ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

nee he stein… :hug:

belly: wel goed gaat het, al voel ik me nog steeds grieperig terwijl het niet doorzet.

heb wel een mega-verwarrend dilemma momenteel op mijn werk…

ben heel hard aan het nadenken of ik voor een functie ga solliciteren.

ik zit in principe goed en wil ook niet weg van mijn groep.

ze gaan een zorg-leergroep pilot starten… met leerkracht er op dus…

nu heb ik de pabo gedaan, maar niet afgestudeerd (omdat ik niet in het speciaal onderwijs kon afstuderen toendertijd :? ), maar daarnaast komt dus een functie met 40 urige werkweek mét alle secundaire arbeidsvoorwaarden van het onderwijs. En daar zit het 'm dus in: alle schoolvakanties! :dance:

nu werk ik niet 40 uur natuurlijk, en ik wil ook nog op mijn huidige groep werken, dus mocht het mogelijk zijn, dan wil ik volgend jaar wel 2 dagen die groep doen, als iemand anders die andere drie kan draaien en dan nog 2 dagen mijn huidige groep. (een dag meer werken dus)…

houdt wel in dat ik dan meer moet werken en dat er 4 dagen opvang voor tyg geregeld moet worden (naschools) maar aan de andere kant ben ik dan wel elke schoolvakantie vrij :think:

misschien kan mario 1 dag eerder naar huis, dan hoeven we nog maar 3 dagen naschoolse opvang :dance:

dus ja… wordt spannend dus.

ze moeten ook nog een leerkracht vinden die dit wil gaan doen.

ben benieuwd of ze er iemand voor vinden.

Ook welkom Elle.

@Elle wrote:

Ik ben Elle (althans voorlopig nog wel even)

Ga je straks van naam veranderen of van geslacht (van elle naar il, dat was het eerste wat bij mij opkwam,hihi)

Heb je het al met Mario erover gehad? Ja, die schoolvakanties he :mrgreen: Soms zou ik ook wel willen da ik nog op school zat hoor :lol:

[Edit] Da komt er een beetje stom uit…bedoel dus eigenlijk…Wil Mario het en kan dat? (vindt zijn werkgever dat goed?)

Dames, nu is het eindelijk weer eens druk hierzo, ga ik jullie alweer verlaten :oops:

Ik ben kapot…Moet echt nodig mijn bedje in… :zzz: al zowat achter de laptop.

:-*

Haha, nee hoor Lynda ik ga zeker niet van geslacht veranderen. Ik bedoelde eigenlijk alleen maar dat Elle mijn ‘schuilnaam’ is voorlopig (je weet immers nooit wie er allemaal meelezen).

Bedankt voor het warme welkom allemaal. Wat reageren jullie snel zeg!

Hé Ziet wat spannend.

Inderdaad erg lekker de schoolvakanties vrij zeker als Tygo volgend jaar naar de kleuterschool gaat.

Volgens mij is de NSO wel erg leuk voor die kids.

Ik zit in de OC van de creche en die is samen met NSO. Dus ik hoor nu al het e.e.a. Maar bij de NSO waar Tycho dus straks op gaat doen ze echt hele euke dingen, die ik dus echt niet met hem kan/ga doen na schooltijd.

Dus drie dagen NSO zal volgens mij geen straf zijn.

haha elle…

we zijn niet altijd zo snel hoor… soms gaan er dagen overheen en dan zit alleen belly hier in zichzelf te kletsen :mrgreen:

truste trowuens belly :thumbup:

mario weet van dit dilemma, maar weet nog niet over het idee van de opvang enzo.

ik weet niet of zijn baas dat goed vindt nee… maar zover is het nog niet.

alles komt altijd wel goed, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ook zoiets wel goed komt op de een of andere manier.

@Ziet wrote:

haha elle…

we zijn niet altijd zo snel hoor… soms gaan er dagen overheen en dan zit alleen belly hier in zichzelf te kletsen :mrgreen:

.

Valt zowat van haar stoel van het lachen :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Zo Belly jij bent ook al weer vroeg van de partij.

Maar je bent natuurlijk ook lekker uitgeslapen.

Nou ik ging er toch pas weer om 00.30 uur in. Weer veelste laat.

Nog acht weken werken en dan is het voor mij hier afgelopen.

Wat lijkt het nog lang, heb geen zin meer.

Maar wel nog een lekker weekendje weg eind november en dan lekker heel lang kerstvakantie, hihi

Ja, ik moest vandaag ook weer gewoon aan het werk :wall: Ook niet echt zin maar dat is wel weer een voordeel van geopereerd zijn. Je werkt dan halve dagen :wink:

Zo goed niet geslapen vanacht. Had de ene nachtmerrie na de ander :wall:

Ik las het even verkeerd Lyn, ik dacht dat je HIER nog maar 8 weken had :shock: Maar je bedoelde dus je werk :oops:

Lekker een weekendje weg! Waar gaat de reis heen?

Zo, dat gaat snel hier!

Hoi Elle, da’s grappig, 2 aanmeldingen gisteravond, en 1 letter verschil in de naam.

Ik moet nog even inkomen hoor hier, maar dat komt vanzelf!

