Ikaa, welkom!
Conny, toch ongesteld geworden, duidelijkheid is wel fijn. Hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je toch een beetje onzeker bent. Ik zou het niet vreemd vinden om te testen. Heb je zelf het idee dat het een echte menstruatie was (nou ja, met de pil is het natuurlijk nooit helemaal echt)?
Ik vraag me af of ik tzt wel zo open ga zijn om hier weer in een stoppersgroepje te gaan zitten, ik neig er nu naar om als het toch zo ver is het stil te houden, dus misschien blijft ik stiekem wel hier schrijven terwijl ik niet meer rammel tzt… haha, vaag stukje, maar toch…
dank jullie wel dames.
vind het toch wel spannend moet ik zeggen.
maar als het weer zo snel gaat als bij de andere zwangerschappen.
alleen het behouden, daar ben ik wel een beetje bang voor.
bij de eerste mk had ik niet zo heel veel problemen, maar bij de 2e wel omdat ik 2x zo ver was en heel raar was gelopen.
heb er ook heel lang over gedaan om het te verwerken en nog eigenlijk.
maar mij nieuwe vriend steund me geweldig en zie ook dat hij goed met mijn dochterje omgaat enz.
dus dat scheeld ook weer.
we hebben er veel over gepraat en nagedacht.
en ja augustus word het maand van geluk.
ze zeggen 3 maal is scheepsrecht, toch?
pffff ben wel een beetje bang, maar dat is meer dan logies.
maar ik heb er een goede hoop op.
ik hoop dat bij jullie ook allemaal voorspoedig lopen en ja het wachten duurd een eeuwigheid, dus een hele dikke knuffel en ik zit met jullie mee te wachten.
o ja nog een vraag.
ik zie op pagina 1 alleen over 2009, maar 2010 doen toch ook mee en klopt het lijstje nog?
want vind het wel leuk om te zien wie en wanneer.
gewoon om elkaar te steunen met de rammelende eieren hahaha
o ja conny vergeet ik jou helemaal.
ik dacht vorige maand precies het zelfde.
heel minimaal ongi, dat ken ik helemaal niet en heb toen ook getest.
gewoon puur voor mij gevoel, die zekerheid.
dus ik zou zeggen doe waar je goed bij voel.
en sommige testen zijn helemaal niet duur, dus dat is ok een zorg minder.
vind ik dan wel hoor als ik kijk hoe duur sommige zijn.
Hee Ikaa,
Van dat lijstje weet ik niet hoe dat zit…ik ben hier ook nog niet zo lang dus wie weet er wel iets vanaf??
Anders maken we voor onszelf een nieuw lijstje?
Ik heb nog niet getest want het is er niet van gekomen. Heb wel steeds last van mijn buik maar dat kan ook van deze pil komen. Mijn huisarts is nog op vakantie dus ik kan nog geen nieuwe pil met hem bespreken.
Conny
de lijst is nog oud hoor… die moet weer eens aangepast worden
ik heb nu grote schoolvakantie dus kan hem wel een keer aanpassen binnenkort
maar nu even niet hoor… veeeeeelste heet
hier heb ik het geweten dat ik mijn spiraal eruit heb laten halen
ik ben nu al een week een kraan die open staat, heb een ob in en een maandverbandje tegen het eventuele doorlekken… want als ik doorlek dan zie je dat meteen bij mijn witte uniform :roll:
heerlijk met dit warme weer
heb ook mijn persona teststaafjes binnen dus volgende cyclus ga ik starten met de persona
Hoi Poiezie,
Dat lijstje kan altijd nog, het is inderdaad veel te heet…Ben echt blij dat het morgen wat minder is…even bijkomen.
Ik heb getest en ben niet zwanger…het is en blijft een dubbel gevoel zeg!
Stiekum blijft er toch een klein sprankeltje verlangen naar een (dubbel)streepje maar aan de andere kant ben ik er blij mee want ik wil eerst nog genieten van mijn kleine meisje en mijn grote vent!
