Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Het is idd beter voor mij om nog even te wachten, ik denk dat we ergens mei 2011 voor een derde gaan.

Ik merk dat ik door de pil ook minder goed in mijn vel zit, maar ik wil er nog niet mee stoppen.

Sabje, succes met de opleiding! Ik zit zelf nog te twijfelen of ik de opleiding medisch secr. ga volgen.

mijn cyclus is lekker aan het rommelen … heerlijk ahum

nu na 19 dgn weer gaan bloeden

had ergens nog de stille hoop dat het een doorbraak bloeding was

maar het is nu weer verder doorgezet

nu maar hopen dat hij volgende cyclus weer beter is

@sabje373 wrote:

Meggie!!! Leuk dat je er weer even bent! Hoe is het met M.?

Is Klaproos al bevallen? Ben wel benieuwd, volgens mij spreek jij haar nog wel toch?

Met M. gaat alles wel oké. Een hongerig kindje. Ja die weblog hou ik niet zo bij zoals je merkt hihi. Het komt er gewoon niet van. Maar je kunt van de foto's genieten op mijn hyves :wink:

Klaproos is zeker al bevallen! In mei van een mooie dochter :)
Ik heb zeer zeker nog contact met haar via msn en sms. Dagelijks hahaha. Zeker via de sms.

Nogmaals super dat je met die opleiding mag beginnen! Ben echt blij voor je. En in die tak is vast veel beter werk te vinden meid!

Meggie: leuk je berichtje! Je bent een schat. En ja, foto’s genoeg op je hyves van je spetter! Wat een prachtig meisje!

Wil je klaproos niet eens vragen of ze hier een keer een berichtje wil posten? Ben wel benieuwd naar haar dochter;)

@ DarkAngel, als ik nu weer had moeten kiezen tussen doktersassitente en medisch secretaresse, dan was ik niet weer med.secretaresse gaan doen.

Ten eerste kun je daar alleen maar mee aan de slag in een ziekenhuis. Ik weet niet waar je woont, maar ik heb hier in de buurt maar 2 werkgevers zitten, dus dan wordt je werkveld erg klein.

Als Doktersassistente kun je komen te werken bij een huisartsenpraktijk, GGD, arbodiensten, JeugdGezeondheidsZorg(JGZ) en ziekenhuisen. Je werkveld is dus aanzienlijk groter.

En ten derde, je krijgt een leuke opleiding, maar er is veel te weing training in praktijk. Zo heb ik geen praktijklessen gehad in het werken met dictafoon, geen telefoontraining. En met name de telefoontraining is heel belangrijk!!

Denk er nog even goed over na, ik heb dat niet gedaan en daar heb ik spijt van. Ik had beter 3 jaar geleden voor de doktersassitente opleiding kunnen kiezen…

Bedankt voor je reactie, ik zal eens kijken naar de opleiding doktersassistente.

Vandaag heerlijk wezen zwemmen in een recreatiemeer in Beusichem.

We wonen sinds een jaar in Culemborg en zo zien we steeds nieuwe dingen!

Het rammelen is al weer iets minder geworden. Zal wel weer komen als ik m’n kleine neefje zie :wink:

wowie wat een opleidingen zeg en lijkt me zeker pittig.

ik zou inderdaad goed dan over na denken over kinders al is dat onwijs moeilijk.

nou woensdag mijn laatste strip gebruiken en dan eindelijk van die rotzooi af.

ik hoop dat ik weer snel zwanger word, want ik had medicijnen gekregen dat het zwanger worden moeilijk maak???

dus jullie weten het wel dat ik daar nu mooi ben van afgebleven.

moest een weekje innemen en daarna wanneer het nodig was.

nou heb het maar 2 dagen ingenomen en mooi in de kast gelaten.

Psssstt, werd getipt door Meggie :mrgreen:

Het gaat erg goed met ons, dacht dat ik hier wel eens gepost had na de bevalling, niet dus :oops:

Maar ze heet L.o.v.a L.e.n.t.h.e :inlove: en is geboren op 6 mei, ze krijgt nog altijd bv en het gaat super :inlove:

Het is echt een lekker ding!

Hoe gaat het met jullie??

