ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

Hahaha, ja Lynda, het is echtde tijd van het jaar om ziek te zijn of te worden…Zie je, zo delen we meer dan alleen Kok :wink: :lol:

Hier ook niets bijzonders te melden eigenlijk hoor. Het is nog steeds niet zeker of we in januari stoppen met de pil. :shifty: Hubby wilt er nog neits over los laten.

Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat hubby bang is om aan kinderen te beginnen.

Hij is zelf zonder vader opgegroeid en voornamelijk door zijn opa en oma opgevoed Misschien dat zijn verleden ermee te maken heeft ofzo.

Zometeen een presentatie van het werk wat een uur gaat duren. Heb er ook zo een zin in :liar:

Maar…Het is bijna WEEKEND :dance:

Ik voel ook dat nu in ene een hoop bacterie deze kant op komen.

Ik denk dat ik ook maar (werk) ziek ga worden. :oops:

@Lynda wrote:

Ik voel ook dat nu in ene een hoop bacterie deze kant op komen.

Ik denk dat ik ook maar (werk) ziek ga worden. :oops:

:o

:lol:

jaaaaaja spot er maar mee :naughty:

:mrgreen:

Ziet wat vervelend dat je nog steeds zo last hebt van je longontsteking. Ik heb het (gelukkig) nog nooit gehad, dus ik zou je niet kunnen zeggen hoe lang zoiets duurt. Misschien heb jij wel net een hele hardnekkige versie.

In elk geval hoop ik dat je snel weer wat opknapt :hug:

:dance: Vandaag bij hubby aangegeven dat ik gewoon ga stoppen in januari en kreeg geeneens een harde Nee :dance: Dus de kans wordt steeds groter :inlove:

Ik ga er nu dus gewoon vanuit dat we in januari voor het echie gaan :inlove:

Hij kan zich uiteraard nog bedenken maar daar gaan we niet vanuit :silenced: :naughty: Zoals het er nu dus uitziet, stop ik in januari!!!

Gezellig Belly, tegelijk :smiley:

Ik denk trouwens dat het ook wel man-eigen is om het wat eng te vinden. Hier net zo. Toch staat hij er wel achter dat ik in januari stop.

Ja ik heb de knoop voor hem maar doorgehakt :shifty: Maar als hij nou echt niet wil in januari dan houdt het natuurlijk op.

Maar daar gaan we maar niet vanuit :shifty:

Ik zal voor je duimen dat jij ook in januari mag stoppen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dank je wel :lol:

ik duim voor je mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Bellyke, zeg maar tegen die hub van je, dat ik nog even met je samen zwanger wil zijn.

We hebben zoveel bijna samen gedaan, ‘trouwen’, verhuizen. Zwangeren moet ook hoor :smiley:

Ziet beterschap meid.

HIer gaat het goed. Ik heb een echo gehad vandaag, en die was goed. kindje was lekker actief.

Verder werk ik sinds deze week weer. Het is echt super leuk werk. Ik ga er dus met zin heen.

Hahaha, ik heb het gezegd hoor :wink: Kreeg een glimlach :inlove:

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! En dat de echo goed was! Kom je die wel nog even showen? :angel:

Inderdaad he, we hebben best veel “samen gedaan” :mrgreen:

Ik ben zo slecht bezig he vandaag…

Loop al de hele dag speculaasjes te eten van mijn collega…

En heb zojuist anderhalf schaaltje chips op met dip :drool:

Dank je wel Jannigje :-*

chips met dip!

daar zou ik nou wel trek in hebben!!

(ik heb al dagen niks gegeten, behalve brood met vruchtenhagel, dat is het enige dat nog een beetje smaakt…)

maarja, geen chips in huis

geen dip ook trouwens

Zo ik ben er vroeg bij vandaag.

Kindlief was weer eens vroeg wakker en is bij ons in bed komen liggen.

Best gezellig, maar niet als manlief denkt dat wij een bed hebben van 180 cm breed, en dus ook lekker breed blijft liggen terwijl wij dus maar een bedje van 140 cm breed hebben.

Mijn mannen liggen nu dus fijn samen te slapen en ik ben maar even de laatste uurtjes op de bank gaan liggen. Maar helaas kon ik de slaap niet meer vatten, dus heb ik maar even de laptop aangezet.

Belly ik hoop dat je gewoon in januari kan beginnen. Zo aan je mans reacties te merken is hij er wel voor in, maar is hij geen knopen door hakker (zoals de meerste mannen).

Dus gewoon zelf even ( in overleg :smiley: ) de knoop doorhakken.

Zietje ben je al weer een beetje aan het opknappen? Want zo lang ´echt´ ziek zijn lijkt mij ook vervelend zeg.

Stein en Jannigje ook weer aan de betere hand?

wwb, heb je ook een foto van je mooie echo? Ben wel benieuwd naar jullie spruitje.

Ik ga nog even kijken of ik nog een uurtje kan tukken op de bank, slaap nog even lekker allemaal.

Ziet, ik had het ook niet in huis hoor, maar had er dus al 2 dagen zo een trek in dat ik er gisteren voor naar de winkel ben gegaan :oops:

Lynda, dat was vroeg :shock: Ik heb de knoop ook doorgehakt (in overleg :wink: ) Als hij alsnog besluit toch nog te wachten tot midden van het jaar kan ik niets anders dan ook wachten he :shifty:

Zo dan ga ik nu even doen alsof ik hard aan het werk ben :silenced: Vanavond komt mijn beste vriendin eten, maar ik kom later op de avond zeker nog wel even bijlezen :thumbup:

meiden ff snel,

hier vind je echo foto’s van gisteren en vandaag:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3145498#3145498

Jeee, foto´s van de echo.

Die eerste twee zijn erg mooi zeg.