wwb, mooi hoor! :inlove:
Ik verveel me :? Hubby is iets op tv aan het kijken en dat duurt nog een half uur, dus ik kan ook nog steeds mijn film niet opzetten :roll:
Dus dacht ik, laat ik maar eens bij de meiden hierzo gaan kijken :mrgreen:
De laatste tijd speelt het steeds vaker door mijn hoofd om te gaan stoppen met roken, helemaal nu je € 4,50 betaalt!, en waarschijnlijk ga ik dat per 1 januari doen. Ik weet het erg cliché, maar vindt het dan ook wel meteen mooi aangezien dan ook de pil de deur uit gaat(als hubby zich niet weer bedenkt )
Wilde het even kwijt aan iemand, want ik ga niemand vertellen dat ik wil/ga stoppen, omdat als het niet lukt (daar gaan we niet vanuit maar toch) ik dan ook geen rare reacties krijg.
Hoe zit het met jullie eigenlijk? Roken jullie of hebben jullie dat gedaan maar zijn jullie gestopt ivm zwangerschap?
Ziet, hoe gaat het met je nu? Ik hoop inmiddels al wat beter?
hier een bericht vanuit t ziekenhuis. ben opgenomen (zie topic zieknboeg)
internetten = traag maarik kan kokken :mrgreen:
blij nu want ik kan weerademen
groetjes enik kom morgen weer ff kijken
~Heb al gereageerd in de ziekenboeg
Hey Ziet,
Schrikken hoor, opgenomen in het ziekenhuis. Wel fijn dat ze er nu wat aan gaan doen. Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen en dat je je nu snel beter gaat voelen.
Beterschap!
:hug: :-*
@Ziet wrote:
hier een bericht vanuit t ziekenhuis. ben opgenomen (zie topic zieknboeg)Zo ik ben een paar dagen niet online en ik schrik me de klere :roll: .
internetten = traag maarik kan kokken :mrgreen:
blij nu want ik kan weerademen
groetjes enik kom morgen weer ff kijken
Ik zoef nu naar ziekenboeg
Ik ben een beetje blegh
Mijn vriendin is vannacht bevallen van een gezonde meid en hoe blij ik ook voor haar ben, ik ben ook jaloers :oops: Ik wil ook zo graag!
Ik ben echt wel blij hoor en hoop dat ik snel mag bewonderen, maar kan er niets aan doen :oops:
Sorry had beloof niet meer te klagen :oops:
Klagen mag best af en toe hoor Belly. En waar kun je dat nou beter doen dan hier? Ik ken het gevoel wel een beetje. Ook wij zitten in een fase waarin veel mensen om ons heen kinderen krijgen en dan denk ik elke keer ‘ik wil ook’, maar ben tegelijkertijd toch wel heel blij voor ze. En onze tijd komt ook nog wel…
:-*
zo daar ben ik weer :dance:
Belly: dat zijn die verdomde klapperende eierdingessen he… overal zie je zwangeren en baby’s om je heen enzo en dan wil je gewoon heel erg graag ook.
maar het komt hoor, echtwel.
:hug:
met mij gaat het redelijk (als ik niks doe)
dus ik ben net achter de computer gezet door mario en ik moet hier de hele dag blijven zitten tot ie thuis is whaha
ongelimiteerd kokken en internetten dus :mrgreen:
Daarom ben ik ook zo blij dat ik jullie “heb”. Jullie begrijpen tenminste hoe ik me voel :shifty:
Ziet, fijn dat je weer thuis bent! En nu goed aansterken he! :-*
Hoi meiden
hier ben ik ook weer een keer. Heb heel bewust heel even een beetje afscheid van dit topic genomen.
Ik kom hier nog wel maar even wat minder.
Er zijn een paar dingetjes gebeurd waar ik het nu even niet over kan hebben maar jullie horen binnenkort meer van mij.
:-*
[/spoiler]
jannigje :roll: :hug:
hoop dat het niks ernstigs is
sorry meiden, dat ik jullie zo verwaarloosd heb. Ik ben druk met werken en ziekenhuisbezoeken.
Daar komt bij dat ik moe moe en nog eens moe ben. Deze week ff gekloot gehad heb met de suikers.
Ik lees echt wel elke dag, maar kom er niet toe om bij elke topic waar ik kom een berichtje te plaatsen. Ik hoop dat dat snel beter word!
Jannigje, :hug: Ik hoop niets ernstigs?
wwb, doe maar lekker rustig aan hoor!
Ik ga vanavond op kraamvisite, en ikhoop maar dat ik mijn emoties onder controle kan houden Dat ik niet ga huilen ofzo…
Hubby was al even geweest, aangezien hij in het ziekenhuis werkt, wat denk je dat hij zegt? "hij is wel klein’ :lol: Maar zei ook dat hij het wel een schatje vond…dus ff hopen dat wij binnenkort er ook voo rgaan
Belly heb je niet gezegd dat dat normaal is bij baby’s dat ze klein zijn?
Jannigje, ik hoop dat er niks ernstigs met je is. :hug: :hug:
wwb rustig aan hoor, ik hoop dat je je snel wat minder moe voelt.
Goedemorgen meiden!
Nou het viel me reuze mee op kraambezoek. Ik heb geloof ik wel vanaf kwart over 6 tot kwart voor 8 met het kindje in mijn armen gezeten :inlove: Het leek wel alsof ik er nu minder moeite mee had dan in het begin :eh:
Maar wat een dotje!!! En dan gaat het helemaal klapperen hoor :inlove:
hopenlijk kan mijn enthousiasme, hubby nu ook aansteken
leuk joh! lekker babyknuffelen :inlove: :inlove: :inlove:
ik heb net gedouched en probeer straks ff langs mijn werk te gaan…
wel spannend, want het is voor het eerst alleen op pad
Ziet, kijk je wel uit!