Ja, dat vroeg ik me ook net af…
Belly hoe gaat het???
Ook even een berichtje van mijn kant. Kan niet lang typen want heb pijn in mijn arm.
(ben net van de keldertrap gevallen boven op mijn arm :roll: )
@Jannigje wrote:
Ook even een berichtje van mijn kant. Kan niet lang typen want heb pijn in mijn arm.
(ben net van de keldertrap gevallen boven op mijn arm :roll: )
Zo dat is minder, kan je alles verder nog wel met je arm?
Is je mannetje er? dan kan hij je even lekker verzorgen.
Misschien mocht Belly toch blijven en wordt ze geopereerd.
Lynda…mannetje is er maar is zelf niet lekker…hihihihihi maar toch staat er al drinken voor mijn neus :mrgreen:
Dus hij zorgt toch wel lekker voor je :thumbup: .
Ga lekker vroeg je warme bedje in (en niet op je arm gaan liggen).
Wat is het in ene koud hé. Ik heb normaal altijd het rooster in de slaapkamer open, maar ik heb hem net toch maar even dicht gedaan omdat ik het toch wel erg koud vond in de slaapkamer. Brrrr…
Morgen weer naar CB, ben benieuwd.
ik haat kou :evil:
ik haat hagel
en zéker als je er 2x doorheen moet!
ik haat het ook als er storing is geweest in het zwembad
en alles koud is!
en dat je kind dan alleen maar moet huilen :evil: :evil: :evil:
en je weer terug moet door de hagel :evil: :evil: :evil: :evil:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
maargoed, er zijn ergere dingen
jannigje :hug:
zoals ik al zei: klacht indienen hoor! je weet nooit, straks hou je er iets aan over
hoe is het met stein eigenlijk?
Dames,
Even een kort berichtje van mij.
Ik ben inderdaad gisteren meteen geholpen. Moet eerlijk zeggen dat ik nu meer pijn heb dan de vorige operatie. Ik ben wel blij dat deze nu ook verwijderd zijn. Ik moet strax terug komen en dan worden de drains verwijderd.
Mijn coordinator was alleen niet zo begripvol :evil: Ze vroeg of ik wel even aande chirurg wilde vragen als ik eenmaal ik in de OK was om een doktersverklaring :wall: en wanneer ik weer kwam werken :shock: Alsof ik daar aan denk op dat moment :evil:
Het is nu gewon te hopen dat het voorlopig echt even weg blijft, want ik heb er nu wel even genoeg van.
Dank jullie wel voor het meehopen! :-*
@Belly wrote:
Mijn coordinator was alleen niet zo begripvol :evil: Ze vroeg of ik wel even aande chirurg wilde vragen als ik eenmaal ik in de OK was om een doktersverklaring :wall: en wanneer ik weer kwam werken :shock: Alsof ik daar aan denk op dat moment :evil:
Hier heb ik een leidinggevende die denkt dat alles is opgelost al je een paracetamolletje neemt.
Als je belt om je ziek te melden, zegt ze standaard al, heb je al en paracetamol genomen? of ben je al bij de huisarts geweest als je met migraine in je bed ligt!
Maar erg stijloos zrg van je werk.
Fijn dat ze je gelijk weer konden helpen. Hoop dat het nu alleen maar beter gaat, veel succes straks bij de wondpoli.
Ik ga zo naar het CB met Tycho.
Tot later.
Hee Belly, gelukkig dat je geholpen bent.
Je werk is inderdaad stijlloos, maar ik vraag me ook af of ze niet buiten hun boekje gaan.
Volgens mij mogen ze niet om medische gegevens vragen. Als ze twijfelen aan je verhaal, dan moeten ze een arbo-arts op je dak sturen (en die mag komen lijkt me, je hebt niks te verbergen)
Beterschap meid!
@wwb wrote:
Hee Belly, gelukkig dat je geholpen bent.
Je werk is inderdaad stijlloos, maar ik vraag me ook af of ze niet buiten hun boekje gaan.
Volgens mij mogen ze niet om medische gegevens vragen. Als ze twijfelen aan je verhaal, dan moeten ze een arbo-arts op je dak sturen (en die mag komen lijkt me, je hebt niks te verbergen)
Beterschap meid!
Dat klopt helemaal maar is ook weer afhankelijk van de arts. De arts mag geen persoonlijke medische gegevens geven omdat deze niet aanvoelt wanneer je in staat bent om je weer volledig te hervatten en kan daar dus niet over zeggen.