We zijn er nog niet uit maar we laten het ook een beetje op zn beloop.
De beslissing kan nog genomen worden.
Wat spannend voor jou dat je je spiraal eruit hebt laten halen…wel een fijn moment uitgekozen met die hitte zeg!
Maar dat kun je van tevoren niet weten hé…ik hoop voor je dat je ongesteldheid snel over is.
Conny
hier klapperen mijn eierstokken enorm
mijn verstand zegt beter nog even te wachten tot november met voor het eggie gaan maar sinds mijn spiraal er nu uit is zegt mijn hart het kan me niks schelen als ik nu zwanger raak
het zal vast allemaal wel goed komen enzo
het zijn net mijn 2 geweten die op mijn schouders zitten en een welles nietus spelletje aan het spelen zijn :roll:
Hee allemaal,
Poeizie ik "voel"met je mee. heb dan wel niet zo’n klapperende eierstooken, maar toch. Lastig als je de keuze al gedeeltelijk gemaakt hebt. Misschien toch nog even een paar maandjes doorzetten, zodat je echt je opleiding af hebt wanneer de kleine komt. Kun je dubbel genieten.
Of…toch maar de gok wagen en er voor gaan? wat je ook beslist, alles komt wel op zijn pootjes terecht.
Zo hier alles ook weer een beetje op de rit. Veel gewerkt de afgelopen weken (as usual) en vanmorgen uit de nachtdienst gekomen en nu vrij tm a.s. vrijdag :dance: :dance:
Zo, en mijn dubbel chocolade fugde brownies zijn nu bijna klaar. ben nl a.s. woensdag jarig en wilde zelf iets lekkers maken. Morgen alleen nog het huisje een flinke beurt geven en mijn haar verven en dan ben ik er klaar voor.
Een nadeel van nachtdienst: ben nu niet moe, terwijl ik vandaag maar 4 uur geslapen heb!!
Groetjes Moon.
Poeizie ik lees hier zo nu en dan nog weleens en meid wat kan ik me het voorstellen hoe lastig het is.
Gewoon lekker vaak hier je onrust eruit gooien.
Ik heb dat toendertijd ook gedaan en ben toen gelukkig de tijd doorgekomen.
Hou vol meid!
hey dames hoe gaat het hier?
nou hier rammellen mijn eieren behoorlijk ahhhhhhhhh.
tel echt de dagen nu af hahaha
Hier nog een rammelaar
Ik denk dat wij pas volgend jaar voor een derde kindje gaan, mijn verstand zegt ook dat dat beter is. Maar mijn hart zegt vaak wat anders
Op dit moment is het beter om nog te wachten, in de tussentijd rammel ik lekker door!
Welkom Dark Angel!
Hier alles goed!
Eindelijk heb ik het bericht: in september mag ik weer naar school!
En juist op dit moment wordt ik gebeld voor een sollicitatiegesprek. Vanochtend geweest, leuke job, tot september. Afwachten…
Hoe is het met de rest?
DarkAngel, welkom! Volgens mij zaten wij ook al in hetzelfde stoppers groepje een poos terug
Sabje, leuk weer naar school! Wat ga je doen?
Hier niet zo veel bijzonders… alles gaat zijn gangetje, t verlangen naar een tweede blijft, maar wij weten toch wel dat we nog ff willen wachten.
Mereltje85, ik herinner me idd iets, bij de januari stoppers geloof ik hè?
Pff ik rammel ineens veel meer nu ik hier schrijf.
Heb al beetje zitten rekenen wanneer ik voor een derde zou willen gaan. Het liefst ergens al in september maar ben bang dat m’n man het daar niet mee eens is haha
Sabje, goed zeg weer naar school!
Ik zal me nog even kort voorstellen.
