hahaha, tegelijk gepost :mrgreen:
Belly… :hug: :hug: :hug:
Ben je wel bij de dokter geweest Jannigje?
Heb je hem niet uit de kom gehad?
@Belly wrote:
Ben je wel bij de dokter geweest Jannigje?ik ben niet bij de dokter geweest. Dit omdat ik vandaag de hele dag school had, Als ik die zou missen zou ik niet aan de slag kunnen over 2 weken als kraamverzorgende.
Heb je hem niet uit de kom gehad?
Deze schouder is vaker uit de kom geweest maar dit is een ander gevoel. Dit is meer een week/beurs gevoel aan de banden en schouderkom.
Morgen moet ik naar fysio. Ik vraag even om haar mening.
Jannigje, :hug: :hug: :hug:
Belly en Jannnigje beterschap :hug: :hug:
hoe krijg je je arm vaker uit de kom…? :shock:
rotwoningbouw ook!
belly: lief, dat beertje!
en nee, is niet gek, je deelt hier meer als met vrienden in het echte leven soms :mrgreen:
Ziet, dank je wel! Ja dat is ook echt zo. Jullie weten meer van me af dan mijn vriendinnen in het echte leven. :shifty:
Vergeet ik helemaal te vertellen :mrgreen:
Gisteren werden we gebeld door de tante(uit Suriname) van hubby gewoon om even te horen hoe het met ons gaat en te vertellen hoe haar kinderen het doen op school. Ze heeft zulke schatten van meiden (en een zoon, maar die studeert tijdelijk in Nederland) en de jongste van 10 was toen wij daar waren helemaal dol dat ze eindelijk weer naar school mocht. We waren allemaal benieuwd hoe het nu zou gaan, maar het blijkt dat ze het nog steeds helemaal top doet!
De oudste dochter van 16 wil heel graag een neefje van onze kant :mrgreen: en dat heeft tante gisteren ook nog even aan hubby duidelijk gemaakt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ze zei, dat de oudste dochter nog steeds op het verlossende telefoontje wacht :inlove:
Hubby antwoorde daarop dat ze bij mij moesten wezen en ik zei dus, oke, dan ga ik even hard mijn best doen dat we over 2 jaar met zijn 3tjes komen :mrgreen: Hybby ging er niet tegen in :inlove:
Dus nog even doorhopen meiden! hahaha.
Het was wel even geweldig om Tante te spreken hoor. Zo een geweldig mens! En ondanks dat ik ze dit jaar voor het eerst in 8 jaar gezien heb, hebben ze echt een plekje in mijn hart veroverd en mis ik de gezelligheid van hun nog wel hoor :mrgreen: Gelukkig bestaat er tegenwoordig internet en telefoon :lol:
Het leukste vindt ik dus dat hubby er niet echt zo vreemd op reageerde. Maar ik wil ook niet teveel gaan pushen want dat kan uiteraard ook de vereerde kant op gaan :oops:
Wilde ik nog even met jullie delen :shifty:
@Ziet wrote:
hoe krijg je je arm vaker uit de kom…? :shock:
rotwoningbouw ook!
belly: lief, dat beertje!
en nee, is niet gek, je deelt hier meer als met vrienden in het echte leven soms :mrgreen:
ziet: Ik heb hypermobiele gewrichten dus al mijn kapsels/banden zijn een beetje te lang. Daardoor heb ik sneller en vaker blessures.
Er is maar 1 remedie tegen. Ouderdom want dan word je strammer :mrgreen:
Hoe gaat het eigenlijk met de rest van de meiden??? (vergeet ik gewoon te vragen :oops: )
Gaat er nog iemand van jullie naar de grote KOK meeting???
Ik heb vandaag ook weer een dagje ziekenhuis gehad.
Mijn moeder had gisteravond last van haar borst en haar arm (eigenlijk had ze dat al een week, maar gister werd het erger). Toen is ze even naar de SEH gegaan. Daar hebben ze haar gelijk aan een monitor gelegd om een hartfilmpje te maken, en dat was niet zo goed. Dus ze mocht een nachtje op de hartbewaking blijven. Vandaag gingen ze nog wat bloedtesten enzo. Waarschijnlijk heeft een vernauwing in de krantslagader en moet ze gedotterd worden.
Volgende week krijgt ze nog een paar onderzoeken, en dan weten ze precies waar de vernauwing zit.
Ze mocht vanmiddag wel weer naar huis omdat nu haar hartritme en bloeddruk weer goed zijn. Mocht ze weer last krijgen moet ze gelijk weer terug naar de SEH.
Verder ben ik nu doodmoe, want gisteravond erg slecht geslapen, dus ik ga nu tukken.
Lees morgen even hoe het met jullie gaat en dan zal ik even reageren.
Trusten.
Lynda: :hug: :hug: :hug: voor jou en je moeder :-*
:hug: niet leuk, dit soort dingen
ziet:??? hoe gaat het met jou???1 dag overtijd???
ja, maar ben ook ziek, dus ik denk dat het daardoor wat later is.
ik ga er vanuit dat ze nog wel komen…
@Ziet wrote:
ja, maar ben ook ziek, dus ik denk dat het daardoor wat later is.oke (toch blijf ik nog ff voor je duimen) :mrgreen:
ik ga er vanuit dat ze nog wel komen…
lief van je.
ik hoop het ook
Jullie waren er nog laat bij :shock:
Lynda, :hug:
Hier gaat alles redelijk. Ben erg moe nog maar mag verder niet echt klagen. We gaan er hier vanuit dat dit voorlopig de laatste keer was dat ik onder het mes moet
De beslissing rondom kerst is gisteren ook genomen. Omdat ik nog steeds niet kon kiezen heeft hubby de beslissing genomen. We vieren het toch bij mijn ouders dit jaar. Dus da is weer een stukje stress minder :lol:
Hoe gaat het verder met de dames hierzo?
Jannigje, met je arm?
Ziet, voel je je al iets beter?