Hoi allemaal, wist niet dat er een tpoic als dit bestond, maar wil me ook graag aanmelden!!
Hier ook al een tijdje last van klapperende herrie in mijn onderbuik
We hebben een dochter van ruim 15 maanden (26 aug 2007) en eigenlijk wilde ik al rond haar eerste verjaardag voor een 2e kindje gaan. Helaas was mijn man nog niet zo ver. Omdat hij de laatste tijd wel aan mij merkt dat ik het heeeeeeeel graag wil, hebben we afgesproken om er in juni weer voor te gaan. (ga nog wel proberen om er april/mei van te maken hoor hihi). Dus… ik klets graag met jullie mee als dat mag!
Ziet, mag ik ook op het lijstje?
:-*
Tuurlijk Patricia, welkom hier :mrgreen:
Welkom Patricia.
Nou bij mij klapperen ze ook nog hoor.
Zeker nu ik overmorgen een sollicitatiegesprek heb op de kraam en verloskundige afdeling van het MCH. Ik zal verder niets met de patienten te maken hebben, want ik solliciteer voor de functie als secretaresse van een zorgmanager.
Maar dat het gesprek plaatsvind op dezelfde afdeling als waar Tycho geboren is, nou dan gaat het toch wel weer kriebelen.
Wel duimen voor mij hé overmorgen, want ik wil deze baan echt heel graag.
succes Lynda…
patricia welkom
jannigje :hug: we :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: nog voor je…
Belly nog gefeliciteerd met je verjaardag…ben je lekker verwent???
Lynda, succes alvast! :thumbup:
Ik las eerder dat je bij de anwb werkte, ik werk bij EuroCross, ken je vast wel dan
:-*
Ik ken het wel, maar ik werk op de afdeling Rechtshulp dus ik heb er verder niets mee te maken. Dat hoort weer meer bij de Alarmcentrale.
Meiden, ik kom heel ff zwaaien.
Het gaat hier goed, alleen vind ik het zwanger zijn heel zwaar. Mijn bekkenklachten nemen belemmerende vormen aan en de suiker maakt het ook niet lichter (niet dat ik er ziek van ben ofzo, maar het geprik en gecontroleer, leven op uur en tijd enzo breekt me op)
Ik ga dan ook niet beloven dat ik vaker kom, want ik ben gewoon minder online.
Ik zal proberen om zo af en toe te komen zwaaien, en ik blijf hopen dat jullie geklapper snel gestilt kan worden met een bollend buikje!
hoihoi
zit hier met een kind met een longontsteking
en ik ben weer overtijd :roll:
:hug: voor Steintje.
Zeg jij houdt ons wel elke keer in spanning zeg.
Spannend, nou ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: .
Beterschap voor je zoontje jannigje :hug:
Ik begrijp dat het dus niet de eerste keer is dat je overtijd bent? Zijn jullie wel actief bezig? Of is het dan een gewenst ‘ongelukje?’
@patricia26 wrote:
Beterschap voor je zoontje jannigje :hug:
Ik begrijp dat het dus niet de eerste keer is dat je overtijd bent? Zijn jullie wel actief bezig? Of is het dan een gewenst ‘ongelukje?’
verleden maand was ik door de pil heen zwanger. Toen we aan het idee gewent waren ging het mis.
Nu hebben we besloten geen pil meer te gebruiken
Oh vandaar. Nou de :thumbup: :thumbdown: draaien hier voor je! :-*
Is de beheerder van het lijstje, Ziet, hier ook nog actief?
Ziet is hier nog wel. Maar ik denk dat ze aan het werk is.
Dus die zal 's-avond wel weer actief worden, dat is zo’n nachtbraker, hihi
Oh gezellig. Ik ook als ik de kans krijg haha…
Meiden, ik ben er ook nog hoor, maar heb het een beetje druk de laatste tijd :oops:
Colle, dank je wel. Ik ben inderdaad heerlijk verwend en ik moet eerlijk zeggen, dit is het eerste jaar dat ik echt alles heb gekregen wat ik wilde hebben. :inlove:
Jannigje meid, wat maak je het weer spannend :mrgreen: Ik zal hard voor je duimen hier! Hé weer ooronsteking, wat naar Dikke knuf voor steintje!
Vandaag mijn evaluatiegesprek gehad. Precies hetzelfde gezeur als vorige keer, maar daardoor ook geen salarisverhoging :evil: Ja de inflatieverhoging maar that’s it. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet van een verhoging uit was gegaan, dus dat scheelt, al zou het wel eenleuk vervroegd kerstcadeautje zijn. Achteraf blijkt dat ik niet de enige ben die het niet gekregen heb. Maar ik ga me niet meer druk maken…maar moest dit gewoon nog even kwijt :shifty:
Wwb, doe maar rustig aan meid!
Colle meid! hoe is het met jou!? Nog even he :inlove:
Iemand enig idee hoe het met Veugje is? Hebben we ook al lang niet meer gezien :think:
Dan ga ik nu even kijken hoe het met mijn oven pizza gesteld is :drool:
Nou ik baal als een stekker.
Toen ik thuis kwam lag er een brief van het ziekenhuis.
De sollicitatie van aanstaande donderdag gaat niet door.
De functie is al vervuld door iemand intern.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik er zo van zou balen. Maar ik vond dit ook echt een leuke baan.
Nu moet ik er dan toch aan geloven en moet ik toch het hele WW-circus gaan meemaken. Want ik denk niet dat ik voor 1 januari nog een baan vind.
Nou ik ga nog evne zitten balen op de bank, misschien tot later.
Belly: leuk hé die gesprekken. Ze hebben altijd wel wat aan te merken om je maar niet de verhoging te hoeven geven. Ook aardig balen, want wat extra´s is altijd fijn.
Hé Lyn, wat vervelend! :hug:
Wat zoek je precies voor werk en in welke omgeving? Echt in de zorg?
@Belly wrote:
Jannigje meid, wat maak je het weer spannend :mrgreen: Ik zal hard voor je duimen hier! Hé weer ooronsteking, wat naar Dikke knuf voor steintje!
Helaas heeft Stein op het moment geen oorontsteking maar een longontsteking. Zijn we dus nog wel even zoet mee.
:oops: :wall: Sorry verkeerd gelezen :oops: schaam me diep!
Jeetje, het zit je knulletje ook echt niet mee he :hug:
Balen Lynda! Het leek mij ook een superleuke functie zoals je het beschreef :hug: