elle ik duim nog even met je mee
Etos schijnt ook wat minder gevoelig te zijn dan andere testen
@Elle wrote:
Ff beetje geknipt en geplakt uit een ander topic:
Ik heb gisteren getest. Eerst met een test van babyboom shop, die gaf een heeeeeeeeel licht tweede streepje. Toen nog een keer met een test van Etos, die was negatief, maar vanmorgen verbeeld ik me toch dat ik n heel licht ingedroogd lijntje zie (bij die van babyboom shop weet ik het zeker, en die was er binnen de tijd). Het is zo licht dat ik het niet op foto krijg. Ik test over een paar dagen maar nog een keer. Straks even extra testjes halen. Duimen jullie mee?
Oeh Elle, ik duim ook mee!
Waarom haal je geen kruidvat test? (die van 2 voor 5,-)
Ik had er voor NOD positief mee, en gister heeft iemand waarmee ik bij de stoppers schrijf ook positief getest en die heeft dinsdag haar NOD pas.
Jannnigje, hoe is het bij jou, ga je binnenkort ook testen?
Vandaag testjes van de KV halen voor € 5,-.
Ik heb met de KV test ook al voor mijn NOD positief getest.
Ik :thumbup: :thumbdown: voor je.
En Jannigje heb je al getest?
@Elle wrote:
Ik heb gisteren getest. Eerst met een test van babyboom shop, die gaf een heeeeeeeeel licht tweede streepje. Toen nog een keer met een test van Etos, die was negatief, maar vanmorgen verbeeld ik me toch dat ik n heel licht ingedroogd lijntje zie (bij die van babyboom shop weet ik het zeker, en die was er binnen de tijd). Het is zo licht dat ik het niet op foto krijg. Ik test over een paar dagen maar nog een keer. Straks even extra testjes halen. Duimen jullie mee?
Oewww!! Spannend!
Ik voor je!!!
@Lynda wrote:
Vandaag testjes van de KV halen voor € 5,-.nee ik heb nog niet getest. durf niet zo goed omdat ik wel gister roseverlies had :shifty: :shifty: :shifty:
Ik heb met de KV test ook al voor mijn NOD positief getest.
Ik :thumbup: :thumbdown: voor je.
En Jannigje heb je al getest?
Ik ga ze wel straks kopen en dan misschien als het niet doorzet dat ik morgen ga testen
Ik hoop dat het rozeverlies niet doorzet en dat je morgen gewoon een test kan doen. Ik zal voor je :thumbup: :thumbdown:
Elle, spannend zeg.
Inderdaad die kv testjes kopen
Jannigje, ook voor jou :thumbdown: :thumbup:
Nou Jannigje, jij houdt de spanning er ook goed in zeg!
Ik maak me een beetje zorgen om mijn menstruatie. Vroeger, voordat ik de pil en later de nuvaring gebruikte, was ik altijd heel heftig ongesteld. Ik vloeide erg veel en had veel last van kramp en rugpijn. Dat was ook de reden om aan de pil te gaan. Ik heb bijna 10 jaar de pil/nuvaring gebruikt en had toen onttrekkingsbloedingen met ‘normale’ ongemakken. Sinds de geboorte van Roos* ben ik echter erg licht ongesteld, minder dan mijn onttrekkingsbloedingen. Vooral de vorige maand en nu. Donderdag alleen bij afvegen, 's nachts niks, gisteren overdag 1,5 tampon, vannacht weer niks. Wel af en toe wat stolsels bij het plassen.
Ik dacht dat je na een bevalling altijd juist heftigere menstruaties zou moeten hebben. Ben nu al 4 keer ongesteld (geweest) en het is steeds alweer afgelopen voor ik er erg in heb. Hebben jullie dit ook (gehad)?
Heb ook het idee dat de afgelopen 2 maanden er wel een bevruchting en innestelpoging is geweest, maar dat het dus niet goed gaat met innestelen…
Het duurde bij mij na de eerste ook een tijdje voordat ik weer volledig ongesteld was hoor… denk wel een half jaar nadat ik met de borstvoeding was gestopt…
Ik ben na de bevallingen niet heftiger ongesteld geweest als daarvoor.
Als je twijfeld of het normaal is, vraag de huisarts dan even.
Het heeft vast niks te betekenen, maar hij/zij kan je misschien gerust stellen.
Jannigje en Elle…SPANNEND!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Noor… Balen zeg :hug:
over de ongi geen idee… ben zelf pas 8 a 9 maanden na de bevalling van Tycho ongi geworden en nu ook nog niet geweest. Kan me ook niet herinneren dat het heftiger was :think: ?
Wel langer nu ik het me afvraag.
Meiden, fijn weekend! :-*
@Noor82 wrote:
Ik de hele dag blij dat ik nog niet ongesteld was… Nu dus wel
Op naar de volgende ronde maar weer!
:hug: was van roos snel zwanger?? :hug:
@Elle wrote:
spannend vind wel leuk weer bij jullie die spanningen maar vooral als het gelukt is.
o ja voor op het lijstje ik kan mag mss eind nov beginnen maar tot die tijd dus niet
Ik ga morgen het lijstje updaten!
Dus voor degene die nog wijzigingen door willen geven, graag! :-*
Helaas ben ik ongesteld geworden gister avond :? op naar de volgende ronde
He wat balen meid :hug: :hug:
Wat jammer Jannigje. Ik had het wel leuk gevonden als je ook een juni mama was geworden.
Op naar de volgende maand.
@Jannigje wrote:
Helaas ben ik ongesteld geworden gister avond :? op naar de volgende ronde
:thumbdown: :hug:
@ Jannigje: Wat jammer nou! :hug:
@ Elle:
@ Bianca: bij Roos was het de tweede ronde raak, dus ik ben wel verwend