jannigje :hug: hopelijk snel postitiever nieuws
:inlove: :inlove: :inlove: colle!! wat een lekker kaboutertje heb je daar zeg!
meiden
ik kom officeel weer klapperen :inlove:
we hebben een datum! medicatie gaan we afremmen in feb. ben er af in augustus …
Dus
Juni 2010 gaan we starten voor project mini noor 2 :inlove:
Colle gefeliciteerd! nog maals
ik ga bijlezen :mrgreen:
Sneeuw, welkom hier!
Colle :inlove: Wat een mooie meid! En wat kijkt Dave trots :mrgreen:
Veugje, welkom terug meid! Vroeg me al af hoe het met je ging
Ik ga mijn bedje in, collegaatje was blijven eten en we waren gaan wii-en maar is wat later geworden dan verwacht :mrgreen:
Kom morgen wel bijlezen!
Vuegje: welkom terug meis.
Colle: wat een mooi meisje is het zeg. :inlove: :inlove: :inlove: Hoe zwaar was ze tijdens de geboorte?
@Formally known as Vuegje wrote:
meiden
ik kom officeel weer klapperen :inlove:
we hebben een datum! medicatie gaan we afremmen in feb. ben er af in augustus …
Dus
Juni 2010 gaan we starten voor project mini noor 2 :inlove:
Wat goed veugje! :dance: Eindelijk een vaste datum :thumbup:
Ik heb niet alles gelezen maar ik begrijp dat een aantal van jullie al zwanger is of zelfs al bevallen, colle ze is prachtig en inderdaad daardoor gaat alles hier helemaal rammelen.
patricia26 onze zoon is al 2 !
Ik vind het erg moeilijk hoor dat wachten. Ik snap niet dat mijn man niet helemaal smelt als hij zo’n lief klein mensje ziet. Bij nummer 1 heeft het een half jaar geduurd voordat manlief zei er toch voor te willen gaan. Dus dan zou het nu pas juni 2009 worden …tja dat duurt echt te lang :roll:
jannige wat jammer :hug:
Sneeuw, mijn man wil er ook nog niet aan… maar na aandringen heb ik hem zover…maar dan ook wel pas in juni 2009. Zullen we samen blijven rammelen dan? :mrgreen:
Oh ja, onze dochter is bijna 16 maanden.
:-*
Jeetje meiden…ik haat kamers omgooien.
En daarbij heb ik nog er last van mijn bekken (heb ik ook nog steeds fysio voor). Dus het gaat wat moeizaam allemaal.
Maar ja het eindresultaat word volgens mij wel leuk.
Vanavond gaan we bezig met de kerstboom en morgen gaa we de kleine kamer leegmaken. En dan ga ik de rest van de week daarmee aan de slag.
Ik zal tussendoor foto;s maken :mrgreen: dan kunnen jullie mijn kunsten ook volgen :lol: :lol: :lol:
Onze kerstboom staat al :oops: Die hebben wij 7 december opgezet
Ja leuk Jannigje, ik ben wel benieuwd naar het resultaat :thumbup:
die van ons staar er ook maar het is een mini boompje wat nicolai heeft versierd :inlove:
Ja het is fijn om een vaste datum te hebben! Het word zeker niet later dan dat, gisteren zij hub zlefs al van ooh mss zijn we er dec 09 al wel klaar voor (medicatie bedoel hij dan) :mrgreen:
belly bij jou word het ook spannend nu he? jullie gaan ervoor in jannuari?
Zoals het er nu uitziet gaan wij er inderdaad in januari voor :inlove: Maar eerst nog voor de fun en niet meteen klussen om het klussen hoor :shifty:
Vandaag is mijn aller aller laatste werkdag bij de ANWB. hierna mogen jullie mij Toos Werkeloos noemen.
Raar gevoel hoor.
Nou ik ga zo maar eens mijn laadje opruimen.
Jannigje! Er staat iets op je msn, dus vandaar dat ik hier ff ging neuzen… Nou lees ik toch dat je ongesteld geworden bent… :hug: Wist niet van je serieuze plannen… Maar leuk joh! Wij zoeken nog steeds geschikt woonruimte Hier klappert ook al maanden flink wat, alleen de pfeiffer gooit nu echt roet in het eten, met alles! :doh:
Hoi meiden,
ik ben een paar dagen ziek geweest, dus de reacties zijn misschien wat laat…
@Colle; gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige dochter!
