ei-rammelaars kleppen en klapperen door (deel 3)

ik moet nog 1,5 jaar Ahahaha maar ik kan tenminsten al zeggen volgend jaar gaan we ervoor. :mrgreen:

EN dankje Elle. :inlove:

Wat een geduld moeten wij vrouwen soms opbrengen he? Pfffff…

Ik kom even melden dat ik geslaagd ben voor mijn trouwjurk. Ik ga hem vanavond in de juiste maat nog even passen.

Het gaat nu lekker opschieten. Nog maar 4,5 maand.

Dus ook nog maar 4,5 maand voordat wij stoppen met de pil. :dance:

@Lynda wrote:

Ik kom even melden dat ik geslaagd ben voor mijn trouwjurk. Ik ga hem vanavond in de juiste maat nog even passen.

Wat fijn!! Krijgen wij nog foto’s te zien?

Dus ook nog maar 4,5 maand voordat wij stoppen met de pil. :dance:[/quote]

:dance: Das eigenlijk best al snel he? Hoop dat ik dan met je mee mag stoppen!

hallo meiden

ik kwam toevallig het toppic tegen

mag ik er ook bij?

hier ook een stel klapperende eierstokken

maar ben in september gestart met een 3 jaar durende opleiding tot verzorgende IG en het is zo pittig genoeg allemaal

maar man om man wat wil ik weer graag.

als ik die kleintjes zo weer zie en mijn zus is ook weer zwanger dan ratel ik heel wat weg… zucht

sept. 2011 moet ik geslaagd zijn en heb me voorgenomen januarie 2011 mijn spiraaltje te laten verwijderen. (oef wat klinkt dat ver weg)

bm slijmvlies moet toch eerst een paar maanden herstellen voor we er weer voor kunnen gaan en ons kunnen aanmelden bij de fertiliteit poli

met tygo had ik ook mijn spiraaltje laten verwijderen in januari 2006 en 6 december 2006 had ik een positive test in handen :smiley:

hopelijk dat het weer zo snel mag gaan :smiley:

ooh gewledig gefeliciteerd dat je geslaagt bent voor een jurk!

Gedult … gelukkig word het makkelijker met de tijd :stuck_out_tongue: :liar:

Welcomer poezzie :slight_smile: wat klnkt 2011 nog lang he :hug: :hug:

voor mij klinkt volgend jaar al ver :mrgreen:

ja kan het me voorstellen hoor

het is ook een cijfer met 2 getallen he (20)10

9 kilo afvallen lijkt ook veel minder als 10 kilo terwijl het allebei een enorme hoeveelheid is :mrgreen:

ik kijk enorm uit naar mijn 2de jaar want dan gaan we veel besteden aan verloskunde en aan medicijnen etc

iets wat ik enorm interessant vind dus hopelijk gaat jaar als een speer voorbij

ohhh kijk net shownieuw en zie dat nance is bevallen van een gezonde zoon :inlove: wat een scheetje :inlove:

prrrrrrt prrrrrrrt

Welkom poeizie. Leuk Verzorgende IG.

Dat diploma heb ik ook :mrgreen: 2011. Nog 2 jaartjes :wink: waarschijnlijk vliegen die om.

Lynda: Cool dat je geslaagd bent voor een jurk.

En 4.5 maand is ook zo voorbij

Hij moet nog wel worden aangepast hier en daar. Maar dit wordt hem.

Er zit nog een hele lange sleep achter, die ik er af kan halen.

En het is nog de bedoeling dat ik nog een x aantal kilo´s afval.

Maar ssstttttt… hé

:shock: Dat hoor je niet te laten zien :shock:

Maar hij is wel mooi :inlove:

Ik ben zo slecht in geheimen en verrassingen.

Maar voor mijn mannetje hou ik het wel geheim hoor, al heb ik er heel veel moeite mee. Maar ja, daarom moet ik het nu wel met andere delen, om de druk van de ketel te halen, hihi.

@Lynda wrote:

Ik ben zo slecht in geheimen en verrassingen.

Maar voor mijn mannetje hou ik het wel geheim hoor, al heb ik er heel veel moeite mee. Maar ja, daarom moet ik het nu wel met andere delen, om de druk van de ketel te halen, hihi.

Hij is mooi Lynda, maar kijkt je mannetje nooit stiekem mee hier als jij zit te typen (die van mij wel hoor)?

Mijn man is gelukkig niet zo geintereseerd in kok. En op de andere pc staat mijn wachtwoord er niet op en aan mijn laptop zit hij nooit.

Ik heb de foto´s ook in een hele rare map gestopt, dus mocht hij een keer toevallig op mijn laptop zitten, dan moet hij toch wel heel goed zoeken wil hij ze vinden.

owww wat een gafe jurk Lydia… idd je moet het toch met iemand delen

kan me voorstellen dat je helemaal hyper de pieper bent en het bijna niet voor je kan houden.

heb daar zelf nou helemaaal geen last van :liar:

ow wat leuk dat je dezelfde diploma hebt jannigje :smiley:

waar heb jij je opleiding gedaan?

ik zit op het ROC ASA in amsterdam

@poeizie wrote:

ow wat leuk dat je dezelfde diploma hebt jannigje :smiley:

waar heb jij je opleiding gedaan?

ik zit op het ROC ASA in amsterdam

Ik heb mijn opleiding op het Mon3aan in Den haag gedaan.

LYNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een geweldig mooie jurk :inlove: :inlove: :inlove:

aha, lang geleden behaald?

vind het zo’n rompslomp die papierwinkels die ik allemaal moet invullen voor mijn opdrachten

theoretisch gaat het super praktijk vind ik soms best lastig de tijd te vinden

ik zit nu op een PG afdeling en vind dat soms best zwaar… maar wel erg leuk om te doen

maar ik kijk helemaal uit naar het 2de jaar , het medische trekt me heel erg en er komt een deel met kraamzorg ect.

rustig hier trouwens :mrgreen:

Lynda, wat een gave jurk :inlove:

Ik kreeg geen meldingen meer van hier en dacht dus dat er niets meer geschreven was :oops:

Zal proberen weer wat vaker te komen hoor! Hier ben ik toch immers begonnen he :mrgreen:

@Belly; dat heb ik nou ook steeds :think:

@Wennepen wrote:

@Belly; dat heb ik nou ook steeds :think:

Snap er ook helemaal niets van. Maar is niet alleen bij dit topic, ook bij andere :think:

Vreemd… bij mij ook inderdaad…