Maar mijn coordinator heeft het leuk gebracht. Ze zei letterlijk: Ik wil die doktersverklaring om dit bij personeelszaken aan te geven zodat je niet langs de arbo hoeft want we zien dat je moeilijk loopt…Ja duh!
Van mij mag die arbo komen hoor! Heb inderdaad niets te verbergen :thumbup:
Dan zeg je, mijn chirurg mag daar niet aan meewerken zegt hij, dus stuur die arboarts maar langs. Ze doen ook huisbezoeken. Leuk verhaal, maar die dame gaat ver buiten haar boekje
Belly, anders bel je zelf naar de arbo :twisted: . Zeg je tegen je baas, dat je initiatief neemt.
Wat ik blijf erbij, dit kan niet hoor!
@wwb wrote:
Dan zeg je, mijn chirurg mag daar niet aan meewerken zegt hij, dus stuur die arboarts maar langs. Ze doen ook huisbezoeken. Leuk verhaal, maar die dame gaat ver buiten haar boekje
Zojuist mijn teamleider gesproken en die vraagt gewon netjes hoe het gaat en of ik ze op de hoogte wil houden. Zo hoort het volgens mij toch ook :think:
Maar ze is al eerder coordinator geweest op een andere afdeling maar daar is ze een stapje terug gezet omdat ze de werkdruk niet aan kon :silenced: Dat wil toch ook wat zeggen?
Ben bang :oops: Moet naar de poli om de drain eruit te halen, maar weet dat dat pijn gaat doen :oops: :oops: :oops:
Voel me momenteel zo emotioneel, en dan doen jullie woorden mij zo goed! Dank jullie wel!!! :-*
Meiden, dit is speciaal voor jullie! Gewoonweg omdat ik blij met dat ik dit met jullie mag delen!
Jullie zijn een beetje mijn virtuele vriendinnen geworden, is dat gek?? :oops:
Dan ga ik nu mijn tandjes poetsen en naar de poli. Kom strax weer kijken!
Meid onthou, die drain eruithalen, doet heel even pijn, die abcessen doen langer en op den duur meer pijn. het is voor een goed doel.
En hier word vaak gezegd (en ik weet niet of het streekgebonden is, of landelijk)
je doet zoals je gedoet word.
Dus geen dank, je krijgt je eigen input terug :-*
Belly, wat fijn dat je meteen geholpen bent gisteren zeg. Hoe is het vanmiddag gegaan met het verwijderen van de drain?
@Jannigje Hoe gaat het nu met je arm? Misschien gaan ze nu wel het licht eindelijk maken, maar dat is dan wel een beetje laat.
Zo, nu ff eten. Kom hier straks nog wel eventjes kijken.
Belly oe is het gegaan met de drain. Hoop dat de pijn van korte duur was.
Jannig zit je arm er nog aan? (grapje).
Heb je al even de woningbouw op zijn Haags verteld wat je van ze vind en dat je nu wilt dat de lamp wordt gemaakt en dat je alle medische kosten bij hun in rekening brengt?
Vandaag CB geweest. Tycho is nu 99 cm en 14,4 kg. Dat was dus heel netjes. Hij zit met zijn gewicht nog onder de middellijn, maar dat is goed.
Verder deed hij alle oefeningen goed ook de ogentest, al had hij bij de tweede keer, zijn rechteroog, geen zin meer.
Dus wij hoeven pas weer over een jaar terug te komen.
Vandaag nog even naar IKEA geweest, even extra hoeslakens en van die zeiltjes gehaalt voor als wij het zonder luier gaan proberen ´s-nachts. Dan hebben we nu wat extra verschoninkjes.
Verder alles goed met iedereen?
Hoi meiden
De lamp is nog steeds niet gemaakt :twisted:
En mijn arm doet echt heel veel pijn. Zodra ik maar mijn bovenarm wil bewegen doet mijn schouder erg pijn
Hoi meiden,
De drains eruit halen was dus inderdaad geen pretje zoals ik verwacht had, maar hield mezelf maar voor wat WWB zei. De abcessen zijn nog pijnlijker.
De wondjes zagen er goed uit en ze verwacht dat het goed al genezen. Dat hopen we dan maar. Wel merk ik dat ik nog steeds erg duf ben van de narcose En dus ook maar toegeef eraan als ik moe ben.
Jannigje, hoe is het met jou meid? Ik hoop wat beter?
En uiteraard de andere meiden?