@Vuegje; fijn dat je nu een datum hebt waar je naartoe kunt leven.
@Lynda; hoe was je laatste werkdag? Ik duim voor je dat je snel een hele leuke andere baan krijgt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Jannigje; jammer dat het deze ronde niet is gelukt, hopelijk de volgende meer geluk. En succes met het kameromgooiproject. Hoe gaat het tot nu toe?
Hey Lyn. ik hoop dat je gauw iets vindt hoor! :thumbup:
Nou zeg wat een afknapper was mijn laatste werkdag zeg.
Ik ging samen tegelijk met een collega weg die er al 22 jaar werkte. Ik werkte er al 10 jaar.
Maar er kon echt geen bloemetje of kaartje vanaf. Kreeg toevallig nog een hand en ´het gaat je goed´van de manager en dat was het dan.
Het voelt een beetje afgedankt, maar goed.
Nu maandag naar het CWI, even vragen hoe het zit met mijn kinderopvangtoeslag. Want ik wil gewoon dat blijven ontvangen, en als dat niet kan dan ga ik pas medio september werken, want dan gaat Tycho naar de kleuterschool.
Ik kan de creche á 550,- per maand gewoon niet zelf betalen met een WW-uitkering. Maar als ik hem eraf haal, en ik heb bijvoorbeeld na 3,4 maanden werk, dan kan hij niet meer terug naar de creche want dan is zijn plekje al weer weg. Dus dan kan ik nog niet werken.
Dus ik moet even vragen wat ze daaraan gaan doen.
Willen ze mij snel aan het werk, wat ik zelf ook wel wil, of willen ze mij pas in september aan het werk.
Dus dat is weer afwachten.
Verder geniet ik nu van mijn vakantie.
Gisteravond lekker mijn nageltjes weer laten doen, morgen naar de kapper. Dus ik zie er dan weer goed uit voor een Toos Werkeloos.
Hé Lyn, dat is ook geen leuk afscheid dan.
Hadden je collega’s ook niets leuks?
Ik hoop voor je dat je de toeslag mag blijven ontvangen
Hier gaat het redelijk. Had maandag weer een ontsteking en deze is gelukkig vandaag uit zichzelf weggegaan. Nu maar hopen dat het zo blijft
Mijn collega heeft gisteren te horen gekregen dat ze haar we willen hebben en dat ze haar zullen helpen met de sollicitatieprocedure :shock: De enige reden waarom ze haar weg willen hebben? Omdat ze wat vaak ziek is geweest en onlangs door een miskraam ook thuis heeft gezeten :?
Ik hoop maar dat ze deze procedure niet bij mij willen volgen hoor :oops:
Dan ga ik me klaar maken om mijn bedje in te gaan, morgen om half 6 op aangezien we om 07:00 uur een kerstontbijt op het werk hebben :wall:
Ik hoor het overal, dat er onslagen vallen. (misschien ook omdat ik er nu middenin zit).
Veel plezier met je kerstontbijt.
Nou zeg Lynda, das geen leuk afscheod. Ook gene cadeutje van je collega’s ofoz?
Om kinderopvangtoeslag te ontvangen moet je aan 1 van onderstaande eisen voldoen;
- een betaalde baan hebben
- een uitkering via het UWV ontvangen
Toevallig heb ik het laatst uitgezocht omdat mijn man ontslag had genomen, en geen ww uitkering aan wilde vragen omdat hij iets voor zichzelf wilde beginnen. Geen toeslag voor ons dus.
Het is wel zo, dat het jaar waarin je ontslag krijgt/neemt, de toeslag nog wordt doorbetaald. Dus… zo zei die must van de belastingdienst me, kun je beter tot en met januari werken, dan ontvang je nog heel 2009…
Maargoed, als je dus een uitkering krijgt, ontvang je het volgens mij wel. Mits je actief solliciteerd.
Hoe is het met de rest?
:-*