Hier gaat alles behalve dat ik het erg druk heb wel goed. Nog geen :evil: :evil: te bekennen, maar af en toe krampjes wel. Hopelijk blijft de ongi uit, maar ik durf t nog niet te hopen.
Hier ook weer even tijd om te reageren. Angela welkom, en Bianca (volgens mij niet weggeweest en) :hug: :hug: :hug:
We hebben een druk weekend achter de rug. Onze kleine man is 2 geworden. Het was erg leuk (en vermoeiend) en was is hij verwend, zoveel cadeau’s heeft hij gehad. Vandaag heeft hij zijn verjaardag op het KDV gevierd en ligt nu heerlijk te slapen. Hij was zo moe. Ik ben nog even aan het uitrusten en dat moet ik vanaf morgen ook weer flink aan het werk. Deze week 4 dagen werken en volgende week 5!!
Voor iedereen die in de wacht zit: ik wacht geduldig met jullie mee :liar: Hier kriebelt/ rammelt het weer een aantal dagen.
O en Jannigje! Ik voel me ook NIET zwanger! :mrgreen:
Sinds gisteravond soms wat steekjes, heb een paar puistjes en gister heel even pijnlijke borsten. Maar daarvoor echt nog geen signalen dat het raak was hoor.
Behalve dan dat ik maandag geen licht bloedverlies had en dinsdagochtend ook niet
Hier ook weer even tijd om te reageren. Angela welkom, en Bianca (volgens mij niet weggeweest en) :hug: :hug: :hug:
We hebben een druk weekend achter de rug. Onze kleine man is 2 geworden. Het was erg leuk (en vermoeiend) en was is hij verwend, zoveel cadeau’s heeft hij gehad. Vandaag heeft hij zijn verjaardag op het KDV gevierd en ligt nu heerlijk te slapen. Hij was zo moe. Ik ben nog even aan het uitrusten en dat moet ik vanaf morgen ook weer flink aan het werk. Deze week 4 dagen werken en volgende week 5!!
Voor iedereen die in de wacht zit: ik wacht geduldig met jullie mee :liar: Hier kriebelt/ rammelt het weer een aantal dagen.
Groetjes
leuk 2 jaar :inlove: Gefeliciteerd alsnog :-*
en hoelang moet jij nog rammelen :think:
Thanks, Bianca.
Tja hoelang ik nog “moet” wachten?? Ik weet het zelf eigenlijk niet. We zijn er wel over eens dat we graag een tweede zouden willen maar alleen nog niet wanneer en natuurlijk of het gaat lukken. Matthijs was nl wel een klein wondertje. Ik ben nu kostwinner (lang verhaal) en vind het nu (nog) wel even goed zo. Wanneer er een tweede zou komen wil ik graag minder gaan werken, maar mijn vriend kan door gezondheids redenen nog niet meer werken dan 24 uur.
Ik heb gisteren getest. Eerst met een test van babyboom shop, die gaf een heeeeeeeeel licht tweede streepje. Toen nog een keer met een test van Etos, die was negatief, maar vanmorgen verbeeld ik me toch dat ik n heel licht ingedroogd lijntje zie (bij die van babyboom shop weet ik het zeker, en die was er binnen de tijd). Het is zo licht dat ik het niet op foto krijg. Ik test over een paar dagen maar nog een keer. Straks even extra testjes halen. Duimen jullie mee?
Dat indrooglijntje zou ik inderdaad ook niet vertrouwen, maar die eerste heeft misschien minder HCG nodig om positief te testen dan die van de Etos…? Ik zou een Kv test halen vandaag en morgenvroeg testen met ochtendurine Oh Spannend Elle!!!