ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

@Belly wrote:

Je hebt ons niets te vertellen??? :wink:
nee hoor…hihihihihi

ja ben een beetje rottig in mijn buik, maag maar verder moet ik ook gewoon nog 6 pillen slikken dus mijn lijf is een beetje van slag.

Misschien ook spanning voor mijn nieuwe baan… :think:

:hug: Dat is niet lekker! Ja het zou best van de spanning kunnen komen natuurlijk. Maar het komt vast en zeker goed :thumbup:

hihi :mrgreen:

Hello lady’s

Hoe is het hier vandaag?

Jannigje, voel je je al wat beter?

Vandaag even met hubby de stad in geweest. Geslaagd voor sloffen :mrgreen: 2 wijnglazen (heb er gisteren 1 gebroken, daar ben ik erg goed in :shifty: )

Een kersttrein voor onder de boom :mrgreen: en nog wat kerstkaarten…

Belde mijn vader op toen we in de dierenwinkel stonden. Hij doet zijn aquarium weg en nu krijgen wij de zijne :dance: Hubby wil namelijk al heel lang zo een aquarium maar ze zijn best prijzig. Nu krijgen we hem dus voor niets! Met (tropische) vissen, en alles erop en eraan.

Dit hield alleen wel in dat we weer een deel van de woonkamer moesten aanpassen want anders kunnen we hem niet kwijt. Maar ook dat is gelukt :dance:

Van de week gaan we hem ophalen. Ben benieuwd hoe mijn katten reageren :shifty:

Dan trek ik me nu lekker terug. Hubby en ik gaan nog even een filmpje kijken en dan weer op naar bed. :zzz:

Tot nu toe is het trouwens nog steeds januari :pray: . Stiekem hoop ik nu (ik weet het, ik wil teveel) dat het december gaat worden :silenced:

Ego berichtje

zoals jullie volgens mij ondertussen wel gewend zijn, hier WEER even een ego berichtje. :shifty: Ik wilde jullie nogmaals vragen om met me mee te hopen dat ik morgen weer geopereerd zal worden? :pray: :pray: :pray:

oooowwww weer… :frowning:

ik hoop mee.

ik hoop ook mee :pray:

Dank jullie wel meiden :-*

Misschien dat ze op mijn werk dan ook wat begripvoller zullen wezen :pray: Mara het belangrijkste vind ik dat ik hier morgen aan geholpen kan worden… :pray:

Hey Belly,

Ik zal ook mee :thumbup: :thumbdown: dat je morgen onder het mes mag. Hopelijk ben je er dan eens wat langer vanaf.

Ja dat hoop ik dus ook erg van harte want als dit zo doorgaat kan ik in december(dat hoop ik stiekem :silenced: ) maar anders januari als hubby zich niet bedenkt stoppen met de pil :wall:

Maar :pray: :pray: :pray: heel erg dat hij me morgen meteen wilt helpen :pray:

ik duim voor je! succes!!

kan je niet zegen tegen je man dat je dezember neemt als ontpil maand, vind ik zowiezo een goed idee. gewoon condoom gebruiken die maand. je lichaam lekker terug op 0 stand zetten?

@Formally known as Vuegje wrote:

kan je niet zegen tegen je man dat je dezember neemt als ontpil maand, vind ik zowiezo een goed idee. gewoon condoom gebruiken die maand. je lichaam lekker terug op 0 stand zetten?

Hmm, dat is een idee, maar ik moet eerst 100% zeker weten dat ik in januari mag stoppen :pray:

Belly succes vandaag!

Belly succes straks en ik hoop dat ze je opereren (klinkt een beetje tegenstrijdig, maar ik jouw geval is het positief, hihi).

Dames, dank jullie wel. :-*

schiet hier gewoon een beetje vol van alle lieve woordjes en steun

Is ook nog heel hard aan het hopen :pray:

Dames, ik ga nu naar de chirurg, laten we hopen dat jullie hoop ook heeft geholpen. Snappen jullie me nog :wink:

Jullie horen van me en anders laat ik hubby wel wat neerzetten als ik moet blijven.

:-*

kunnen wij hem mooi ompraten hihi

@Ziet wrote:

kunnen wij hem mooi ompraten hihi

Wat ben jij weer snel van begrip zeg, daar had ik nog niet aan gedacht, maar goed idee, hihi.

Belly hoe is het gegaan?