Ik ben Monique, 29 jaar en woon samen met Michael, 28 jaar (we zijn niet getrouwd maar noem hem wel mijn man op fora).
We wonen sinds een jaar in Culemborg, hiervoor woonden we in Meppel.
Op 20-06-2006 hebben wij onze dochter Sarah gekregen. Van haar was ik de eerste ronde gelijk zwanger.
En op 20-10-2008 kregen wij onze zoon Kevin. Van hem was ik ook direct zwanger. We gingen ervoor toen ik in mijn vruchtbare dagen zat en 2 weken later testte ik positief.
Ik weet dat ik daarmee geluk heb gehad en ik hou ook zeker de gedachten vast dat het niet nog een keer zo snel raak zal zijn.
Ik zal straks Michael eens vragen wanneer hij voor een derde wil gaan. Dan weet ik waar ik aan toe ben.
welkom Darkangel.
hahaha ben benieuwd wat hij zegt.
Gisteravond het erover gehad. Ik dacht dat hij nog niet wilde om de praktische en financiële zaken maar dat is niet zo.
Hij is bang dat ik het nog niet aan kan, emotioneel. Tijdje geleden liep ik tegen een depressie aan maar het gaat al weer een stuk beter. Tuurlijk zijn er momenten dat ik het heb gehad en dat is vooral als de kids niet luisteren en stout zijn. Maar goed, misschien is het ook beter om nog even te wachten.
Vanaf september ga ik naar een praatgroep voor nabestaanden van mensen die door suïcide zijn gestorven en daarna wil ik EMDR therapie gaan proberen.
(mijn broer is bijna 3 jaar geleden overleden).
Maar de gevoelens voor een derde kindje zijn zo sterk!
DarkAngel: ik ben het wel met je man eens, ondanks dat ik je niet ken, dat je wel goed in je vel moet zitten voor je aan een derde begint.
ik heb gezien hoe het is gelopen met mijn zus, die al depri was voor ze haar eerste kind kreeg. Dat gun ik je niet toe. Natuurlijk hoop ik dat je gauw weer top in je velletje zit en je wens weer in vervulling kan gaan!
Poeizie: gooi hier alles er maar uit hoor, net wat Meggie zegt! Lucht vaak een stuk op!
Meggie!!! Leuk dat je er weer even bent! Hoe is het met M.?
Is Klaproos al bevallen? Ben wel benieuwd, volgens mij spreek jij haar nog wel toch?
conny, kan het me voorstellen dat het dubbel is. Gelukkig heb je nu nog even de tijd om te genieten van je meisje.
Poeizie, ik ben benieuwd hoe die persona je bevalt… ik word nameljk echt zat van de pil. Mijn libido wordt steeds minder, arm mannetje;)
Nu ik weer naar school ga, zitten kids hier voorlopig even niet meer in de planning. Hoe lastig het ook was, ik kan het beter nu doen en hopen dat ik straks wat makkelijker een baan kan vinden en een goede basis hebben, dan dat ik nu steeds losse contractjes af moet werken.
Ik ga de opleiding Doktersassistente niv. 4 volgen. Schijnt een pittege opleiding te zijn dus ik knijp hem wel een beetje. Ondanks dat ik niv. 3 met “twee vingers in de neus” heb gedaan…
Ik heb vandaag maar een agenda gekocht
ik ga er volgende cyclus mee beginnen
Darkangel :hug: Je moet nog geduld hebben dus. Ik begrijp het ook wel, misschien voor jou een extra stimulans ofzo.
Sabje, succes met de opleiding, als je niveau 3 makkelijk vond, is dit vast niet ineens extreem moeilijk!
@ Mereltje: Het ene niv. 3 is het andere niet he? Ik heb ook niv. 3 Verzorgende bijna afgerond, maar dat vond ik een stuk pittiger dan niv. 3 Medisch Secretaresse. Ach, we zullen zien. Niet geschoten is altijd mis.