Hi lady’s!!!
Nou mijn haartjes zijn weer mooi :mrgreen: Uitgroei behandeld. Heb wel namelijk dezelfde kleur behouden en alleen de puntjes laten knippen. Vond het toch wel zonde als ik ineens mijn haar kort zou knippen :oops:
Vanavond is ook mijn keukentafel gebracht welke ik besteld had op mp :mrgreen: En hij ziet er echt nog gaaf uit :mrgreen: Ik heb die mevrouw maar 5 euro gegeven voor de moeite. Vond het namelijk echt super dat ze hem wilde brengen!
Morgenavond komen er vrienden van ons die gaan helpen het wandmeubel verplaatsen. (Dat ding is namelijk loeizwaar :shock: ) Ze komen uiteraard ook voor de gezelligheid maar ze bood het net aan :inlove:
Het hele huis moet namelijk wel omgegooid gaan worden, want anders hebben we niet echt superveel ruimte. :shock:
Maar goed, dat wilde k dus even kwijt :mrgreen:
En heel stiekem he…zit ik ook al te bedenken waar de eventuele kinderbox zou kunnen komen staan :oops: maar dat heb ik hubby maar niet verteld :mrgreen:
Haha Belly, dat heb ik nou ook.
Wij krijgen over een paar maanden een nieuw huis en ik heb nu al een mooie hoek waar straks een box kan staan.
@Belly wrote:
En heel stiekem he…zit ik ook al te bedenken waar de eventuele kinderbox zou kunnen komen staan :oops: maar dat heb ik hubby maar niet verteld :mrgreen:
Ronnie noemt het nog ´waar zullen wij de kerstboom neerzetten´ en in mijn hoofd is dat ook al de plek waar de box weer kan komen te staan, hihi.
@Lynda wrote:
@Belly wrote:
Ronnie noemt het nog ´waar zullen wij de kerstboom neerzetten´ en in mijn hoofd is dat ook al de plek waar de box weer kan komen te staan, hihi.
:mrgreen: :lol: :mrgreen:
hehehe mijn box is nog maar net uit elkaar voor mijn gevoel
en ik had hem ook bijna verkocht aan iemand van kok, maar wij zijn eerder begonnen dan zij, dus we mogen hem nog een ronde mee maken :inlove: :thumbup:
ben trouwens ook naar de kapper geweest vandaag :dance:
@Ziet wrote:
ben trouwens ook naar de kapper geweest vandaag :dance:
Heel iets anders of gewoon bijgewerkt?
Ik hoop dat wij volgend jaar juni mogen kijken voor een box :mrgreen: Als hubby gelijk heeft en het is meteen raak, dan zou ik 6 maanden zijn en is het toch een mooie tijd om te zoeken???
Dames, ik ga douchen en dan lekker mijn bedje opzoeken!
Fijne avond!
:-*
eh… herfstkleur: donkerrood
en bijgeknipt
Nou nu ik jullie over de kapper hoor, wil ik ook wel weer.
Pff, ben vandaag ongi geworden, en heb toch een pijn in mijn buik :shock:
Kan helaas niet even lekker rusten aangezien hubby en ik bezig zijn de huiskamer om te gooien…(ivm de eethoek)
Hebben nu even rookpauze…Maar het gaat er wel leuk uitzien hier :mrgreen: Hoop ik :shifty:
Oh, de plicht roept weer :inlove:
Fijne zaterdag dames! Kom vanavond nog wel weer even gluren!
@Lynda wrote:
Nou nu ik jullie over de kapper hoor, wil ik ook wel weer.
Waarom ga je niet dan? Een vrouw moet zichzelf af en toe even verwennen hoor :lol: :mrgreen: :lol:
ben een beetje misselijk :sick: :sick: :sick:
@Jannigje wrote:
ben een beetje misselijk :sick: :sick: :sick:
Ooooo, ik denk nu aan heel veel dingen waarvan je misselijk kan zijn. Maar ik denk niet dat je het in een spoiler zet omdat je mosselen hebt gegeten.
Spannend!!!
@Lynda wrote:
@Jannigje wrote:uhhh ik zet het in een spoiler omdat het ineens opkomt en idd niets raars gegeten hebben een beetje misselijk :sick: :sick: :sick:
Ooooo, ik denk nu aan heel veel dingen waarvan je misselijk kan zijn. Maar ik denk niet dat je het in een spoiler zet omdat je mosselen hebt gegeten.
Spannend!!!
ik moet wel zeggen dat ik de pil trouw slik :shifty: dus hoop eigenlijk nog niet dat ik zwanger ben snappie… net nieuwe baan enzo)(owww ja en dubbele huizen enzo)
Jannigje, ik dacht al, ben je stiekem al begonnen
Huiskamer is eindelijk helemaal omgegooid :mrgreen: Staat nu echt naar onze zin, maar ben wel moe. Trek me lekker met hubby terug op de bank en ik ‘spreek’ jullie morgen(heel misschien strax) weer.
jannigje…
Je hebt ons niets te vertellen???