Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Voor iedereen die het nog niet weet:

Hier willen we allemaal graag zwanger worden, maar nu kan/mag/wil het nog niet. De club van ei-rammelaars dus!

!!Ons Showforum!!

Deel 8

Deel 7

Deel 6

Deel 5

Deel 4

Deel 3

Deel 2

Deel 1

Meiden hier weer een nieuw deel! Ik hoop dat er heeeeeeeeeeeeel veel zwangeren bij komen dit deel. En dat de meiden die nog moeten moeten wachten ook snel aan de beurt zijn!

Mijn duimpjes draaien en ik strooi nog even wat hormoontjes!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:

:

:

Meggie, zet mijn uitgerekende datum voorlopig maar even op 9 juni.

Ik denk zelf dat het later is, maar dat horen we tzt met de echo wel.

Hier ook wat :: :: :: :: :: :: :: :: van mij.

Meld :mrgreen:

Meld… en ik vang gelijk een paar hormoontjes :mrgreen:

weet je wie ik op het lijstje mis??? (of schrijft ze niet meer hier??_ Klaproos!!!

Klaproos ga ik er zo op zetten :slight_smile: Vanwege de moeilijke start van haar zwangerschap wilde ze even op geen enkel lijstje staan maar heb toestemming om haar erop te zetten :wink:

Jannigje wanneer is jouw NOD dan?

Mijn nod is 14 oktober :mrgreen:

owkee…gelukkig dat klaproos nu wel op het lijstje wil :dance:

Las ook dat het nu goed gaat :mrgreen:

Nou ik heb de lijstjes aangepast. Het valt me op dat best wel veel mensen die rammellen of gestopt zijn hier niet meer komen. Dus ook geen NOD doorgeven :think:

Maar goed zo vaak ben ik zelf ook hier niet meer :oops:

Meld :mrgreen:

Meld! Mijn NOD is 12 oktober. Ik ben dan al wel gestopt, maar zolang ik nog niet zwanger ben, rammel ik nog volop mee.

Ik vang ook even een paar hormoontjes, hopelijk helpt het :pray: .

Meld!

NOD: 15 oktober :pray:

Wauw, wat lijkt dat mooi, mijn naam in het zwangeren lijstje :inlove:

Lotte van harte gefelicteeerd :dance: :dance:

Hier nog 1 pilstrip en dan weer klussen :dance: :dance: :dance: pffff naja ff geduld nog

Meggie mooi lijstje hoor

Karin, 1 pilstrip is te overzien.

Voor je het weet slik je de laatste pil.

Meld!

Lotte, je staat er ook mooi hoor in dat 'zwanger’lijstje :thumbup:

Karin, nog 1 pilstrip… Hopelijk gaat de maand snel voor jou!

Ik hoop dat je wens daarna snel in vervulling mag gaan!

2011…wat lijkt dat nog ver weg!

Ach, heb eerst wel andere baby’s om van te genieten! Mijn beide schoonzusjes (broers) zijn zwanger (1 april en 8 mei uitgerekend) en mijn vriendin is ook zwanger (pril, zo’n 5 wkn) :inlove: :inlove: :inlove:

Elle, Jannigje en Noor, het wordt weer spannend over een dikke week :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ook ik hoop voor de stoppers dat jullie in dit nieuwe lijntje maar snel zwanger mogen worden! :pray:

meld. ik kom vanzelf wel weer terug, alleen voorlopig niet. ff geen zin in :oops:

Lotte: Wauw!!! Gefeliciteerd.

En verder : Meld. Hier rammelen we vrolijk verder.

Morgen even een uitgebreide reactie. Ga nu slapen.

Groetjes Moon.

Hallo dames,

Nou ik heb weer de lijst aangepast hoor :slight_smile: Paar NOD’s toegevoegd. Hopelijk kan ik die 4 dames die op de stopperslijst staan en wel hun NOD hebben doorgegeven heeeeeeeeeeeel snel feliciteren. Ik gooi er nog even wat hormonen tegenaan…

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:

:

:

:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Sabje: je bent altijd welkom meid. Kijk maar wanneer je weer zin hebt om hier mee te praten. Ik moet zeggen dat er op het moment ook niet zo heel veel rammelaars zijn. De meeste kletsers zijn gestopt of zwanger. Daarbij hebben sommige ook al een kindje dus praten in hun maandtopic.

Maaaaar hoe gaat het met je Sabje? Lichamelijk weer wat beter? Minder last van je maag?

Karin jij gaat ook al bijna stoppen joh, spannend!!

Moon ik kijk uit naar je update :wink:

Dank je wel :-*

Meggie: Ik denk ook dat de voornaamste reden is dat ik hier niet veel te vinden ben. Weinig rammelaars, bijna alleen maar stoppers of zwangeren. En begrijp me niet verkeerd, vind het leuk voor jullie, maar ik kan dr gewoon niet over mee praten aangezien ik die ervaring niet heb. Dus verlopig zal dat wel zo blijven…

Lichamelijk gaat het redelijk, wel heel moe nog maar dat komt vast van de nieuwe job.

Jullie zijn lief