Het lijstje heeft weer een update gekregen! :-*
Hoi meiden,
Vanmorgen nog een keer getest met een test van KV, maar negatief. Ook nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. gewoon maar weer afwachten dus. Hopelijk snel duidelijk in de vorm van een positieve test of anders dat ik ongesteld wordt, want dit is niets. Ben d’r een beetje sipjes door
Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu dan Elle?
Dag 42
Niet leuk Elle
:hug:
Hmmm dus bijna de langste cyclus ooit voor je dus als je een late eisprong hebt gehad dan zou je pas over een paar dagen testen.
Klus je in de tussentijd wel door? Klinkt misschien stom maar ik ben ook ergens op cyclusdag 59 ofzo zwanger geraakt dus er bestaat kans dat ie nog steeds kan komen hè…
Had je ovulatietesten gebruikt?
Hoop toch dat je stiekem al zwanger bent maar dat het nog niet in de test te zien is…
@Meggie wrote:
Hmmm dus bijna de langste cyclus ooit voor je dus als je een late eisprong hebt gehad dan zou je pas over een paar dagen testen.
Klus je in de tussentijd wel door? Klinkt misschien stom maar ik ben ook ergens op cyclusdag 59 ofzo zwanger geraakt dus er bestaat kans dat ie nog steeds kan komen hè…
Had je ovulatietesten gebruikt?
Hoop toch dat je stiekem al zwanger bent maar dat het nog niet in de test te zien is…
Jullie zijn allemaal lief! :-* Nu een paar dagen niet geklust, maar daarvoor wel. Misschien toch nog even doorgaan. Tweede helft deze week is vriend weer een paar dagen weg, dus dan nu nog maar even profiteren.
:-* en :hug: voor Elle!
Ik ben vanmiddag ongesteld geworden. Weer niet zwanger dus en een cyclus van 44 dagen.
Oh Elle wat balen meid! Jeetje 44 dagen… pfff. Ik weet er alles en het is slopend om zo’n onzekere cyclus te hebben.
Hou jij ook je slijm in de gaten of dat niet?
@Elle wrote:
Ik ben vanmiddag ongesteld geworden. Weer niet zwanger dus en een cyclus van 44 dagen.
:hug: :hug:
Elle, Jannigje en Noor… … :hug:
Hopelijk brengt de volgende ronde veel positieve testen met zich mee!
Ik kom mezelf bij jullie aansluiten, hier rammelt het ook alweer! Of nog steeds tis maar net hoe je het bekijkt…
Ik ben Harriette, oftewel Jet, ben 28 jaar. Ik ben de trotse mama van Noëlle, geboren 27 december 2008 en die dus bijna 1 wordt! We willen graag een 2de kindje maar ik wil nog even wachten. Het kriebelt al wel enorm, vooral als ik terugdenk aan vorig jaar en ik met een dikke buik rondliep. Als het aan mijn man lag dan liep ik er nu weer zo bij maar hij begrijpt het volkomen dat ik nog even wil wachten. Maar hoelang is nog de vraag… Aangezien het anderhalf jaar heeft geduurd voordat ik zwanger raakte vorig jaar, denk ik dr heel veel over na.
Ondertussen leuk om met de klussers hier mee te lezen en duimen en met de meiden die misschien straks tegelijk de pil de deur uit doen en dan hopelijk zwanger mogen raken!
@Elle wrote:
Ik ben vanmiddag ongesteld geworden. Weer niet zwanger dus en een cyclus van 44 dagen.:hug: :hug:
Welkom Jet! Succes met rammelen en hopelijk gaat je wens straks spoedig in vervulling.
Hoi Jet welkom hier :mrgreen:
Dank jullie wel! :-*
@Meggie wrote:
Oh Elle wat balen meid! Jeetje 44 dagen… pfff. Ik weet er alles en het is slopend om zo’n onzekere cyclus te hebben.
Hou jij ook je slijm in de gaten of dat niet?
Ja, maar ik weet nooit helemaal zeker wanneer het nou ‘goed’ slijm is. Gebruikte jij nou iets om je cyclus regelmatiger te krijgen? Nou ja, in elk geval ben jij wel zwanger, dus er is nog hoop. Ik ga nu dan maar voor een julikindje, die zijn ook heel leuk (ik heb een nichtje van juli).
Ik ga zaterdag reageren.
Ben moe van het werken
Jet alvast welkom!
Elle ik leg zaterdag mijn slijmonderzoek uit :lol: