ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

@Belly wrote:

:oops: :wall: Sorry verkeerd gelezen :oops: schaam me diep!

Jeetje, het zit je knulletje ook echt niet mee he :hug:
geeft niet hoor :mrgreen: kan gebeuren

Lynda: balen zeg :hug: :hug: :hug:

Ha meiden,

Ik ben er ook nog hoor, alleen moet ik overdag werken…

Het klappert hier ook nog in alle hevigheid, maar over een maand mag ik eindelijk stoppen met de pil.

@Patricia26, welkom hier in 't topic.

@Lynda, balen dat de sollicitatie niet doorgaat. Ik ga voor je duimen dat je snel een andere leuke baan vindt (misschien nog wel leuker dan die in t ziekenhuis).

@Jannigje, spannend weer overtijd. Ik ga fanatiek voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het raak is en blijft zitten.

En beterschap voor Stein. Arm kereltje.

@Belly, jammer dat er geen salarisverhoging in zit. Maar als meer mensen het niet hebben gekregen, zou ik het niet teveel bij mezelf zoeken.

@WWB, :hug: vervelend dat je het zo zwaar hebt.

En hoe gaat het met de andere meiden?

jannigje…geef je stein een dikke :hug: hij heeft maar geen mazzel he… hier is dave ook nog steeds bezig hoor…altijd verkouden…de oortjes die blijven irriteren…arme mannetjes…

en wat lees ik spannend hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Belly idd aftellen…morgen komt de Vk bij me thuis om te kijken of ze al wat kunnen doen voor me…ik kan niet meer… mijn lijf is op aan het geven… emotioneel kan ik ook niets meer hebben…

volgens de vk is het kindje er klaar voor… dus het is hopen dat mijn bm er ook zo overdenkt…

( is allemaal te lezen in mijn topic bij zwanger zijn…)

wat balen trouwens van je werk… ik heb zo’n hekel aan die gesprekken…( wie niet)

lynda zonde van die baan… :hug:

elle volgende maand eindelijk pilloos… :thumbup:

@Belly wrote:

Hé Lyn, wat vervelend! :hug:

Wat zoek je precies voor werk en in welke omgeving? Echt in de zorg?

Ik zoek niet echt iets in de zorg. Ik ben tien jaar lang juridisch secretaresse geweest (moet nog wel twee dagen werken, maar dan ben ik het niet meer, hihi).

Dus ik zoek een leuke baan als secretaresse of een uitdagende administratieve baan voor drie dagen, in Den Haag, liefst centrum Den Haag.

Lekker zeg dat je aan het aftellen bent Colle. Ik ben met 38 weken en 2 dagen bevallen, dus het kan nog echt opgaan schieten nu, :smiley:

Nog één maandje wachten en dan breken de spannende tijden voor je aan. Heerlijk idee Elle (leuk voornemen voor het nieuwe jaar).

Arme Steinemans, weer flink in de lappe mand. :hug:

(ben stiekum nog even voor je aan het :thumbup: :thumbdown: Jannigje).

he potverdrie stein… :hug: :hug: :hug:

en jannigje :hug: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

en lynda :hug: :hug: :hug:

balen zeg!

las ergens iets over actief zijn:

ik ben echt mega niet actief momenteel…

heb erg last van die nasleep van die longontsteking :frowning:

misschien iemand zin om een nieuwe lijst te maken? :pray:

@Colle, :hug: :hug: :hug: volgens mij is niet alleen de baby er klaar voor, maar moeders ook. Veel sterkte met je laatste loodjes!

Jannigje al nieuws?

helaas ongesteld geworden :?

Balen Jannigje! :hug:

Ik las ergens dat Colle vanmiddag bevallen is van haar meisje.

Jade is haar naam (geloof ik)

Colle, hub en dave gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje :dance: :dance: :dance:

Colle, hub en Dave, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!!! :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance:

Nou wil ik ook :inlove:

He Jannige wat balen :hug:

Colle, gefeliciteerd met jullie prinses!! :inlove:

rammel, rammel, rammel :mrgreen:

wow colle!!!

gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Stilletjes hier… :shifty:

Ja erg rustig.

Ik ben erg druk met klussen in huis.

1 kamer is leeg en die moet nu geschilderd worden. meubels in elkaar en dat soort dingen. Ben ik dus nog wel even zoet mee aangezien ik het weekend weinig tijd heb en veel pijn in mijn bekken heb

als het mag meld ik me hier ook aan… Ik wil heel graag een tweede kindje maar mijn man vindt 1 genoeg. …

Ik denk dat hij gewoon nog even moet wennen net als bij nummer 1 :wink: .

Hoi sneeuw, gezellig. Hoe oud is jullie eerste?

hoi meiden

bedankt voor alle felicitaties…

hier alles OK…

al zijn mijn bekken nog niet helemaal top…

ik moet ook eigenlijk boven blijven mag geen trappen lopen…dus stiekum even KOK kijken beneden…ivm bekken

tja heb niet voor niets die titel verdient he :wink:

wil jullie ook even een schitterend plaatje voorschotelen :inlove:

hier rammelen jullie nou door :mrgreen: