Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

@Lotte wrote:

Bianca, je bent toch nooit weg geweest??? :think:

ja wel hoor heb hier al heel lang niet meer gepraat :oops:

Helaas niet zulk goed nieuws het is nog niet schoon heb het weefsel gezien en zat goed vast hij heeft het geprobeert los te knippen maar door het bloeden niet zulk goed zicht meer en is hij gestopt anders kan hij in de baarmoederwand knippen en dat is niet goed.

Nu weer afwachten en over maand terug om weer te kijken voorlopig moet ik het zwanger zijn dus even uit mijn hoofd zetten :cry:

ben emotioneel even helemaal ingestort :cry:

Bianca ik vind het echt zoooo balen voor je meid… had het je zo gegund dat je nu weer groen licht had gekregen. Sterkte meid! :hug:

He meiden, daar ben ik ook weer eens. Zo druk dat ik niet veel puf heb om ook nog hier te kletsen, maar ik lees wel mee.

@Angela; welkom, gezellig dat je hier komt meepraten.

@bianca; wat jammer dat er nog weefsel zat. Voor jou even een hele dikke :hug:

@noor; fijn dat je je kindje nu thuis hebt.

Hier gaat alles behalve dat ik het erg druk heb wel goed. Nog geen :evil: :evil: te bekennen, maar af en toe krampjes wel. Hopelijk blijft de ongi uit, maar ik durf t nog niet te hopen.

@ Bianca: wat vervelend dat je nog niet ‘schoon’ bent… Een dikke :hug: voor jou!

@ Elle: Ik zie dat je 1 dag overtijd bent; ben je onregelmatig ongesteld? Wanneer ga je testen? (Ben niet een klein beetje nieuwsgierig… :silenced: )

@Noor82 wrote:

@ Bianca: wat vervelend dat je nog niet ‘schoon’ bent… Een dikke :hug: voor jou!

@ Elle: Ik zie dat je 1 dag overtijd bent; ben je onregelmatig ongesteld? Wanneer ga je testen? (Ben niet een klein beetje nieuwsgierig… :silenced: )

Ja, ik ben nogal onregelmatig ongesteld (zie onderschrift). Ik zit vandaag op dag 36. Ik heb deze ronde ovulatietestjes gebruikt en daarvan was de eerste positief op 25 september. Ik heb zes dagen een positieve ovutest gehad en toen waren mijn testjes op, dus misschien wel langer. Heel raar en weet dus niet wat ik nu moet verwachten. Heb af en toe wel ongesteldheidskrampjes, maar tot nu toe dus nog niets te bekennen. Heb vrijdag wel stiekem al getest, maar natuurlijk te vroeg, dus negatief. Ik ga niet eerder dan vrijdag weer testen denk ik, want wil niet weer teleurgesteld worden.

6 Positieve ovutesten :shock:

Dat is wel heel veel.

Heb je die dagen goed gebruikt?

:doh: had ik natuurlijk zelf ook kunnen zien…

Spannend allemaal joh. Goed dat je gaat wachten tot vrijdag. Dat van jezelf (niet willen) teleurstellen ken ik… :?

@Lotte wrote:

Dat is wel heel veel.

Zo goed mogelijk ja. Mijn vriend zit voor zijn werk door de week veel in het buitenland, maar wel alle weekends geklust, en met de eerste positieve test op vrijdag is dat wel ongeveer goed. Sja, en nu maar geduldig :liar: :liar: :liar: afwachten.

Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT wachten.

Maar achteraf valt het altijd weer mee.

Succes de komende dagen. :-*

Hallo Allemaal,

Hier ook weer even tijd om te reageren. Angela welkom, en Bianca (volgens mij niet weggeweest en) :hug: :hug: :hug:

We hebben een druk weekend achter de rug. Onze kleine man is 2 geworden. Het was erg leuk (en vermoeiend) en was is hij verwend, zoveel cadeau’s heeft hij gehad. Vandaag heeft hij zijn verjaardag op het KDV gevierd en ligt nu heerlijk te slapen. Hij was zo moe. Ik ben nog even aan het uitrusten en dat moet ik vanaf morgen ook weer flink aan het werk. Deze week 4 dagen werken en volgende week 5!!

Voor iedereen die in de wacht zit: ik wacht geduldig met jullie mee :liar: Hier kriebelt/ rammelt het weer een aantal dagen.

Groetjes

@Elle wrote:

@Lotte wrote:

Dat is wel heel veel.

Zo goed mogelijk ja. Mijn vriend zit voor zijn werk door de week veel in het buitenland, maar wel alle weekends geklust, en met de eerste positieve test op vrijdag is dat wel ongeveer goed. Sja, en nu maar geduldig :liar: :liar: :liar: afwachten.

Wow elle 6 posi ovutesten :shock:

moon gefeliciteerd nog…

@bianca&? wrote:

@Lotte wrote:
Bianca, je bent toch nooit weg geweest??? :think:

ja wel hoor heb hier al heel lang niet meer gepraat :oops:

Helaas niet zulk goed nieuws het is nog niet schoon heb het weefsel gezien en zat goed vast hij heeft het geprobeert los te knippen maar door het bloeden niet zulk goed zicht meer en is hij gestopt anders kan hij in de baarmoederwand knippen en dat is niet goed.

Nu weer afwachten en over maand terug om weer te kijken voorlopig moet ik het zwanger zijn dus even uit mijn hoofd zetten :cry:

ben emotioneel even helemaal ingestort :cry:

:hug: :hug: :hug:

Even een tijdje afwezig geweest… :oops: Het is ook zo’n drukke tijd met hypotheken, koopcontracten etc.

Nog wel wat geschreven bij de stoppers, omdat het spiraal er ook eindelijk uit is :smiley: Het stoppen van een deel van de medicatie lukt goed. Het meest schadelijke medicijn ben ik kwijt!! :dance:

Wel ongesteld geworden. Althans, dat denk ik. Volgens de gyn zou ik wel kunnen gaan bloeden na het verwijderen van het spiraal, maar dan kort en heel licht. Maar dit is toch wel anders, inclusief de bijbehorende klachten. Op zich wel mooi: ik ben erg benieuwd naar mijn cyclus! Als het afbouwen verder ook zo snel gaat, kunnen we misschien als snel aan de slag!

Bianca, wat een nieuws… :hug: Heel veel sterkte!

Voor alle wachtenden: heel veel sterkte tijdens het wachten en veel geluk toegewenst!

Amaya ook hier nog even van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Super joh!

Hee heeft Amaya dat hier ook bericht?? Heb ik dat gemist??

Nou bij deze dan:

Van harte gefeliciteerd!!!

@Klaproos wrote:

Nou bij deze dan:

Nee dat niet maar aangezien ze wel in het lijstje staat feliciteerde ik haar hier ook :slight_smile:

Ze wordt een juni-mama :slight_smile:

@Meggie wrote:

@Klaproos wrote:

Nou bij deze dan:

Nee dat niet maar aangezien ze wel in het lijstje staat feliciteerde ik haar hier ook :slight_smile:

Ze wordt een juni-mama :slight_smile:

Wat leuk!

Gefeliciteerd Amaya!! :thumbup:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=81016 hier staat het topic waarin ze vertelt dat ze zwanger is :slight_smile:

Amaya

Hallo dames.

Ik ben nog niet ongesteld, Maar ik zit ook pas op dag 33 .

Heb af en toe wel een beetje ongikrampjes en voel me absoluut niet zwanger duss heb niet zo veel hoop.

Amaya:GEFELICITEERD!!!

Owww ja ik ga zaterdag pas testen mocht ik nog niet ongesteld zijn