nee ik ben thuis.
en heb een goede dag gekozen om ziek te zijn, want de halve groep van mij zit ziek thuis.
hoest mijn longen uit mijn lijf :roll:
:shock: Zo dat is minder zeg!
Weet je wat goed helpt? De hoestdrank van de plus :thumbup: Goedkoop, lekker en werkt snel :thumbup:
:hug:
ja? mario is al wat halen.
ik weet niet wat ie mee gaat nemen.
vannacht maakte hij me wakker: DAAR! HOESTDRANK!
hahaha we hadden helemaal niks, maar waarschijnlijk werd ie steeds wakker van mijn gehoest ofzo :lol:
ik schrok me rot :lol:
Hahaha, ik lig nu echt dubbel hierzo. Katten staren me echt zo aan van huh :eh:
Ik hoop voor je dat je er snel weer vanaf bent hoor!
Wel lief trouwens van Mario :thumbup:
bweuh… heb longontsteking…
kom net bij de HAP vandaan.
Mario liep ook al te hoesten, dus daar heeft ze ook ff naar gekeken,
hij heeft bronchitis.
gaat lekker dus hier
Hé ziet :hug:
Goed dat je toch maar even naar de dokter bent geweest dan!
ja…
ik ga dus nooit voor mezelf he.
heb ook al vanaf woensdag gewoon doorgelopen met wat para’s met codeïne in de hoop dat het wel weer over ging.
maar het werd alleen maar erger.
dus dan maar de HAp gebeld.
krijg je nog zo’n muts aan de lijn: piept u?
ja
“ik hoor u anders nu niet piepen!”
:? :? :?
dat zou wel heel knap zijn, als de arts zo’n stethescoop nodig heeft en zij, een assistente, kan dat zomaar met haar oor via de telefoon!
@Ziet wrote:
krijg je nog zo’n muts aan de lijn: piept u?
ja
“ik hoor u anders nu niet piepen!”
:? :? :?
dat zou wel heel knap zijn, als de arts zo’n stethescoop nodig heeft en zij, een assistente, kan dat zomaar met haar oor via de telefoon!
:lol:
Ook hier zijn ze hetzelfde hoor :? Je wordt er alleen maar gek van…Het zijn net bodyguards waar je langs moet voor je de ha kan zien…
Ik hoop dat het nu wel redelijk snel over gaat voor je? Want het lijkt me geen pretje in ieder geval.
ik vind dat soort dingen dus écht niet kunnen he…
mensen bellen niet voor niets, ze zijn vaak te ziek om er iets van te zeggen, ik wel in ieder geval (hoewel ik normaal gesproken niet op mijn bekkie ben gevallen)
en ze komen er mee weg, want de volgende dag zitten er andere lui op die post…
geen idee waar je een klacht in zou kunnen dienen, maar als ik het wist dan deed ik het…
in ieder geval gaat het nog niet beter… en door die kuur ben ik ook nog eens aan de dunne, lekkerrrr :wall:
He bah Ziet, niet best longontsteking. Beterschap!
Belly hoe is 't met jou, heb je nog last van de operatie?
Jannigje, hoe gaat het met je arm?
Ziet: das echt balen van je longontsteking
Met mijn arm gaat het goed. DOet bijna geen pijn meer.Met Stein gaat het op zich goed behalve dat hij op de meeting van kok is gevallen en een gekneusde voet heeft :?
Jeetje, Stein heeft echt een beetje pech he de laatste tijd :hug:
Met mij gaat het redelijk. Morgen terug komen voor controle en dan hoor ik meer. Ik hoop dat nu alles weg is
Ben een beetje verslaafd geraakt aan de wii. We hebben hem afgelopen vrijdag laten ombouwen en speel nu de hele tijd mario kart :shifty:
Heb er vandaag gewoon 5,5 uur op zitten :shock:
Ga nu ook lekker mijn bedje in, morgen weer vroeg op :wall:
Hoe is het verders met de dames?
:-*
is die leuk, mario cart?
(stomme vraag natuurlijk haha)
stein… :wall:
is ie zo hard gevallen?
(oojk stomme vraag)
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden
Ja Mario kart is echt lachen :lol: Helemaal als je online tegen anderen mensen uit de wereld speelt. Normaal ben ik niet zo van de spelcomputers, maar dit is een heel ander verhaal :oops:
Hoe voel je je? Al ietsjes beter?
nee. hele nacht niet geslapen door het hoesten… ik stikte er in.
paar keer overgegeven, maar er komt niks.
vanmorgen weer ff de dokter gebeld, maar mijn eigen arts is op vakantie deze week. nu moest ik naar een waarnemend arts en daar ben ik nooit zo blij mee.
heb een hele gore hoestdrank gekregen en ik moet 't gewoon de tijd geven, zegt ie…
He verdorie Ziet, ik hoop maar dat ie wel gaat helpen hoor
Vandaag trouwens bij de chirurg geweest.
Alles zag er goed uit en voor zover hij kon zien zat er niet nog een ontsteking :dance:
Meteen een verwijsbrief naar de dermatoloog gekregen en daar heb ik 18 november mijn eerste afspraak. Ik ben erg benieuwd want ik heb geen idee wat ik ervan verwachten moet. Ben namelijk nog nooit eerder naar zo een mannetje/vrouwtje geweest.
Wondjes zijn ook bijna dicht, dus het spoelen hoeft ook niet meer 3x per dag :dance: en vanaf donderdag ga ik dan weer hele dagen werken. Niet dat dat veel uitmaakt aangezien ik vrijdag maar tot 12 werk :lol:
Tevens het fietsplan ingevuld en als alles gaat zoals het gaan moet, kan ik ergens volgende week mijn nieuwe fiets ophalen. Ik wilde eigenlijk voor een moeder fiets gaan(met het zicht op de toekomst) maar die waren zo duur :shock: (tenminste, die ik heb gezien)
Op deze fiets kan een zitje achterop, dus dat is ook geen probleem. Zal het nu dan allemaal eindelijk weer even rustig worden in mijn leventje? I hope so!
En wat ik ook nog eens besefte, over iets meer dan een maand, ben ik alweer jarig :shock: Het jaar is voor ons echt heel snel gegaan.
Ik hoop dat 2009 ook echt ons jaar gaat worden. Dit jaar hebben we (op overlijdens na) ook een top jaar gehad en van mij mag het zo blijven gaan :thumbup:
fijn dat alles goed was!
dermatoloog, ook goed.
wanneer ben je jarig belly?
6 december :lol:
echt? haha grappig
ook een boogschutter dus.
ik ben 29 november jarig