wat een lief nichtje zeg!!!
november al bevallen, nou, dan hoop ik echt dat het aanstekelijk werkt voor je vriend :mrgreen:
Dank je :inlove:
Ik hoop het ook zo
poe… heb het druk gehad…
en ik voel me ook al een paar weken niet echt lekker… dikke keel, maar het zet niet door.
:?
Griepje? Het heerst wel weer :?
Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt :-*
Ik ben echt weer helemaal verslaafd aan marktplaats hoor :oops:
Ik wil al heel lang een keukentafel hebben en zag nu een hele mooie op mp staan. Nog geen anderhalf jaar oud! Dus ik bied € 50,00 en 5 minuten later krijg ik een mailtje dat ze akkoord gaat :shock: Ze komt het zelfs nog brengen aangezien hubby en ik nog steeds geen rijbewijs hebben :inlove:
Zo ook gisteren. Ik bied 20 euro op een lamp die ik al heel lang wil hebben en die man geeft ook binnen 5 minuten aan dat hij akkoord gaat :shock: Deze man was ook zo lief om hem te komen brengen :shock: Heb maar wat extra geld gegeven ook. Want dat vindt ik toch super.
Nu was ik vandaag aan het kijken voor een zwitsal t-shirtje (wel nieuw) vindt ik er 1,doe ik een bod van 2,50 gaat ze akkoord! Ook deze wordt toegezonden. Zo zijn er wat meer dingetjes. Ik ben gek van Winnie the Pooh :oops: en heb nu een lopende Winnie the Pooh gekocht voor €5,00!
Heb het nu maar even afgesloten voordat iedereen akkoord gaat als ik doorga met bieden :oops: :lol:
Hubby begon te dreigen anders mijn laptop af te sluiten of er een beveiligingsprogramma voor kinderen op te zetten zodat ik niet meer op mp kon :shifty:
hahaha ja leuk is het he!
dan bof je wel, dat ze het komen brengen hihi
weet je wat ook ideaal is?
kleertjes kopen via mp!
echt merkkleding voor heel weinig!
er zijn echt heel veel mensen merkziek, en die kopen veel teveel, dus vaak ziet die kleding er nog als nieuw uit! :dance:
Ja echt he :mrgreen:
Dat heb ik nog niet hoeven doen, maar als beebje zich hier aankondigt denk k dat ik dan nog weleens ga rondsnuffelen :mrgreen:
Ik ben blij! Maar tegenlijk moet ik mezelf ook in toom houden.
Heel heel misschien mag ik van hubby in januari al stoppen met de pil :dance:
Hallo, mag ik hier meeschrijven? Mijn man en ik hebben al een peuter, en denken nu over een tweede.
Ik blijf graag anoniem, ik heb hier bekenden zitten namelijk. Ellen is dus niet mijn echte naam. Ik heb een tijd getwijfeld of ik mee zou schrijven, maar uiteindelijk won de behoefte om over mijn wens voor een tweede te kunnen praten.
Op dit moment zijn mijn man en ik al aan het praten over weer zwanger worden, maar helemaal zeker is het nog niet. Mijn man is daarmee terughoudender dan ik, hij ziet wat meer beren op de weg. Maar de laatste weken loopt hij ook langzaam warm voor het idee. Nu zijn we voorzichtig gaan praten over wanneer we dan zouden willen beginnen, ookal is de knoop nog niet definitief doorgehakt.
Ik hoop hier af en toe wat mee te kunnen doen.
belly!!! wat een gaaf nieuws!
ik duim mee dat hij zich niet bedenkt!!
Hoi Ellen, welkom hier!
spannend :mrgreen:
Welkom Ellen
Meiden ik had vandaag een sollicitatie gesprek en ik ben aangenomen!!!
oww ja en ben met Stein naar de arts geweesst en hij heeft een dubbele oorontsteking, luchtweginfectie en allebei zijn ogen zijn ontstoken
Wat leuk Belly, en het is al bijna januari .
Welkom Ellen.
Super Jannigje dat je bent aangenomen. :dance:
Alleen jammer dat Stein weer in de lappenmand zit. Hij heeft ook geen mazzel hé. Weer oorontsteking enzo.
Dikke knuf voor Stein en voor jou :hug:
Hoi Ellen welkom hierzo. :thumbup:
Ja, ik hoop het ook hard hoor
Hoe is het verder Ziet?
Wwb, jij bent ook stil? Gaat alles wel goed? Maak me zorgen :oops:
Veugje, nog steeds zo druk?
Colle, hoe is het met het beebje :inlove:
En de rest van de meiden, wie ik vergeet :oops: Hoe is het met jullie???
hoi Belly
Hoe het met mij gaat vind je een paar posts hierboven
ineens allemaal antwoorden terwijl ik typ :shock:
Jannigje: :dance: Gefeliciteerd!!! en een dikke :hug: voor stein!
Jaja, bijna januari…Nou moet ie zich alleen echt niet bedenken :naughty: :inlove:
Hier zal het op zijn vroegst maart zijn als wij stoppen met de pil.
Dit i.v.m. mijn trouwjurk. Maar het liefst zou ik ook al eerder stoppen. Maar ja, nu met mijn werk enzo is dat ook niet zo verstandig.
Je komt ons wel even je jurk schowen he
Maarehh Lynda…Het is ook al bijna maart Alles positief inzien toch
Hallo,
Ik lees hier al een tijdje mee, maar nu zou ik het wel leuk vinden met jullie mee te gaan praten. Ik ben Elle (althans voorlopig nog wel even) en 29 jaar. In januari ‘mag’ ik eindelijk stoppen met de pil :dance:.
Hoi Elle, welkom :mrgreen: :thumbup:
hoi elle welkom :mrgreen: