Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

@Ici wrote:

Wat een lieve reacties, bedankt! :-*

Jannigje, gefeliciteerd! Is het bij je in de buurt? Hoeveel uren ga je werken? Hopelijk zal deze baan je helemaal bevallen! Begin je al snel?

Dan nog even ons nieuws van vandaag: … we hebben een huis gekocht! :wink:

Helemaal op van de zenuwen vandaag of ons bod geaccepteerd zou worden :shifty: maar uiteindelijk zijn we het eens geworden over een mooie prijs. In januari kunnen we erin!

Geeft alweer zoveel rust, dat dit achter de rug is! En een kindje is nu zeker meer dan welkom! :smiley:

:roll: Ja, ik weet het, nog even wachten…

Hoi

Ja het is 20 minuten fietsen vanaf mijn huis. Op een KDV op een groep van kinderen van 0- 4 jaar.

Ik ga 2 november daar beginnen voor 32 uur in de week.

Gefeliciteerd met je nieuwe huis :dance: :dance: :dance: Ik hoop ook dat dat de rust brengt die je nodig hebt. En idd een kindje zal dan wel heel welkom zijn.

waar ga je wonen??(welke plaats of in de buurt van?)

Ici, gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis.

ICI van harte zeg!! leuk hoor! Weet zelf hoe spannend en hoe druk het is :mrgreen: Succes met alle voorbereidingen!

Ici, gefeliciteerd jullie nieuwe huis. :dance:

mag ik mij hier ook melden.

mijn nod is 28 oktober

wij gaan voor ons eerste kindje

Leuk Angela dat je komt meeschrijven! Het is hier inmiddels al zover, maar ik lees hier nog regelmatig mee :wink:

Angela, welkom! :smiley: Spannend, ook jullie eerste kindje! Ben je uit '84? Dan ben je maar net iets jonger dan ik :wink:

We hebben een huis gekocht in Apeldoorn. Momenteel wonen we 70 kilometer ‘verderop’, dus het is best een onderneming, al zeg ik het zelf. Maar in Apeldoorn zijn we weer op bekend terrein en in de buurt van onze familie. Heerlijk, daar zie ik ook naar uit.

Nog iemand uit de buurt?

Jep hier Deventer!

Tjonge, wat is het hier druk geweest de afgelopen dagen! Gezellig…

@ Ici: goed dat je het met ons deelt, het is niks om je voor te schamen!! Fijn dat je extra begeleiding krijgt. Heel veel sterkte!

En een nieuw huis, te gek! Wanneer is de overdracht?

@ Memmie: Jaja Grunn! Ik woon in de Korrewegwijk (voor de anderen: vlakbij Beijum). Karin, waar woon jij?

@ Jannigje: gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

@ Angela: Welkom hier!

Hier gaat alles ok. Over 2 weken is mijn verlof afgelopen en moet ik weer aan het werk :? . Gisteren hebben we de as van Roos* opgehaald in het crematorium. Was wel weer even een realitycheck; sta je naar een urn te kijken ipv. bij de Prénatal naar babyspulletjes… :frowning:

Maar het voelt wel goed om de as in huis te hebben. Voel ik me toch completer…

Nee ik kom niet uit de buurt.

en idd uit 1984 :mrgreen:

Noor; ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen… :hug: :hug: :hug: Wel fijn dat je haar zo bij je mag hebben nu… :hug:

Dankje Klaproos :-*

Ik hoop dat ik jullie niet in verlegenheid heb gebracht. Twijfelde of ik dit wel moest schrijven bij dit topic. Maar ja, het is wel iets waar ik veel mee bezig ben en daarom wilde ik het ook met jullie delen. Hoe confronterend het ook is…

Altijd goed hoor Noor.

Fijn dat ze weer bij je is :hug: :kaars:

Noor, Fijn dat :: :kaars: :vlinder: ROOS :vlinder: :kaars: :: nu weer bij jullie thuis is!

Idd, je hád nar spulletjes bij Prenatal moeten kijken…maar dat mocht helaas niet zo zijn… :hug:

Ik hoop dat er snel een brusje voor :: Roos :: komt!

Angela, Welkom! En heel veel suc6 en plezier met zwanger worden :wink:

Ici, je hoeft je nergens voor te schamen! Fijn dat je goed wordt begeleid wordt hierin :thumbup:

Fijn weekend allemaal! :-*

Noor, ik moet eerlijk zeggen dat ik even niet de juiste woorden kon vinden om te reageren… :oops: Sorry…

Goed dat je het wel gebracht hebt: dit is waar jij mee bezig bent momenteel. Ik hoop dat je het allemaal beter een plekje kunt gaan geven nu ze weer dicht bij je is!

@Noor82 wrote:

Tjonge, wat is het hier druk geweest de afgelopen dagen! Gezellig…

@ Ici: goed dat je het met ons deelt, het is niks om je voor te schamen!! Fijn dat je extra begeleiding krijgt. Heel veel sterkte!

En een nieuw huis, te gek! Wanneer is de overdracht?

@ Memmie: Jaja Grunn! Ik woon in de Korrewegwijk (voor de anderen: vlakbij Beijum). Karin, waar woon jij?

@ Jannigje: gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

@ Angela: Welkom hier!

Hier gaat alles ok. Over 2 weken is mijn verlof afgelopen en moet ik weer aan het werk :? . Gisteren hebben we de as van Roos* opgehaald in het crematorium. Was wel weer even een realitycheck; sta je naar een urn te kijken ipv. bij de Prénatal naar babyspulletjes… :frowning:

Maar het voelt wel goed om de as in huis te hebben. Voel ik me toch completer…

:hug: over 2 weken alweer werken misschien fijn wat afleiding maar ook o zo moelijk omdat het leven door gaat terwijl jij zoveel verdriet hebt :hug:

dames mag ik weer terug komen :oops:

als 13 oktober me baarmoeder schoon is (gaan met camera kijken)

mogen we voor ronde 1 :dance: :pray:

@bianca&? wrote:

:pray: :pray: Ik hoop dat alles schoon is en jullie ronde weer in kunnen gaan.

@bianca&? wrote:

Oh dat is morgen! Succes :pray: :pray: :pray: Hoe gaat het verder met je?

Bianca, je bent toch nooit weg geweest??? :think: