Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

@Elle wrote:

@Meggie wrote:
Oh Elle wat balen meid! Jeetje 44 dagen… pfff. Ik weet er alles en het is slopend om zo’n onzekere cyclus te hebben.

Hou jij ook je slijm in de gaten of dat niet?

Ja, maar ik weet nooit helemaal zeker wanneer het nou ‘goed’ slijm is. Gebruikte jij nou iets om je cyclus regelmatiger te krijgen? Nou ja, in elk geval ben jij wel zwanger, dus er is nog hoop. Ik ga nu dan maar voor een julikindje, die zijn ook heel leuk (ik heb een nichtje van juli).

van dat slijm moet je draden kunnen trekken als je dat kan dan aan de bak :mrgreen:

4 dagen er na was mijn eisprong maar dat is ook weer verschillend en je kan ook de baarmoedermond test doen als die een hard puntje heeft ben je niet vruchtbaar en als die aan voelt als het puntje van je neus zacht dan wel!!

Bij mij was dat ook niet altijd dat rekbare slijm… Maar ik gebruikte ook ovulatietesten, dat werkt ook goed. Of gewoon sowieso om de dag klussen, zit je altijd goed! :mrgreen:

Hallo meiden,

Wat is het rustig hier. Geen rammelende eierstokken hier meer?

Ik kom hier ook niet zo veel meer, vind het vervelend om over zwanger zijn te praten terwijl jullie nog moeten wachten. Ik weet van mezelf dat ik ook stikjaloers was als ik dat las. Ik wilde ook…

@ Chelleke: vandaag jouw NOD hoe schat je je kansen in? Heb je het kunnen benutten en wat denk je zelf?

@ Jannigje: :hug: ik las in het grote testtopic dat je even afstand gaat nemen. Hou je taai meid, als je weer terug wilt komen ben je welkom!

@ Elle: ik hoefde niet zo zeer met mijn handen in mijn slijm te wroeten om het te weten. Ik merkt echt dat mijn slijm meer werd en het hing onder me te bungelen als ik naar de wc ging, snap je? Vlak na mijn menstruatie had ik even niets en dan langzaamaan kwam het op gang. Had ik veel slijm, dan duurde dat iets van 3 dagen en dan werd het weer minder en dan wist ik dat mijn kans verkeken was. En zelf met mijn cyclus van 66 dagen merkt ik dat ik toch op den duur dergelijk slijm kreeg. Ik voelde op een gegeven moment ook wanneer mijn eisprong was, half uurtje behoorlijk gevoelige, pijnlijke onderbuik.

Wanneer is je nieuwe NOD?

@ Noor: zit jij nu al in de klusdagen?

@ Jet: nogmaals welkom hier! Leuk om je er bij te hebben!

@ Bianca: hoe gaat het met jou meid? Zie je naam af en toe wel bij de maartmama’s voorbij komen. Hopelijk krijg je in november groen licht! Heb je wel al weer een menstruatie gehad?

@ Karin: volgens mij duurt het voor jou ook zo lang niet meer. Hou je taai komende dagen he meid. Het zijn niet de makkelijkste dagen die eraan komen.

@ Sabje: lees jij nog mee meid? Hoe gaat het met jou???

Ik mis verder heel veel mensen van het lijstje die hier weleens voor bij kwamen maar waar zijn jullie?

Poeizie? Memmie? Moon? Iedereen die op het lijstje staat, hoe gaat het met jullie?

Ik wil vandaag het lijstje een update geven dus als er iets gewijzigd moet worden, geef het dan maar even door :slight_smile:

Fijne dag allemaal!

Ik leef ook nog! :wink:

Laat me nog wel af en toe zien bij de oktober/november stoppers, maar ben hier al even niet meer geweest :oops: .

Gaat erg goed met de medicatie, de meeste ben ik kwijt. Het laatste medicijn zou ik eventueel kunnen wijzigen op het moment dat ik werkelijk zwanger blijk, maar dat zou iets van latere zorg zijn. Vrijdag weer een afspraak bij de gynaecoloog.

Ondertussen de klusdagen wel gehad. Ik dacht het ook te merken, en heb het gecontroleerd met wat ovulatietestjes. Mijn gevoel bleek juist, dus we hebben kunnen klussen. Nu de wachtperiode in gegaan… En ik ben toch zo goed in wachten…ahum :?

Geen idee hoe mijn cyclus er verder uit gaat zien, maar de ovulatie was wel netjes op dag 13 of 14.

Grappig, ronde 1 is toch sneller begonnen dan ik had gedacht! :dance:

Pfff… verder erg druk met werk en alles m.b.t. ons nieuwe huis.

