oeh, dan ben jij bijna jarig :lol: En hoe jong wordt u
53 :wall:
53 :naughty:
Hallo, daar ben ik weer eens. Ik ben er niet zo vaak, maar ik heb denk ik gewoon niet zoveel te vertellen op dit moment.
Ik lees dat er veel zieken zijn momenteel, beterschap allemaal.
Wij hebben een knoop doorgehakt. We gaan voor een tweede! Alleen de startdatum is nog niet helemaal zeker. We kwamen tijdens het laatste gesprek uit op lente volgend jaar. Maar helemaal definitief is het dus nog niet. De datum dan he, het feit dat we voor een volgende zwangerschap willen gaan staat nu vast.
Wat mij trouwens opvalt, is dat mijn cyclus heel erg onregelmatig is. Het gaat van minder dan 4 weken tot wel bijna 6 weken. Deze cyclus duurt nu ook alweer 5 weken, en er is nog geen menstruatie in zicht. Vreemd… Maar niet heel erg natuurlijk.
Misschien is je lichaam nog aan het ontpillen Ellen4?
Belly, nee, dat is het niet. Ik slik geen pil. Daarmee ben ik al in 2004 gestopt, om voor de eerste zwangerschap te ontpillen. Toen er een aantal cyclussen voorbij waren, zijn we toen voor een zwangerschap gegaan. Na de geboorte van onze peuter dus ook nooit terug aan de pil gegaan, en ik heb ook geen spiraal of iets anders. (we gebruiken rubbers )
Hmm, misschien heb je last van spanning of stress?
Ik noem maar iets hoor, heb er ook nie zoveel verstand van :oops: Slik al zo een 10 jaar de pil :eh:
Voor zover ik weet is er bij mij geen sprake van stress. Ach, het zal zo erg niet zijn, ik voel iedere maand duidelijk een eisprong, en daar gaat het natuurlijk om straks. Het laat alleen de ene maand meer op zich wachten dan de andere, dat is alles.
Fijn dat je even meedenkt
Graag gedaan hoor
Hoe is het verder?
Ha dames, laat ik me ook maar weer eens even melden. Hier alles prima, alleen nog steeds een beetje snotterig (al een week of drie).
Belly en Jannigje, fijn dat het met jullie weer goed gaat. Jannigje, gaat het met Stein zijn voet al weer wat beter?
Ziet, hoe staat het met je longontsteking? Merk je al wat verbetering? In elk geval beterschap!
Ja, prima verder, niks te klagen. Mijn eierstokjes rammelen nog harder bij de gedachte dat we over een half jaartje waarschijnlijk weer gaan proberen, krijg echt alweer de babykriebels Maar ook een beetje onzekerheid soms, mijn vorige zwangerschap is niet vlekkeloos verlopen. Zachtjes uitgedrukt… Maar ik wil niet teveel loslaten, in verband met herkenbaarheid. (sorry)
Elle, beterschap.
Ik ga met een kop thee op de bank zitten en vroeg naar bed, ik heb het koud. Tot de volgende keer!
Ellen4, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Er zijn er meerdere die hier onder een andere naam kokken i.v.m. herkenbaarheid…
Ha Ellen, klappert het bij jou ook al zo? Hier ook hoor. Ik mag in januari stoppen met de pil, eindelijk!
Ik ben hubby hier hard aan het overhalen dat ik in januari mag stoppen met de pil. Moet alleen deze maand nog antibiotica(als alles gooed gaat) en dan kunnen we in januari dus voor het echie gaan :mrgreen:
Hoop, hoop, hoop
Zojuist een lekkere warme douche genomen. Ben weer een klein beetje mens, maar ben bang dat de griep mij ook te pakken krijgt. Ben al vanaf zondag niet echt lekker.
Zeurderig hoofd en pijn in mijn neus :wall: Maar ja, dat zal ook wel los lopen.
Ik beloof nu voorlopig niet meer te klagen :shifty:
Zo meiden
hier is een hoop gekletst :shock:
Ik val gewoon hier binnen hoor. Sorry daarvoor :mrgreen:
Belly ik hoop met je mee dat jij ook voor ht echie gaat proberen.
Hier trouwens geen idee wanneer we zonder pil gaan. We wonen namelijk ook nog niet echt samen. En dat vind ik wel een vereiste.
wel moet ik zeggen dat ik me de laatste dagen erg vreemd voel. Misselijk, zuur na eten, pijnlijke borsten en erg moe.
Misschien is mijn lijf nu aan de pil aan het wennen :think: :think: :think: En ga ik straks ongesteld worden :think: .
@Jannigje wrote:
Zo meiden
hier is een hoop gekletst :shock:
Ik val gewoon hier binnen hoor. Sorry daarvoor :mrgreen:
Belly ik hoop met je mee dat jij ook voor ht echie gaat proberen.
Hier trouwens geen idee wanneer we zonder pil gaan. We wonen namelijk ook nog niet echt samen. En dat vind ik wel een vereiste.
wel moet ik zeggen dat ik me de laatste dagen erg vreemd voel. Misselijk, zuur na eten, pijnlijke borsten en erg moe.
Misschien is mijn lijf nu aan de pil aan het wennen :think: :think: :think: En ga ik straks ongesteld worden :think: .
of?? :lol: :lol: :lol:
pffff daar ben ik ook weer…
meeen…
ik ben nog nooit zo lang ziek geweest.
denk elke keer dat het iets beter gaat, maar dan komt de volgende golf koorts en hoestbui weer.
Net ook weer, uit het niets 39 graden koorts.
hoelang duurt dat eigenlijk, longontsteking?
ik ken het alleen van Tygo, maar die is altijd met een kuurtje binnen een paar dagen weer helemaal het mannetje :roll:
Ziet, ik durf je dat echt niet te vertellen. Heb het nooit gehad. En hoop het eerlijk gezegd ook nooit te krijgen :oops:
Ik hoop echt voor je dat het gauw over gaat meis! :-*
ik hoop het ook.
Iedereen zit wel weer lekker in de lappenmand zeg.
Ik mag vandaag weer lekker werken. :?
Zit echt mijn dagen af te tellen tot 19 december.
Heb echt geen zin meer.
Help mij de dag door…
Verder weinig tot geen spectaculair nieuws van deze kant.
Maak ook nooit wat mee hé, hihi.