Jannigje, gefeliciteerd! Is het bij je in de buurt? Hoeveel uren ga je werken? Hopelijk zal deze baan je helemaal bevallen! Begin je al snel?
Dan nog even ons nieuws van vandaag: … we hebben een huis gekocht!
Helemaal op van de zenuwen vandaag of ons bod geaccepteerd zou worden :shifty: maar uiteindelijk zijn we het eens geworden over een mooie prijs. In januari kunnen we erin!
Geeft alweer zoveel rust, dat dit achter de rug is! En een kindje is nu zeker meer dan welkom!
:roll: Ja, ik weet het, nog even wachten…
Hoi
Ja het is 20 minuten fietsen vanaf mijn huis. Op een KDV op een groep van kinderen van 0- 4 jaar.
Ik ga 2 november daar beginnen voor 32 uur in de week.
Gefeliciteerd met je nieuwe huis :dance: :dance: :dance: Ik hoop ook dat dat de rust brengt die je nodig hebt. En idd een kindje zal dan wel heel welkom zijn.
waar ga je wonen??(welke plaats of in de buurt van?)
Angela, welkom! Spannend, ook jullie eerste kindje! Ben je uit '84? Dan ben je maar net iets jonger dan ik
We hebben een huis gekocht in Apeldoorn. Momenteel wonen we 70 kilometer ‘verderop’, dus het is best een onderneming, al zeg ik het zelf. Maar in Apeldoorn zijn we weer op bekend terrein en in de buurt van onze familie. Heerlijk, daar zie ik ook naar uit.
Ik hoop dat ik jullie niet in verlegenheid heb gebracht. Twijfelde of ik dit wel moest schrijven bij dit topic. Maar ja, het is wel iets waar ik veel mee bezig ben en daarom wilde ik het ook met jullie delen. Hoe confronterend het ook is…
Noor, ik moet eerlijk zeggen dat ik even niet de juiste woorden kon vinden om te reageren… :oops: Sorry…
Goed dat je het wel gebracht hebt: dit is waar jij mee bezig bent momenteel. Ik hoop dat je het allemaal beter een plekje kunt gaan geven nu ze weer dicht bij je is!