tuurlijk :mrgreen:
zo poe poe, ben er weer…
viel nog ff tegen, maar ben blij dat ik ben geweest.
het weggaan van huis was het ergste. daar aangekomen kon ik lekker gaan zitten en dat ging allemaal wel.
terug was het makkelijker.
Gelukkig dat er niets gebeurd is want maakte me wel een beetje zorgen hoor :oops:
Meiden, help!!!
Ik klapper zowat van mijn stoel :shifty: Zojuist even mijn vriendin gebeld om te vragen hoe het nu bevalt. Ze zijn immers alweer een week verder en als ik dan zo die verhalen hoor :inlove:
Hier gaat verders alles zijn gangetje, heb wel weer een ntsteking, precies naast het verse litteken van 2 weken geleden, maar ik ben vastberaden om deze op de natuurlijke wijze weer weg te laten gaan. Dit keer krijgt deze ontsteking mij er niet onder :naughty: :snooty:
Ja, ik ben blij dat ik mijn vriendin even heb gebeld, want ik ben bang dat ik haar wel een beetje heb verwaarloosd in haar zwangerschap :oops: Dus heb nu wel even wat goed te maken. Gelukkig is ze er niet boos om :shifty:
Ik was niet echt een goede vriendin ben ik bang :shifty:
Op het werk gaat ook alles zijn gangetje en morgen mag ik eindelijk naar de dermatoloog. Ik ben zo benieuwd!
Het is wel rustig hier he???
Hier klappert het ook flink hoor. Ik heb bijna een soort adventkalender gemaakt om af te strepen hoeveel pillen ik nog moet voor ik stop, maar dat ging me toch nog net iets te ver.
Vervelend dat je weer last hebt van ontsteking :hug: . Ik ga voor je duimen dat deze snel en vanzelf weer verdwijnt . :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Elle wrote:
Hier klappert het ook flink hoor. Ik heb bijna een soort adventkalender gemaakt om af te strepen hoeveel pillen ik nog moet voor ik stop, maar dat ging me toch nog net iets te ver.
Vervelend dat je weer last hebt van ontsteking :hug: . Ik ga voor je duimen dat deze snel en vanzelf weer verdwijnt . :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:mrgreen: :lol: :mrgreen: Ik zie het ook zo voor me :lol:
Dank je wel :-* We gaan er gewoon voor dat deze weg is…Komt goed :thumbup:
Hoe is het verder?
Jannigje, meid, hoe is het met jou? Gaat alles weer wat beter? Geen idee wat er was, maar hoop dat het goed gaat?
Meiden ik klapper ook nog vrolijk door.
Ik zal ff wat schrijven
Ik was gewoon verleden maand aan de pil. Geen 1 pil vergeten en geen diarre gehad ofzo.
Maar ik werd me toch misselijk, moe en pijnlijke borsten. Ik op de dag dat ik ongesteld moest worden een test gedaan en die was posi.
Helaas heb ik sinds 3 dagen krampen en vloei heel erg. DUs het is mis hier.
Verder zet ik het van me af en blijf er niet teveel in hangen.
Deze maand gebruik ik ff geen pil (op aanraden arts).
We zien wel wat verder.
Heb vandaag ook mijn eerste werkdag op mijn nieuwe werk gehad. Dat was echt super en denk dat ik me hier helemaal in kan vinden.
:hug: toch wel balen dat het heeft doorgezet… :hug:
maar je nieuwe baan, leuk dat het zo leuk was!
Jannigje :hug: :hug: :hug:
Wel heel fijn dat het op je nieuwe werk zo leuk was.
Jannigje :hug: Balen dat het alsnog heeft doorgezet.
Wel fijn dat je werk zo goed bevalt!
Hallo meiden
Wat een rust hier??
Rammelen jullie niet meer?? Nou ik wel.
We hebben besloten zo wie zo 2 maanden zonder pil te gaan en kijken wat er gebeurt
En eventueel blijven we zonder pil en anders een lichtere zodat ik er niet te veel last van heb.
Nee hoor, hier klapper ik nog heel erg
Vanavond ook ene gesprek met hubby aangezien er misschien een oplossing is voor mijn ziekte maar wat wel een (grote) invloed heeft op de kinderwens. Vandaar hier een gesprek en hopenlijk daarna wat duidelijkheid (en een positieve duidelijkheid bedoel ik dan :shifty: )
Jannigje, spannend hoor :inlove:
spannend!
ik ga straks lekker uit eten: tapas! :drool:
en ja ik klapper ook nog
maar heb het nog ff te druk met mezelf om te klappen van geklapper
@Ziet wrote:
spannend!
ik ga straks lekker uit eten: tapas! :drool:
en ja ik klapper ook nog
maar heb het nog ff te druk met mezelf om te klappen van geklapper
Lekker Ziet, mag ik mee :drool: :drool: :drool:
Hier klappert het ook nog…
Belly, hoe ging het gesprek?
nou belly,
niet om lullig te doen,
maar dat restaurant zat helemaal vol, eerlijk waar :shock: :mrgreen:
heeeeeeeeeeeeeeeerlijk tapas!
ik kan me wel een week niet vertonen hier, want er hangt volgens mij een lucht om me heen waar je U tegen zegt, maar dat kan me ff niks schelen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dan was het in ieder geval een goed restaurant :mrgreen:
Het gesprek is echt goed gegaan. Besloten is om toch eerst voor de kinderwens te gaan en daarna de meditatie. Dus het gaat spannend worden.
Wel ga ik de voorrondes doen voor de medicatie zodat ik als het zover is niet eerst nog al die onderzoeken hoef te doen.
Maar, zo goed als zeker dat we in januari al voor een kindje gaan :dance:
Hoe is het eigenlijk met Veugje? Weet iemand dat? Die hebben we ook al een tijd niet gezien?
:dance: :dance: :dance:
wat goed zeg!!!
veugje… ik zie haar af en toe nog wel bij het foto-topic,
dus ze zal wel ff met andere dingen bezig zijn
tis wel stilletjes hier zeg
hoe is het met iedereen?
ik ben ongi geworden helaas…
had mijn ei dus toch in het ziekenhuis, dacht ik al
Hier gaat alles zijn gangetje, ben inmiddels week geopereerd(totaal nu 3x) :wall: Maar mag niet klagen.
Komt omdat ik eigenlijk nu in meerdere topics mee aan het kletsen ben…Ergens waar ik niet tegen mezelf aan het praten ben :lol: :mrgreen: :lol:
Balen Ziet, dat je je ei in het ziekenhuis hebt gehad…Op naar de volgende ronde
:-*