:inlove: Moppie is ze toch!

Deze foto kende ik trouwens nog niet :think:

bij deze :stuck_out_tongue:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Klaproos!!

Gefeliciteerd met je prachtige dochter!!

Je was hier inderdaad nog niet geweest, of ik heb er helemaal over heen gelezen…

Maar in iedergeval is ze prachtig :inlove: :inlove:

Fijn dat ze het zo goed doet en dat de BV zo mooi loopt.

Heel veel geluk samen!!

wat een schatje :inlove:

mama heeft slagroom :mrgreen:

ladies ik heb een tijdje terug aangegeven dat mijn stokjes ook flink rammelde. Nou hadden we dus de keuze gemaakt te wachten tot het einde van mijn nieuwe studie, maar zie mijn onderste banner :shock: :oops: ongeluk zit in een klein hoekje en soms kan het wat positiefs opleveren. 1 x rubber gescheurd kennelijk tijdens mijn eisprong. Ik kan het nog steeds niet geloven. Maar 2 testen hebben iets anders aangegeven. Ik ben dus onverwachts maar super gewenst veel vroeger zwanger dan gedacht.

Jullie heel veel succes ladies :hug: :-*

van harte gefeliciteerd Ilaan.

gefeliciteerd Ilaan!

Juist wanneer je in ene andere gedachtes erover krijgt gebeuren zulke dingen altijd :mrgreen:

hier al 2,5 week bloedverlies en ik word er een beetje gek van

dan rood, dan bruin ,dan even niks

ben niet zwanger dat is zeker dus ik word echt moe van mijn eigen lichaam

ga morgen even mijn ha bellen hoe te handelen … bah

zitten eraan te denken morgen even erop uit te gaan… misschien even naar dierenpark amersfoord en dan ook even naar het dinobos daar

tygo zit nu in een leeftijd dat hij helemaal gek is van dino’s en draken

dus misschien wel leuk voor hem

Thanks meiden balen Poeizie dat je zo’n onrustige cyclus hebt. heel veel sterkte ermee :hug: . En idd we waren er helemaal niet mee bezig dus nu nog steeds eigenlijk een beetje laten bezinken.

Gefeliciteerd Ilaan!

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

Poeizie: Vervelend hoor zo’n rommelende cyclus. Ben benieuwd wat je huisarts er van gaat zeggen of er aan gaat doen! Succes!

Ikaa, hopelijk is het snel raak!

Klaproos, wat een prachtig meisje!

Ilaan, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zal idd wel even schrikken zijn als je eerst andere dingen wilde doen.

Poeizie, das erg vervelend, zo’n cyclus! Al contact gehad met je huisarts? Sterkte ermee en hopelijk is je cyclus gauw weer normaal.

Hier alles prima. Gisteren heerlijk geknuffeld met m’n neefje. Zo lekker klein, bleef hem maar knuffelen en kusjes geven smelt

Toen rammelde ik wel even hard haha

Maar heb het ook weer over trouwen gehad, ik zou toch eigenlijk wel getrouwd willen zijn voordat de derde komt.

Poeizie jeetje dat is niet leuk nee.

Heb je de HA al gebeld erover?

Darkangel ik hoop het ook.

Ik begin best zenuwachtig te worden, hahahaha.

Willen jullie het groot houden met het trouwen?

Het lijkt me best moeilijk als je zo graag wilt en dan moeten uistellen.

Ik vond het wel moeilijk moet ik zeggen hoor.

heb vandaag de ha gebelt en mag donderdag langskomen

heb voor de zekerheid een dubbele afspraak gemaakt

straks zitten we midden in een gesprek en moet hij afhaken omdat hij anders uitloopt

nu is hij niet zo moeilijk hoor maar het zit wat rustiger

hoop dat hij me wat gerust kan stellen

heb ook de fertiliteit poli proberen te bellen

want ik wil gewoon weten wat toen der tijd als diagnose naar voren is gekomen… het is me niet duidelijk vertelt of ik weet het gewoon niet meer

maar het zou me wel kunnen helpen in mijn gemoedsrust

dus donderdag breng ik eerst tygo naar het kdv en ga daarna meteen door naar mijn ha