goed gaat werken :lol: :mrgreen: :lol: Nou moet ik eerst weer goed ontpillen en wie weet hoelang dat gaat duren :roll:

GOEIEMOGGEL! :mrgreen:

Weet niet of ik hier later vandaag nog kan komen, dus wens iedereen alvast hele fijne, mooie, kerstdagen!

:-*