Nee, ik denk dat ik hier nog wel wat langer blijf, hihi.

Wij hebben onze gewonnen cadeaubon ingewisseld.

We gaan naar het Sinterklaas weekend op Port Zélande.

Het hele park is in de sfeer van Sinterklaas en zijn Pieten. Bij het inchecken zijn er Pieten, bij het ontbijt- en avondbuffet in de Market Dome zijn er Pieten, er is een Sinterklaasvoorstelling met PéPéTéVé, Tycho mag zijn schoentjes zetten in de Plaza, er is een Pieten bingo, Pieten disco en Sinterklaas komt ook aan met zijn boot in de haven van Port Zélande en zal dan een intocht hebben over het park. Je kan zelf gebruik maken van de Pietenservice, dan komen er Zwarte Pieten lang bij je cottage en nog veel meer.

We hebben ook een kindercottage, dus er is al speelgoed en een poppenkast in de cottage voor Tycho.

En voor ons is zit er ook een sauna in het huisje.

Dus dat wordt weer heerlijk relaxen (als Tycho slaapt) voor ons en dat allemaal voor een bedrag van 0 euro.

Nou dat was mij ook al opgevallen dat de twee nieuwe allebei Elle(n) heten. Grappig.

Dat is minder dat je nog niet lekker hebt kunnen slapen. Gister had Tycho ook last van dromen. Rond twaalf uur hoorde ik hem in ene roepen en huilen. Stond hij rechtop in zijn bed helemaal te trillen en te snikken, hij had een enge droom gehad. Dus ik heb maar even lekker met hem op schoot gezeten, en toe was hij eigenlijk zo moe dat hij niet eens kon vertellen waar de droom overging, dus heb ik hem weer lekker ingestopt en nog even op zijn bed gezeten, en daarna was hij weer vertrokken.

Dat klinkt leuk zeg :thumbup:

Grappig, ik werd dus ook rond 12:00 schreeuwend wakker :oops:

Net een gesprek gehad met manager en coordinator. Ik moet een doktersverklaring overhandigen :shock:

zo ik had vandaag moeten werken en ik ben ook naar mijn werk gegaan maar stein is zo niet lekker dat ik weer naar huis ben gegaan.Arme mannetje hoest zich helemaal een ongeluk en spuugt ook steeds (slijm)

Arme Stein! :-*

Heb je wel medicijnen gehad ervoor?

@Belly wrote:

Arme Stein! :-*

Heb je wel medicijnen gehad ervoor?
ja hij heeft een kuur en hoestdruppels

Nou ik hoop dat het aanslaat dan :pray:

Ik ga er even vandoor. Ik ga naar de kapper. Haartjes weer kleuren en knippen :dance:

Mag het van hubby niet kort knippen (vindt ie zonde) dus dan maar kijken wat voor leuks ze met lang haar in de aanbieding hebben :mrgreen:

:-*

Wel even showen wat het is geworen straks hé.

Hoi Meiden,

ik heb jullie schandalig verwaarloost. Enorme sorry hiervoor.

Ik merk dat ik op te veel topics wil schrijven, en dan vergeet ik er dus wel eens 1.

Belly geen zorgen maken om mij hoor, het komt hier allemaal goed.

Jannigje, wat goed dat je een nieuwe baan hebt! En wat zielig voor Stein dat hij weer ziek is. Dat kereltje van jou is wel een pechvogel he.

Belly, ik ben benieuwd naar je haar hoor.

Elle(n)'s welkom hier!

Lynda, die sinterklaasvakantie klinkt helemaal geweldig! Wat leuk zeg!

Ziet, wat een dillema ja. Ik kan me voorstellen dat je er over moet denken, want het klinkt allemaal leuk. Alleen iedere keus heeft een geweldige en een minder geweldige kant he.

En dan over mij (zei de gek). Het gaat hier op zich allemaal prima. Qua zw.kwaaltjes mag ik niet mopperen. Ik voel me goed, niet misselijk enzo. Alleen heb ik het soms dagen achtereen koud, echt om niet meer warm te worden.

Ik moet veel naar het ziekenhuis, dan weer voor de gyn, dan de internist, dan de diabetesverpleegkundige, en omdat het nog niet genoeg is ook nog een dietiste.

Ik zit minimaal 1 x maar vaak 2 x per week voor mezelf daar. Ik baal daar wel van, omdat het niet echt veel minder zal gaan worden.

Wel ga ik ook nog 4 x per week om een andere reden naar hetzelfde ziekenhuis, want per 3 nov. ga ik er 4 ochtenden werken. Ik begon het al heel benauwd te krijgen omdat ik geen werk kon vinden (en om in dit huis te kunnen wonen hebben we mijn inkomen echt wel heel hard nodig). De spaarcentjes zijn op, en er komt een klein mensje aan. Gelukkig heb ik nu nog een half jaar de tijd om flink centen te verdienen he hihi.

Verder gaat het hier ook goed hoor. Mijn vriendin is 3 weken geleden bevallen en daar ben ik natuurlijk ook erg druk mee. Het is zoooo’n dotje!

Sjonge dames, kom ik na mijn werkdag hier kijken, is er al weer bijna een hele pagina volgeklept. Hoe moet ik dat nou bijhouden?