ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

ik ben ook al de hele week niet in dit topic geweest,

maar zal beloven weer wat vaker te kijken.

het is een slechte week geweest voor mij;

voor het eerst weer een dag alleen met Tygo… dat was een drama.

ik zag alle troep opstapelen, en ik had de puf niet om er iets van te zeggen of om het op te ruimen.

vreselijk.

heb mario gebeld en die is eerder naar huis gekomen maandag.

woensdag had ik eindelijk rust omdat Tyg gewoon naar de creche ging

en toen kreeg ik een mega-hoestbui, met kotsen en al…

niet leuk.

en donderdag was tyg ziek, dus we gingen weer langs de dokter: longontsteking.

word er doodmoe van.

mario heeft een nieuwe baan en moest vandaag ontslag nemen en tekenen

en ik moest naar mijn werk om reïntegratieplannen te maken… en ik had gewoon erg behoefte om ff niet thuis te zijn.

maar al met al kom je niet aan je rust toe zo…

Ziet: Jeetje de kleine ook weer longontsteking :hug: :hug: :hug:

Ik moet zeggen dat het nu redelijk gaat met Stein zijn longen. (oke oren is helaas een ander verhaal)

Ik ben hier ook de hele week niet geweest. Ben druk aan het werk,ben nog best snel moe.

Wel is mijn nieuwe werk echt onwijs leuk en het gaat ook heel goed.

Jeetje ziet :hug: J :hug: Het zit je niet echt mee hé. Het is dat ik niet in de buurt woon anders had ik je echt wel willen helpen!

Ik zal ook beloven om hier weer wat vaker te komen. Al ga ik daar niet vanavond mee beginnen :oops: Vanavond samen lekker met hubby en een chocoladeletter op de bank filmpje kijken :mrgreen:

Ziet , if you need someone to talk to, you know where to find us! :-*

tnx

komt wel weer goed hoor, maar die kleine voelt natuurlijk feilloos aan wat mama haar zwakte nu is… zucht

gaaf jannigje, dat je nieuwe baan zo leuk is!

kunnen we jou in rijswijk ook bellen als het zover is? :mrgreen:

nee zeker

@Ziet wrote:

tnx

komt wel weer goed hoor, maar die kleine voelt natuurlijk feilloos aan wat mama haar zwakte nu is… zucht

gaaf jannigje, dat je nieuwe baan zo leuk is!

kunnen we jou in rijswijk ook bellen als het zover is? :mrgreen:

nee zeker
mijn regio is denhaag, rijswijk, delft en leidschendam : :mrgreen: ja dus je kan me bellen :mrgreen: :wink:

whaha dat zou lachen zijn! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(neem je wel stein mee hoor!)

@Ziet wrote:

whaha dat zou lachen zijn! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(neem je wel stein mee hoor!)
:lol: :lol: :lol: denk je dat die 2 een goede combi zijn??? :mrgreen:

Stein is trouwens gister ook nog eens heel hard gevallen en heeft een dikke blauwe neus.

ja joh

kunnen ze met zijn 2en blauw zijn :mrgreen:

hahahahah

Ik ben trouwens gestopt met de pil maar zet niet zo een banner onder mijn naam want daar word ik volgens mij helemaal zenuwachtig van

:mrgreen:

Spannend jannigje :mrgreen:

:dance: :dance: :dance:

Hello ladies,

Hoe is het met het geklapper?

Hier blijven wij nog een half jaartje aan de pil (precies over een half jaar gaan wij trouwen). Dan kan ik ook nog was champagne drinken, enzo. Hoef ik mij ook geen zorgen te maken als mijn buik iets harder zou groeien vlak voor de bruiloft (als het daarvoor al raak zou zijn).

Verder ben ik met mijn laatste weken bezig bij de ANWB. De 16de zal mijn laatste werkdag daar zijn. Gek idee, om daarna dus werkeloos te zijn.

Volgende week donderdag heb ik een sollicitatiegespek. Ben nu al zenuwachtig want het lijkt mij een hele leuke baan.

Het is een functie als secretaresse voor een zorgmanager van de afdeling kraam/verloskunde in het Westeinde ziekenhuis op de Maxima afdeling voor 24 uur.

Ten eerst is de lokatie echt super, het is gewoon bij mij in de straat en de afdeling vind ik ook geweldig, en het aantal uren is ook top.

Dus ik hoop dat ik deze baan krijg.

Zou ook een hoop zorgen wegnemen.

Want als deze baan het niet wordt zal ik toch echt een WW-uitkering aan moeten vragen, want een toestand is dat zeg.

Maar nu eerst maar gewoon veel :thumbup: :thumbdown: voor die baan.

Lyn, ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik ga ook hard duimen. Het klinkt als de perfecte baan voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Het klappert hier trouwens nog volop…

zo dat klinkt gaaf zeg!

ik ga heel hard voor je duimen!!

In het eerste topic heb ik meegekletst, maar ik was het kwijt. Krijg al tijden geen mails meer van nieuwe berichten…

Maar goed…

zie banner

hallo dames

ik lees nog wel mee hoor maar het bij houden met tikken lukt niet…

las wat over een nieuwe baan, gefeliciteerd en stiekum gestopt met pil

ziet heeft het zwaar… ziek enzo…

belly hoe is het met jullie??

Chrisje GEFELICITEERD :thumbup:

hier nog 3 kleine weekjes op de teller… gaat hard he…

Chrisje, gefeliciteerd!

Colle, jeetje zo snel al :shock: Kan me je test nog herinneren :lol:

Hier gaat alles goed, erg druk. Kwam nog even gauw spieken voordat ik druk aan de slag ga. Moet zo naar he ziekenhuis voor controle en daarna nog gauw wat boodschapjes doen voor mijn verjaardag morgen…

Lynda, weet je al iets?

Ga er gauw vandoor!

Chrisje: Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Hier een rommelbuik en veel pijn in mijn bekken, Dus zal vandaag of morgen wel ongi zijn :?

Chrisje gefeliciteerd. Wat leuk een zomerbabytje.

Raar idee hoor, dat ik nog maar vier dagen moet werken en dat het daarna is afgelopen. Volgende week donderdag dan dat sollicitatiegesprek. Zou wel erg fijn zijn als die baan het wordt.

Anders moet ik ook heel veel regelen qua kinderopvangtoeslag en WW-uitkering.

Wordt al moe als ik eraan denk.

Volgende week twee afscheidsetentjes, en dan die week daarna nog een kerstlunch met mijn collega´s. Dus er gaan weer veel callorietjes bijkomen de komende weken.

Maar het idee dat ik vanaf de 16de dus al kerstvakantie heb is wel erg fijn.

Zijn jullie al volgepland met de kerst?

Hier lekker beide dagen onder de pannen. Eerste kerstdag bij mijn schoonvader, met zwager en schoonzus erbij en tweede kerstdag bij mijn broer en schoonzus met mijn ouders erbij. Dus ik hoef gelukkig geen kerstboodschappen te doen.