@ Ici: wat fijn dat de meeste medicatie nu afgebouwd is. En al lekker de klusdagen in geweest. Ohhhh hoop zo dat het positief is. Als de ovulatie toen was dan zou je met 2 weken daarna kunnen testen, eventueel iets langer wachten (heb ik ook gedaan) om er zeker van te zijn. Spannend hoor!! Wanneer zou je ongeveer je NOD hebben?

Hee Meggie en de rest,

Ja, ben er ook nog! Van mij mag je best kletsen over het zwanger zijn, vind het leuk om te horen hoe een ander het zwanger zijn ervaart. Hier verder alles rustig. Korte nacht gehad, Matthijs is nog niet gewend aan het verzetten van de klok. Was dus vanmorgen om 7 uur aal beneden met meneer. Straks ook nog gaan werken heb er veel zin in :liar: :liar:

We pragten over een tweede kindje maar nog niet begonnen. Het is best druk met een eigenwijze peuter en mijn werk erbij. Dus nu nog even niet.

Wie weet in 2010. :wink:

Groetjes Moon.

@ Meggie

Morgen is mijn NOD, mijn eitje is een dag later gesprongen.

Mijn kansen?? Erg klein.

We hebben wel weer heel goed geklust zoals elke maand.

Maar ik voel me niet zwanger en heb wel kwaaltjes (buikpijn, rugpijn, witte vloed en meer last van mijn hyperventilatie) van aankomende ongi :thumbdown:

Morgen kan ik je definitief een nieuwe nod doorgeven :wink:

@ All

Verder alles zijn gangetje hier.

Damian doet het goed :thumbup:

Flinke sprong achter de rug wat ons 2 vreselijke nachten heeft bezorgd/

Nu alles weer oke.

De reuma iets minder, nouja mijn re hand en pols dan.

Ik maak me daar nu best zorgen over. Er zit daar iets goed fout.

Ik weet niet of het mijn prothese is of iets anders, maarja 16 nov naar de reumatoloog en dan hoop ik dat ik snel wat meer weet en dat het toch nog weer weg gaat en geen nieuwe operatie word.

@ Ici

Fijn dat je ook nog leeft :wink:

@ Moon

Fijn dat jij er ook nog bent :wink:

Chelleke toch wel een beetje spannend weer natuurlijk morgen of het wegblijft he… Ondanks je geen kwaaltjes hebt… Je weet maar nooit!

Wel heftig zeg met reuma leven, heb je er veel last van? Hopelijk hoef je niet onder het mes…

Moon, ook een beetje hetzelfde schuitje… Praten over een 2de maar nog even uitgesteld. Ik heb dan nog wel geen peuter maar mijn bijna dreumes is ook lekker druk!

Meggie klets maar lekker raak hoor over je zwangerschap! Leuk toch! We komen allemaal straks (hopelijk) een keer aan de beurt, kunnen we nou een beetje meegenieten!

Zo is dat Jet :thumbup:

En wbt de reuma, ach je went er aan :wink:

Heb het alweer een dikke 10 jaar

meggie lief dat je aan me denkt het gaat redelijk soms val ik even flink eind naar beneden en denk ik daar gaan we weer omhoog krabbelen.

en nee nog niet ong geweest hoop niet over 2 weken dan gaan we midweek weg en heb 23 nov afspraak ik hoop ook op groen licht :pray:

@Meggie wrote:

@ Noor: zit jij nu al in de klusdagen?

Jep :mrgreen:

Gisteravond had ik echt een beetje buikpijn en dacht dus mijn sprong te voelen. Meteen even benut :wink:

Nu dus weer geduldig :liar: afwachten en voor de zekerheid nog wat klussen…

:pray: :pray: :pray:

@ Meggie: ja hoor lees nog steeds mee :wink: Ik merk dat ik onbewust wat afstand neem van hier… te veel stoppers c.q. zwangeren en eigenlijk maar weinig rammelaars… bovendien rammel ik alleen maar harder als ik hier kom…

Maar je moet echt wel vertellen pover je zwangerschap hooor, dat vind ik wel leuk!!!

Klaproos heb ik ook al een tjdje niet gezien…

Ze zijn gearriveerd. :evil: :evil: Volgende ronde beter.

Verder weinig nieuws hier :-*

Chelleke: :hug: :-*

:hug: voor Chelleke!

Oh Chelleke balen joh!

Ik ga van het weekend hier weer uitgebreid reageren. En uiteraard het lijstje weer updaten. Dat is er nu niet van gekomen.

Liefs! :-*

@ All :-* :-* :-*

Meiden, ik ben er ook nog hoor…Heb alleen dor omstandigheden niet heel veel tijd om te gluren :oops:

He meiden,

Ik reageer niet veel maar lees nog altijd weleens mee!

Chelleke, jammer van deze ronde :hug:

Belly, jullie hebben een rustpauze toch? Bevalt dat?

Meggie, wat ben je al ver joh! Ook al bijna op de helft! :dance: