ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

Lybda, gefeliciteerd! Ikz ie dat jullie gaan trouwen!!! Leuk joh!

Reageer verder vanavond nog wel, zit nu op het werk :wink:

lynda gefeliciteerd :inlove:

hier geen sklaas :sick: dat vind ik echt een stom iets… maar goed ik denk niet dat we het nog lang buiten de deur kunnen houden…

dave is niet meer het enige kleinkind…en de rest wil het wel vieren…en dan graag met de hele familie…ik weet nu al zeker dat er al cadeautjes zijn gekocht voor hem…

:wall:

Voor mij zelf hoeft het ook niet zo hoor, al die cadeautjes heen en weer geven. Maar ik vind het wel leuk voor Tycho, die vond het vorig jaar al helemaal spannend.

Daarom wil ik het ook eigenlijk met een vriendin vieren die ook kids heeft. Leuk als die kinderen helemaal geloven in het Sinterklaas gebeuren.

Bedankt voor de felicitaties, ben lekker al druk bezig met het bedenken wat ik allemaal wil op die dag. De lokatie voor het trouwen en de lokatie voor de receptie en het dinee zijn al geregeld.

Wij gaan geen feest geven, wij willen na de receptie met een groep van 25 man lekker uitgebreid eten.

Ben nu al een beetje aan het kijken voor de bruidsjurk, maar ik vind het maar moeilijk hoor. Ik zie alleen maar jurken die ik niet wil.

Ik heb dan ook geen klein maatje dus al dat blote gedoe valt voor mij al af, omdat ik het zelf niet mooi vind van die dikke blote armen. Dus ik ben nu voor iets met kant aan het kijken.

Ik vind de volgende wel aardig.

mooi hoor…alleen kijkt ze wel een beetje zuur…hopelijk ga jij dat niet doen in zo’n topje :wink: :lol: :lol: :lol:

tja s klaas en ik gaat niet samen…laten we het daar op houden.

wow, die jurk is mooi zeg!

mooie jurk.

Ik heb ook geen maatje 38, en dikke bovenarmen (met striae), dus wilde ook bedekking.

hier zijn plaatjes van het model met mijn jurk, en ik in mijn jurk (met mijn man, maar zonder gezicht haha)

ook mooi!!

mooi…

en jullie kijken zo neutraal :thumbup:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

sorry ben vervelend vandaag :shifty:

hahahaha

Ook een hele mooie jurk en mooie mouwen.

Daarom wil ik dus ook kante mouwen aan mijn jurk, ik heb dus ook van die mooie mop armen.

En die blik in jullie ogen, hihi.

Dames,

Zie bruidsjurken voorbij komen :thumbup: Mooi hoor!

Ik reageer later. Ben vandaag geopereerd en nog niet helder.

:-*

Tja meiden, ik krijg wel vaker complimentjes over mijn egale huid, en inderdaad wij kijken inderdaad een beetje vlak :lol:

Belly, had je nog een abces?

Beterschap hoor!

Hey meiden,

Ja ik had weer een abces op mijn bibs en nog steeds die ene op mijn :oops: lip al was dat geen abces, maar toen ik zojuist naar de wc ging zag ik wel dat ze 2x gesneden hebben maar niet die ontsteking waar ik vorige week dus voor naar het ziekenhuis was gegaan :think:

Moet zo ff bellen naar de poli voor een afspraak om het verband uit de wond te laten halen en dan ga ik wel even vragen wat ze nu precies gedaan hebben, want blijkbaar had ik een ontsteking waar ik het zelf niet eens wist :eh:

Dat klinkt allemaal minder prettig en pijnlijk zeg. Hoop dat het snel allemaal geneest.

Wat een donkere druilirige dag zeg. Wilde vandaag lekker de deur uit, maar volgends mij barst er zo een flinke bui los hier.

Ja ik hoop ook echt dat het snel geneest, maar ik durf ook nog niet te kijken hoe het eruit ziet :oops: Het is alleen een beetje lastig met naar de wc gaan met al dat verband tussen mijn benen :oops:

Ik weet ook nog niet echt hoe ik me erbij voel :think: Aan de ene kant echt k*t omdat ik het weer heb, en omdat ik niet weet welke ze nu hebben weggehaald :eh: aan de andere kant ben ik blij dat ze er weer wat aan hebben gedaan.

Gelukkig is hubby erg lief voor me :inlove: Alleen wilde hij wel de bedden een klein stukje uit elkaar schuiven (we hebben een boxspring met 2 matrassen) :shifty: Hij is bang dat hij me pijn doet :angel:

Hier ziet het weer er ook niet echt lekker uit hoor :naughty:

Hello lady’s!

Hoe gaat het hierzo? Ligt het aan mij of is het een stuk rustiger hier? :think:

Hier gaat het redelijk. De wonden zagen er goed uit en nu moet ik volgende week weer op controle komen. Deze arts kon mij niet vertellen waarom ze de ontsteking (bult) waarvoor ik kwam niet hebben weggehaald dus dat zal ik aan mijn eigen arts moeten vragen.

Voordeel dat ik nu thuis ben is dat ik lekker kan uitslapen :mrgreen: En films kan kijken waar hubby niet van houdt :mrgreen: Zojuist Disturbia gekeken op film 1. Wat een onwijs goede film zeg!

Nog steeds klapper ik hier wel, maar hubby heeft echt duidelijk gemaakt dat we echt nog even moeten wachten :frowning: Ik hoop zo hard dat hubby zich zal bedenken als zijn beste vriend, diens vriendin, is bevallen :pray:

Nu ga k even de wonden uitspoelen en dan weer lekkr in mijn huispakje kruipen. Fijne dag meiden!

Het is officieel, ik ben verslaafd aan KOK en de smiley’s :inlove:

en wanneer gaat die vriendin bevallen?

gelukkig ben je geholpen, maar wel balen dat er nog een ontsteking zat

ik was gister naar het circus, was erg leuk!

dus pas laat op kok en eigenlijk vergeten hier te kijken

Zij moet als alles goed gaat de tweede week van November bevallen :dance:

Ja ik ben ook erg blij dat ze me nu geholpen hebben. Hopenlijk blijft het nu weer een tijd weg :pray:

Wow, daar ben ik lang niet geweest zeg, in het circus.

Vandaag weer mijn nichtje verwend voor als ze hier komt. Een blokkenemmer vol met blokjes bij de kruitvat. Soort van duplo en een blokkenpuzzel.

Koekjesvormpjes voor als we koekjes gaan bakken :mrgreen:

ff spammen hoor! Doe het wel in een spoiler

:mrgreen:

Op de glijbaan bij mijn zus in de tuin

Had ik haar net in bad gedaan :inlove:

Joehoe? Nog mensen aanwezig?

Gaat er meteen weer vandoor.